Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuletko olevasi ärsyttävä?

Vierailija
13.07.2024 |

Millä tavalla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä olen vaan sinä. Ja te muut.

Vierailija
2/10 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että ärsytän monia.

Ärsytän koska en sovi yleiseen muottiin.  Eroan joukosta.  En elä ja käyttäydy ikäiselleni edellytetyllä tavalla. 

En pelkää esittää eriävää mielipidettä. Minulle on sanottu jopa että mielipiteesi on väärä!  Miten se sitten on mahdollista en tiedä. Väärä kai sillä tavalla sitten että se poikkeaa sen toisen mielipiteestä joka taas on valtavirran mielipide.

Yleensä ihmisiä ärsyttää tavattomasti jos joku on erilainen, tavalla tai toisella.  Erilaisuus pelottaa ja siksi se ärsyttää. ,En kuitenkaan ole riippuvainen siitä herätänkö ärsytystä. Se on jokaisen oma asia jonka kanssa joutuvat elämään.  Elämä on niin paljon helpompaa ja kevyempää kun elää ja antaa toisten elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että ärsytän monia.

Ärsytän koska en sovi yleiseen muottiin.  Eroan joukosta.  En elä ja käyttäydy ikäiselleni edellytetyllä tavalla. 

En pelkää esittää eriävää mielipidettä. Minulle on sanottu jopa että mielipiteesi on väärä!  Miten se sitten on mahdollista en tiedä. Väärä kai sillä tavalla sitten että se poikkeaa sen toisen mielipiteestä joka taas on valtavirran mielipide.

Yleensä ihmisiä ärsyttää tavattomasti jos joku on erilainen, tavalla tai toisella.  Erilaisuus pelottaa ja siksi se ärsyttää. ,En kuitenkaan ole riippuvainen siitä herätänkö ärsytystä. Se on jokaisen oma asia jonka kanssa joutuvat elämään.  Elämä on niin paljon helpompaa ja kevyempää kun elää ja antaa toisten elää.

Bravo, ärsyynnyin jo pelkästä viestin lukemisesta.

Vierailija
4/10 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainakin oman teini-ikäisen tyttären mielestä olen. Suorastaan superärsyttävä. Tyhmäkin, luonnollisesti. Myös ilonpilaaja, tosikko ja vanhus 😆.

Vierailija
5/10 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ärsyttäväni monia, eri tavoilla. Ei siinä mitään.

Vierailija
6/10 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ainakin oman teini-ikäisen tyttären mielestä olen. Suorastaan superärsyttävä. Tyhmäkin, luonnollisesti. Myös ilonpilaaja, tosikko ja vanhus 😆.

Sinä varmaan oikeasti sitten oletkin. Minä en ole teini-ikäiseni tyttäreni mielestä mitään noista, enkä myöskään kahden aikuisen poikani mielestä. 

Vierailija
7/10 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miksi haluaisin ajatella itsestäni noin alentavia ja rumia ajatuksia? 

Vierailija
8/10 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti olen, joillekin ja joskus. Olen nähnyt ihmisten ärsyyntyvän esim. siitä, että olen hiljainen ja arka, joskus taas innostun höpöttämään liikaakin, olen päättämätön ja vatvon asioita loputtomiin, olen sisäänpäinkääntynyt ja usein katoan omiin oloihin pitkiksi ajoiksi. Joissain töissä olen ollut liian hidas, liian pikkutarkka... Elämää se kai vain on, ettei kaikki pidä ainakaan koko aikaa eikä kaikkialle kelpaa.

Vierailija
9/10 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän olevani. 

Vierailija
10/10 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti olen, joillekin ja joskus. Olen nähnyt ihmisten ärsyyntyvän esim. siitä, että olen hiljainen ja arka, joskus taas innostun höpöttämään liikaakin, olen päättämätön ja vatvon asioita loputtomiin, olen sisäänpäinkääntynyt ja usein katoan omiin oloihin pitkiksi ajoiksi. Joissain töissä olen ollut liian hidas, liian pikkutarkka... Elämää se kai vain on, ettei kaikki pidä ainakaan koko aikaa eikä kaikkialle kelpaa.

Sinä olet minä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä