Ennustusta muutamille
Vastailen muutamalle, en kaikille siis.. Palaute palkaksi ;)
Kommentit (42)
Mies vielä miettii haluaako vai ei lapsia.
T. Nainen 27v, siniset silmät
milloin saamme perheenlisäystä ja milloin saamme vihdoin normaalin perhe-elämän? Kiitokset etukäteen...
Minusta sinun elämäsi on ihan tasapainossa lo+pujen lopuksi, tasaista ja turvallista arkea. Tosin tuota ristiveristä miestä(si) voisit vähäne lähentyä enemmänkin ;)) Suhteenne kaipaa lämpöä enemmän, ja sitä juuri sinä voit antaa.
mutta tulet jossain vaiheessa huomaamaan ettei hän täytä sinun vaatimustasoasi eikä unelmiasi. Nauti tästä hetkestä kanssaan nyt, mutta parempaa on tulossa ajan kanssa. Sinulle yksi lapsi vielä.
Vierailija:
Onko hän tavoittelemisen arvoinen? Saanko vielä lisää lapsia? :)
Tämän tyttösen syvän siniset silmät taitavat vaihtua ennepitkää ruskeiksi, ja hiuksetkin ovat syvän ruskeat ;)) Tämä herttainen tyttölapsi sekoitti nyt niin energiani etten näe muuta kuin hänet parivuotiaana ;)))
Vierailija:
kerro kaikki mitä näkyy, mutta erityisesti kiinnostaisi tietenkin tämän raskauteni sujuminen ja millainen uusi tulokas on, onko terve ja ihana ja tyttö vai poika?
sitten tietenkin asumiseen, työhön ja parisuhteeseen liittyvät asiat askaruttavat aina :)
kiitos jos vielä minulle jaksat jotain nähdä!
Olen elänyt puolisen vuotta intohimoista, mutta vaikeahkoa suhdetta. Tunnen, että olen itse ehkä ollut liian vaativa, toinen liian vähän. Olisiko parempi irrottautua kokonaan? Mitä jatkossa ihmissuhteissa? Kiitos...
Vierailija:
Mies vielä miettii haluaako vai ei lapsia.T. Nainen 27v, siniset silmät
Toivottavasti olet oikeassa, meillä on nyt iki-ihana poika ja kovasti toivoisin tyttöä nyt syntyväksi, etenkin kuin sunnitelmissamme on (aikankin tällä hetkellä) että sitten lapsilukumme on täynnä.
mistäköhän ne ruskeat silmät, minulla siniset ja miehellä ihan kirjavat?
miehellä keskiruskeat hiuksen, ja minulla oikeasti maantien väriset (mutta värjään punaiseksi)
ihanaa! ;)
kiitos tästä ja mielenkiinnolla odotan näitkö oikein! Näkyisikö nyt jotain lisää?
niin, ja oisko sinulla jokin nimi, niin voisi sitten täällä vaikka huhuilla jos sinua kiinnostaisi tietää näistä nekämisistäsi, että ovatko toteutuneet, niin voisin tulla tytön (!) synnyttyä sitten kertomaan :)
teillä on rankkaa, harmaatakin tässä vielä mutta te olette yhdessä vahvoja vaikka sitä epäiletkin välillä. et huomaa rakkauttanne enää niin kuin ennen, mutta se on siellä. teidän perheenne on teille molemmille tärkeä, (kaksi??) ihanaa lastanne auttaa jaksamaan (toinen tyttö?) . te selviätte yhdessä, ei ole hätää. pyydän enkeleitä perheenne avuksi. mitään pahaa ei tule tapahtumaan, koskaan teidän perheellenne, sen lupaan.
Unohdin lainata viestiä...
:)
Tämän tyttösen syvän siniset silmät taitavat vaihtua ennepitkää ruskeiksi, ja hiuksetkin ovat syvän ruskeat ;)) Tämä herttainen tyttölapsi sekoitti nyt niin energiani etten näe muuta kuin hänet parivuotiaana ;)))
Vierailija:
kerro kaikki mitä näkyy, mutta erityisesti kiinnostaisi tietenkin tämän raskauteni sujuminen ja millainen uusi tulokas on, onko terve ja ihana ja tyttö vai poika?
sitten tietenkin asumiseen, työhön ja parisuhteeseen liittyvät asiat askaruttavat aina :)
kiitos jos vielä minulle jaksat jotain nähdä!
Vierailija:
Toivottavasti olet oikeassa, meillä on nyt iki-ihana poika ja kovasti toivoisin tyttöä nyt syntyväksi, etenkin kuin sunnitelmissamme on (aikankin tällä hetkellä) että sitten lapsilukumme on täynnä.
mistäköhän ne ruskeat silmät, minulla siniset ja miehellä ihan kirjavat?
miehellä keskiruskeat hiuksen, ja minulla oikeasti maantien väriset (mutta värjään punaiseksi)ihanaa! ;)
kiitos tästä ja mielenkiinnolla odotan näitkö oikein! Näkyisikö nyt jotain lisää?
niin, ja oisko sinulla jokin nimi, niin voisi sitten täällä vaikka huhuilla jos sinua kiinnostaisi tietää näistä nekämisistäsi, että ovatko toteutuneet, niin voisin tulla tytön (!) synnyttyä sitten kertomaan :)
eli kysyisin tarkennusta siihen kun sanoit että kaikki menee kohdallani hyvin. Meillä on muutto edessä....miten käy tulevaisuudessa? Parisuhteessa? Miehen työpaikassa entä minun työni? Vaihdanko työpaikkaa tai alaa? Miten asumiskuviot järjestyvät? Tuleeko enää lapsia? Tämä on tärkeätä koska en tiedä mihin suuntaan alkaisin kallistua.... =/
en viitsi alkaa keksimäänkään juttuja.. nyt lopettelen, kiitos seurasta :))
sinä jolle povasin tyttöä, koska lapsesi syntyy? kesän paikkeilla? keväällä? ei mulla mitään nimeä, mutta huhuile sinnikkäästi, poikkena täällä aina välillä :)
saammeko lisää lapsia? Entä työkuviot, onko vakituista työtä tiedossa kummallekaan?
Vierailija:
en viitsi alkaa keksimäänkään juttuja.. nyt lopettelen, kiitos seurasta :))sinä jolle povasin tyttöä, koska lapsesi syntyy? kesän paikkeilla? keväällä? ei mulla mitään nimeä, mutta huhuile sinnikkäästi, poikkena täällä aina välillä :)
parisuhteesi kestää, mutta sinulle tulossa työpaikan vaihdos, joka on ihan positiivinen juttu loppujen lopuksi. tsemppiä :)
Jotenkin tuntuu että sain voimaa jaksaa. =) Elämässä on ollut huonojakin hetkiä ja tuntuu, että se oma ala ja paikka on hakusessa. Haluaisin niin arvostusta....koska tuntuu, että tällä hetkellä kukaan ei arvosta minua. Toivottavasti olisin myös vielä äiti ja saisimme haaveilemamme omakotitalon. =)
nro. 6
Näetkö odotanko terveenä syntyvää vauvaa? Entä sukupuoli? Kiitos kaunis :)
suhteen tila ja tulevaisuus nyt kiinnostaa? Saanko lisää lapsia?
Kiitos ennustaja! Toivottavasti löydän elämäni rakkauden ennen 35-vuotispäivää! Minua ei ole luotu olemaan yksin...