Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korpraalit

Vierailija
12.07.2024 |

Muistuttelen alokkaiden äitejä, että paras ja nohevin 10% voi saavuttaa korpin natsat intissä. Tuhannen taalan paikka, eli kannattaa takoa, kun rauta on kuumaa.

m39

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo ap:n "39" syntymävuosi kun olet jo vuosia tuota allekirjoitusta käyttänyt?

Ei toki. Aloittelin kirjoittelun kun olin sen ikäinen.

m39

Itse opin kirjoittamaan kuuden vanhana.

T: res. kapt.

Itse opin kirjoittamaan neljän vanhana

T. res. sivari

Vierailija
62/67 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korpraalin natsat annetaan ansioista. Alikersantteja koulutetaan vain automaattisesti tietty prosenttiosuus kokonaisuudesta.

Sekä Hitler että Napoleon olivat sotilasarvoiltaan korpraaleita.

Sekä Stubb.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä korpraalin natsat meni kyllä parille tyypille jotka ei niitä olisi ansainneet. Ihan tunnettuja lusmuja, mutta osasivat esittää ja se meni läpi. Se oli kyllä ihan hyvä opetus nuorelle vakavalle miehelle, koska sama kuvio tulisi toistumaan työelämässä säännönmukaisesti. 

Vierailija
64/67 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helv, korpstraali, nevo hööt. Onko se joku humppabändi? Jou. 

Vierailija
65/67 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikoinaan alle 24h vee niin kuin "virhemerkintä" kauluksessa,  AUK I:n päättyessä. Seuraavana aamuna se vaihdettiin salmiakkiin eikä sen koommin ole nähnyt sitä.

Joillekin sitten jäi pidemmäksi aikaa virhemerkinnät, jooa tupla tai triplavirheen kera. 

Vierailija
66/67 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen veljistäni on korpraali, toinen kertsantti.  Hyvässä asemassa molemmat, liekö sitten nuo asiat vaikuttaneet vai ei. 

Uskon että enemmän omilla ansioillaan ovat asemansa ansainneet.  Ahkeralla opiskelulla ja peräänantamattomuudella.  Tiedolla mitä tahtoo ja sen päämäärän eteen työskentelyllä.

Vierailija
67/67 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korpraalin natsat annetaan ansioista. Alikersantteja koulutetaan vain automaattisesti tietty prosenttiosuus kokonaisuudesta.

Sekä Hitler että Napoleon olivat sotilasarvoiltaan korpraaleita.

Napoleon oli kenraali, ihan armeijan sisällä noussut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi