Olen ollut kotona koko kesän. En ole edes rannalla käynyt.
Kommentit (34)
Kotona myös olen ollut kesän ja kesälomankin. Taitaa jatkuakin niin. Perhanan huono kesä sään puolesta hyvän alkukesän jälkeen. Joka päivä menee pilveen tai sataa tai tuulee. Ei kiinnosta mikään. Edes istua aurinkotuolissa parvekkeella. Tai muutakaan. Haista paska kesä ja loma.
Marttyyrinä kotona. Ihmettelen miksei ihmiset käy vaikka kävelyllä? Nenä kiinni puhelimessa tai telkassa ja uhriudutaan.
Vierailija kirjoitti:
Marttyyrinä kotona. Ihmettelen miksei ihmiset käy vaikka kävelyllä? Nenä kiinni puhelimessa tai telkassa ja uhriudutaan.
Kun on 10 vuotta kävellyt yksin, alkaa se harrastuksena jo tympiä.
Hianoo! Se on paras loma, kun tekee just sitä mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on 10 vuotta kävellyt yksin, alkaa se harrastuksena jo tympiä.
Oletko jo kokeillut klassikkoja, eli tanssikurssia tai lavatansseja (toimii varmasti sosiaalisesti kömpelöille ja rumille aivan loistavasti).
Vierailija kirjoitti:
Sulla on sitten muitakin ongelmia kuin yksinäisyys ja kiltteys. Mä olen melko yksinäinen ja erittäin kiltti nainen, ja olen koko lomani kiitänyt ympäri ihanaa kesäistä Suomea.
Sun pitäis hakea apua tuohon masennukseesi.
"melko yksinäinen", eli onko kyse siitä meemiyksinäisyydestä, kun ympärillä on todellisuudessa kymmeniä ihmisiä vetämässä suuntaan jos toiseen ja todennäköisesti kiva kumppanikin löytyy. Pyyhit kyyneleet ihmisten yhteystiedoilla ja viesteillä, piru kun olen yksinäinen.
Veikkaan, että aloittaja on niitä yksinäisiä, joiden puhelimeen tulee ehkä kaksi viestiä kuukaudessa, joista toinen on operaattori ja toinen oma äiti.
Miehen yksinäisyys on vähän sellainen itseään ruokkiva asia. Ole yksinäinen > sinussa on pakko olla jotain vikaa > olet viallinen, ei kiinnosta olla tekemisissä > ole yksinäinen
Minä olin tosi kiltti ja ajattelin juuri samoja tiimoja kuin ap ollessani 23v. Nyt on mennyt yli 20 vuotta ja edelleen sama tilanne.
Pc on muuttunut läppäriksi neljä kertaa ja muuten sama mies, mutta sen lisäksi rupsahtanut. Kulmat roikkuu silmillä kuin sillä koiralla ja kalkkunana heltatkin on jo leuassa, lärpyttää kaulaan asti.
Läps läps vain kuuluu kun heiluttelen päätä sivuille kuin Jerry Springer ohjelmassa tehtiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin tosi kiltti ja ajattelin juuri samoja tiimoja kuin ap ollessani 23v. Nyt on mennyt yli 20 vuotta ja edelleen sama tilanne.
Pc on muuttunut läppäriksi neljä kertaa ja muuten sama mies, mutta sen lisäksi rupsahtanut. Kulmat roikkuu silmillä kuin sillä koiralla ja kalkkunana heltatkin on jo leuassa, lärpyttää kaulaan asti.
Läps läps vain kuuluu kun heiluttelen päätä sivuille kuin Jerry Springer ohjelmassa tehtiin.
Jos ei muuta mitään (muuta kuin PC:n), niin mikään ei tule muuttumaan.
Jos herää joka aamu tekemään tismalleen samat asiat, miksi odottaa, että lopputulos olisi toinen.
En minäkään. Töissä olen käynyt ja kaupassa muuten möllinyt kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos herää joka aamu tekemään tismalleen samat asiat, miksi odottaa, että lopputulos olisi toinen.
Eipä olisi Nykänenkään voittanut mitaleitaan, jos olisi poikennut polulta ja jättänyt treenit väliin lähtien baariin.
Rutiinit pitää ihmisen raiteilla.
Rutiinit luovat turvaa. Menisi varmaan polla sekaisin, jos aamulla ei saisikaan mennä keittämään kahvit ja istua juomaan.
Mutta sitten kun rutiinit on tehty, enpä enää tiedäkään mitä tehdä. Koko päivä menee koneella tai liveä epämääräisesti haahuillessa. En osaa tarttua mihinkään.
Terv. Asperger
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä olisi Nykänenkään voittanut mitaleitaan, jos olisi poikennut polulta ja jättänyt treenit väliin lähtien baariin.
Rutiinit pitää ihmisen raiteilla.
En sitä kiistä, eikä missään sanota, että kaikesta vanhasta pitäisi luopua... Mutta esim. uusi harrastus tmv.
Jos voivottelee esim. yksinäisyyttä, muttei koskaan tee mitään sen kitkemisen eteen, vaan käyttää valtaosan ajasta hiiren naksutteluun... Vertauskuvana käytettäköön omaan jalkaan ampumista.
Rannalla vaanivat niin lokit, norot, sinilevät kuin salakuvaajat.
Tänään IL teki juttua kuinka nopeasti lokit iskee kiinni pahaa-aavistamattomaan ihmiseen.