Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä ei saa nähdä poikaansa

Vierailija
13.07.2024 |

Ollaan ex-puolison kanssa erottu reilu vuosi sitten.

elatussopimuksessa sovittu näkee poikaansa 12v joka toinen viikonloppu.Ei ole toiminut kuin 3 viikonloppuna vuoden aikana kun uusi puoliso ei halua olla viikonloppuisin yksin.

Naisella on rahaa ja ex-puolisoni veloissa.Tekee kaiken uuden puolisonsa mieliksi.Ex-puoliso on aiemmin ollut hyvä isä ja tuntuu et olen tehnyt kaikkeni et lapsella olisi isään yhteys ja yrittänyt kannustaa isää.Eilen viimeksi poika sanoi,et on ikävä isää miksi isi ei halua olla mun kanssa.Nieliskelin kyyneleitä ja vastasin,en osaa tähän vastata.

Uusi puoliso ei käy töissä vaan alkoholi maistuu ja viikonloput menee heillä pitkälti juhliessa ainakin kesällä.Aina pitää olla menossa festareille.Nainen on 54v ja ex-puoliso 45 v.

Tuntuu kuin tuuleen huutelisi mikään ei auta,olen vaan poikani puolesta niin surullinen kun mielestäni hänellä on oikeus isään.

Meillä on siis yhteishuoltajuus,mutta käytännössä olen yksinhuoltaja.

olen joutunut hakemaan naiselle lähestymiskiellon

kun kiusasi poikaa ja poika ei halua olla häneen missään tekemisissä ja tätä hän ei kunnioittanut.

Kannattaako lopettaa yrittäminen kun tuntuu ettei isä muutu?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvät isät yhtäkkiä lakkaa välittämästä lapsistaan kenenkään takia. Eli aloitus on provo. Huono isä sen sijaan kyllä hylkää lapsensa melko helposti. 

Mä en lakannut olemasta isä lapsilleni erottuani enkä puolisoehdokkaiden takia. Mulle on lapset nro 1 maailmassa, teen sen selväksi myös näille ehdokkaille. 

Vierailija
2/7 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus otsikkoon:

Isä ei halua nähdä poikaansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta säkin murhetta kannat! Anna sen isän hoitaa isyytensä niin kuin parhaaksi näkee. Ymmärrän, että poikasi kärsii, mutta Suomessa on sellaiset lait, että mitään et voi. Onnellinen voi olla ilman isääkin (tai äitiä). Pojan olisi hyvä huomata, että hänen elämässään on aikuisia, jotka hänestä välittävät. Ei kannata tehdä tästä isän käytöksestä mitään suurta murhetta, koska sille isän käytökselle olipa se miten tuomittavaa hyvänsä et sinä eikä poikasi voi mitään. Säälissä rypeminen ei ole kivaa.

Vierailija
4/7 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentistasi.

Täytyy vaan itse alkaa uskoa et ex-puoliso on välinpitämätön ja poika ei ole hönelle numero 1.

Ex-puoliso on sanonut,ettei saa olla viikonloppuja pojan kanssa kun uusi puoliso ei halua olla yksin.

En ole provosoinut otsikolla vaan kertonut meidän tilanteesta

Surullinen tarina!

Vierailija
5/7 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näkökulmastasi!

Vierailija
6/7 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isä haluaa olla pojan kanssa, ei uuden naisen määräysyrityksillä ole merkitystä. Muuten pojan isä on täysi tossukka.

Vierailija
7/7 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

elatussopimuksessa sovittu näkee poikaansa 12v joka toinen viikonloppu.

Meillä on siis yhteishuoltajuus

- vaikea tilanne, kun on kaikenlaista ja sitten taas toisaalta ei mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan