Korpraalit
Muistuttelen alokkaiden äitejä, että paras ja nohevin 10% voi saavuttaa korpin natsat intissä. Tuhannen taalan paikka, eli kannattaa takoa, kun rauta on kuumaa.
m39
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh jaa, exä ylennettiin korpraaliksi kertausharjoitusten jälkeen. En kyllä tiedä, mitä siellä edes teki, oli jo alkuillasta aivan nakit silmillä.
otitko suihin palkinnoksi?
En. Ei hittoakaan kiinnosta mitkään intin arvonimet.
Eikös se ole hienoa olla suuren sotaherran puoliso?
Sotaherran puolison tulee nousta ylös, vetää kantapäät yhteen, käsi lippaan ja huutaa kovalla äänellä HUOMIO, kun herra korpraali tulee huoneeseen
Vierailija kirjoitti:
Laskuvarjojääkärit on vähintään alikkeja.
Niin, niitähän riittääkin vaikka Fokkerista viskeltäväksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kostuvat korpraalin läheisyydessä. Ei ole astronautti-kirurgi siinä vierellä mitään.
Joo ei siinä auta kirurgin laatikkoleukakaan eikä täydellinen hiusraja.
Ei edes ne leukaperät tai hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä murretta on tuo noheva? AP nostaa sen aina esille korppeja käsittelevissä ketjuissaan.
Savvoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä murretta on tuo noheva? AP nostaa sen aina esille korppeja käsittelevissä ketjuissaan.
Savvoo.
Siis noheva on inttitermi. Nopea, heti valmis. Ainakin omana aikanani näin.
m39
Vierailija kirjoitti:
Korpraalin natsat annetaan ansioista. Alikersantteja koulutetaan vain automaattisesti tietty prosenttiosuus kokonaisuudesta.
Sekä Hitler että Napoleon olivat sotilasarvoiltaan korpraaleita.
Ja juuri noiden herrasmiesten esimerkilläkö korpin natsat olisivat jotenkin tavoiteltava asia?
Onko tuo ap:n "39" syntymävuosi kun olet jo vuosia tuota allekirjoitusta käyttänyt?
Hyvä jos kunnostautuu ja saa korpin natsat, parempi kuin rivisotilas.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo ap:n "39" syntymävuosi kun olet jo vuosia tuota allekirjoitusta käyttänyt?
Sopisi järkeen kun horisee niistä työpaikan wanhan liiton patuista.
Vierailija kirjoitti:
Ei toki. Aloittelin kirjoittelun kun olin sen ikäinen.
m39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m39
Kirjoitin minäkin aikoinaan ekat jutut täällä nimimerkillä M21 mutta ei sitä ole järkeä nyt kolmekymppisenä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korpraalin natsat annetaan ansioista. Alikersantteja koulutetaan vain automaattisesti tietty prosenttiosuus kokonaisuudesta.
Ja juuri noiden herrasmiesten esimerkilläkö korpin natsat olisivat jotenkin tavoiteltava asia?
Kyllä, olivat varsin pystyviä ja aikaansaapia miehiä! Voisit tosin harkita energiasi suuntaamista jotenkin toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh jaa, exä ylennettiin korpraaliksi kertausharjoitusten jälkeen. En kyllä tiedä, mitä siellä edes teki, oli jo alkuillasta aivan nakit silmillä.
otitko suihin palkinnoksi?
En. Ei hittoakaan kiinnosta mitkään intin arvonimet.
Eikös se ole hienoa olla suuren sotaherran puoliso?
No ei. Hänestä tuli ihan syystä exä.
Vierailija kirjoitti:
Totutun tulkinnan mukaan kyllä.
Esimerkiksi jalkaväenkivääri M/39 ( = malli 1939 "Ukko-Pekka" ).
Yhdessä Lapuan Patruunatehtaan D166-luodilla lataaman patruunan kanssa se oli viimesotien tarkin ase-patruunayhdistelmä! Sillä pärjätään edelleen perinneasekilpailuissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m39
Itse opin kirjoittamaan kuuden vanhana.
T: res. kapt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m39
Kuitti vastaanotettu :D
m39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan myös Aleksanteri Stubb korpraali, mutta hys! Ei puhuta siitä nyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Savvoo.
Siis noheva on inttitermi. Nopea, heti valmis. Ainakin omana aikanani näin.
m39
Sana on vanhaa savo-karjalaa. Esittämäsi termit kansanetymologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m39
Kuitti vastaanotettu :D
m39
Voitte poistua.
Sä et vaan osaa newspeakia!
Astronauttikirurgi on sama, kuin kultamuna tai koneinsinööri, jonka todistus hukkui Englannin kanaaliin!