Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristillisdemokraatit äänesti käännytyslain puolesta

Vierailija
13.07.2024 |

Mitä kristillistä siinä on?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat myös olleet mukana leikkamaassa köyhiltä, lapsilta, sairailta, vammaisilta, vanhuksilta yms. Tekemässä heikommassa asemassa olevien elämästä helvettiä. Antamassa veroaleja rikkaille. Heikentämässä duunarien oikeuksia. Sellaisia on kristityt ja niiden arvot. Fariseuksia kaikki

Vierailija
22/44 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap saisi kertoa, mitä kristillistä sitten olisi päästää maahan ei-kristillisiä pakanallisia loisia, jotka vain satuttavat suomalaisia läsnäolollaan. Ap ei taida tietää, mitä kristinusko edes on. 

Niin "kristinusko" on vain farisealaisuutta toisin kuin Jeesuksen opit.

Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan. Matt. 5:20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap saisi kertoa, mitä kristillistä sitten olisi päästää maahan ei-kristillisiä pakanallisia loisia, jotka vain satuttavat suomalaisia läsnäolollaan. Ap ei taida tietää, mitä kristinusko edes on. 

Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan. Matt. 5:20

Ja katso, eräs lainoppinut nousi ja kysyi kiusaten häntä: "Opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen elämän perisin?" Niin hän sanoi hänelle: "Mitä laissa on kirjoitettuna? Kuinkas luet?" Hän vastasi ja sanoi: "Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi ja kaikesta mielestäsi, ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi". Hän sanoi hänelle: "Oikein vastasit; tee se, niin sinä saat elää". Mutta hän tahtoi näyttää olevansa vanhurskas ja sanoi Jeesukselle: "Kuka sitten on minun lähimmäiseni?" Jeesus vastasi ja sanoi: "Eräs mies vaelsi Jerusalemista alas Jerikoon ja joutui ryövärien käsiin, jotka riisuivat hänet alasti ja löivät haavoille ja menivät pois jättäen hänet puolikuolleeksi. Niin vaelsi sattumalta eräs pappi sitä tietä ja näki hänet ja meni ohitse. Samoin leeviläinenkin: kun hän tuli sille paikalle ja näki hänet, meni hän ohitse. Mutta kun eräs samarialainen, joka matkusti sitä tietä, tuli hänen kohdalleen ja näki hänet, niin hän armahti häntä. Ja hän meni hänen luokseen ja sitoi hänen haavansa ja vuodatti niihin öljyä ja viiniä, pani hänet juhtansa selkään ja vei hänet majataloon ja hoiti häntä. Ja seuraavana aamuna hän otti esiin kaksi denaria ja antoi majatalon isännälle ja sanoi: 'Hoida häntä, ja mitä sinulta lisää kuluu, sen minä palatessani sinulle maksan'. Kuka näistä kolmesta sinun mielestäsi osoitti olevansa sen lähimmäinen, joka oli joutunut ryövärien käsiin?" Hän sanoi: "Se, joka osoitti hänelle laupeutta". Niin Jeesus sanoi hänelle: "Mene ja tee sinä samoin". Luuk. 10:25,37

Vierailija
24/44 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa eniten miten Sanna M olis äänestänyt? Tietääkö kukaan?

Vierailija
25/44 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristilliset on oikeistopuolue. Tuliko tämä ap:lle uutena tietona?

Se on omituista koska Jeesus ei toiminut tai puhunut oikeistolaisesti. Kyse on myöhempiin tulkintoihin uskomisesta.

Vasemmisto on ainakin aiemmin ollut melko uskontokielteistä.

Vierailija
26/44 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristilliset on oikeistopuolue. Tuliko tämä ap:lle uutena tietona?

Se on omituista koska Jeesus ei toiminut tai puhunut oikeistolaisesti. Kyse on myöhempiin tulkintoihin uskomisesta.

Vasemmisto on ainakin aiemmin ollut melko uskontokielteistä.

Koska uskonto on vain oikeistolaista politiikkaa, toisin kuin Jeesuksen opetukset.

Vierailija
27/44 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja katso, eräs lainoppinut nousi ja kysyi kiusaten häntä: "Opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen elämän perisin?" Niin hän sanoi hänelle: "Mitä laissa on kirjoitettuna? Kuinkas luet?" Hän vastasi ja sanoi: "Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi ja kaikesta mielestäsi, ja

Tässä juurikin yritetään estää ryövärien pääsy, ettei ryöstämistä ja r**skaamista tapahtuisi.

Vierailija
28/44 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja katso, eräs lainoppinut nousi ja kysyi kiusaten häntä: "Opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen elämän perisin?" Niin hän sanoi hänelle: "Mitä laissa on kirjoitettuna? Kuinkas luet?" Hän vastasi ja sanoi: "Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja

Tässä juurikin yritetään estää ryövärien pääsy, ettei ryöstämistä ja r**skaamista tapahtuisi.

Te olette kuulleet sanotuksi: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi'. Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat,että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin. Sillä jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, mikä palkka teille siitä on tuleva? Eivätkö publikaanitkin tee samoin? Ja jos te osoitatte ystävällisyyttä ainoastaan veljillenne, mitä erinomaista te siinä teette? Eivätkö pakanatkin tee samoin? Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on."  Matt. 5:43 - 48

Vierailija
29/44 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin aina halunnut olla Anita Bryant.

Vierailija
30/44 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
31/44 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaah, kiihkouskovainen muija, joka kakutettiin suorassa lähetyksessä. Sen jälkeen tuli itku ja rukoiltiin Jumalaa.

Vierailija
32/44 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaah, kiihkouskovainen muija, joka kakutettiin suorassa lähetyksessä. Sen jälkeen tuli itku ja rukoiltiin Jumalaa.

Dear Lord above!

Vierailija
33/44 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus ei hyväksyisi.

Jumala sanoo Raamatussa: "Esivalta kantaa miekkaa syystä"

Vierailija
34/44 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus ei hyväksyisi.

Ja sanoo myös:"Pistä miekkasi tuppeen; sillä kaikki, jotka miekkaan tarttuvat, ne miekkaan hukkuvat."

Vierailija
35/44 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Suomalaista kulttuuria ja kristinuskoa täytyy suojella. Mus limit usein vihaavat kristittyjä

Vierailija
36/44 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisivat elättää islamisteja?

Mutta rys siä kyllä haluavat elättää. 

Vierailija
37/44 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus ei hyväksyisi.

Ja sanoo myös:"Pistä miekkasi tuppeen; sillä kaikki, jotka miekkaan tarttuvat, ne miekkaan hukkuvat."

Lisäksi sanoo: "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä."

Vierailija
38/44 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus ei hyväksyisi.

Kristityillä on oikeus puolustaa omaa maata ja uskontoa vihamielisiä valloittajia vastaan

Vierailija
39/44 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

WHITE LIVES MATTER

Vierailija
40/44 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pitäisi lailla kieltää puolueiden harjaanjohtavat nimet. Myös useamman samaa asiaa ajavan puolueen olemassa olo tulisi kieltää. Nythän kokoomuksella on useampi pienempi ala puolue, joista koostaa hallitus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän