Sanna Ukkola sanoo kovat sanat poliitikkonaisten itkemisestä
"Varsinkin keskellä kansakuntaa uhkaavaa kriisiä poliitikon pitää pitää tunteensa kurissa. Mitä isompi ongelma, sitä kylmäpäisempi johtajan on oltava. Itkeä voi sitten vaikka kotona, kirjoittaa Iltalehden kolumnisti Sanna Ukkola."
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Jokohan kohta Purrasta ent. Niskakari kuullaan kohta erouutisia? Ilman ukkoaanko se siellä Ruisrockissa hillui ja sitten morkkista mökille itkemään ja vieläkin itkeskelee. Se olisi jo sitten toinen ukko kierrätykseen.
Niillä on suhde Petskun kanssa.
Tähän ketjuun kurjittavat ihmiset on yhteiskunnalle hyödyttömiä luusereita.
Käännyytyslain vastustajat on ihan liiottelematta maanpettureita joilta pitäs ottaa kansalaisuus ja sotilasarvo pois.
Vihreiden ja vasemmistoliiton poliitikot ja äänestäjät pitäs koota vankileirille niinku Hennalassa 1918 ku niitä ei tän maan turvallisuus kiinnosta.
Jotenkin kuvottavaa ja hyvin kuvaavaa purran ja rantasen käytös. Naureskellaan ja heilutellaan saksia ja nyt sitten esitysluontoisesti itketään yhdessä. Ei helevetti. Näitä persuja ei paljon heikoimpien kansalaisten elämä kiinnosta, päinvastoin, monotetaan päähän ja nauretaan päälle. Puolustellaan rydmanin kaltaisia kelvottomia yksilöitä. Valehdellaan ja uhriudutaan.
Vierailija kirjoitti:
Tähän ketjuun kurjittavat ihmiset on yhteiskunnalle hyödyttömiä luusereita.
Käännyytyslain vastustajat on ihan liiottelematta maanpettureita joilta pitäs ottaa kansalaisuus ja sotilasarvo pois.
Vihreiden ja vasemmistoliiton poliitikot ja äänestäjät pitäs koota vankileirille niinku Hennalassa 1918 ku niitä ei tän maan turvallisuus kiinnosta.
Huomaatko tietynlaista ironiaa omassa viestissäsi?
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Itkeköön jos itkettää. Ei sitä ole helppo pidättää, jos hormonit heittää. Siihen ei tarvitse reagoida mitenkään.
Huomionkerjuun saa tuomita, se on manipulointia (kuten Purralla). Marinilla oli varmaan menkat sen natsin hautajaisissa. Voih. Mitä noista.
VMP. Mutta sä nyt oletkin naisia vihaava paykopaatti vaikka esität julkisesti muuta somessa.
Kuvissa näyttää siltä, että se on Rantanen joka nyyhkyttelee ja Purra vain halaa sitä. Rantanen on muutenkin vähän liian isoissa saappaissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuvissa näyttää siltä, että se on Rantanen joka nyyhkyttelee ja Purra vain halaa sitä. Rantanen on muutenkin vähän liian isoissa saappaissa.
Aika moni persu on aivan liian isoissa saappaissa. Ollapa diktaattori-Rantanenkin. Tosin Rantanen on poistanut kaikki päivänvaloa kestämättömät kirjoituksensa netistä.
Heh, heh eikös oppositio kuorsunut vaalivalvojaisissa. Kyllä oli ulvontaa ja se oli muka sallittus heiltä ja silloin normaalia.
YHYYYY WÄÄÄWÄÄÄ NE NÄYTTÄÄ TUNTEITA ÄITIIIIII
Sanna: "Minä olen ihminen yhyy"
Ja koko kansa taputtaa ja itkee mukana
Vierailija kirjoitti:
Mutku Sanna. Se että Marin käyttäytyi typerästi ei poista sitä, että persut vedättää äänestäjiään kerta toisensa jälkeen.
No nyt näyttää hyvältä talousnäkymät, ellei deflaatio iske. Sitten vasta itkua riitää vasemmistolla.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset ovat vuosia tehneet töitä sen eteen, että Suomi luopuu ihmisoikeuksista ja lakien noudattamisesta. Nyt on tilipäivä, kuten Timo Soini sanoi.
Taistelevat kynnet verillä laajan sananvapauden eteen. Ilman tuota ei ole muitakaan ihmisoikeuksia, tuosta ei voi joustaa. Millään laeilla ei ole merkitystä jos oikeustaju saadaan ihmisiltä tuhottua, mitä vasemmisto nyt oksettavasti yrittää.
Ei voi olla ihmisoikeus tukkia toisen turpa mihin tahansa valheeseen vedoten tai häpäistä hänet kelvottomaksi hylkiöksi a la woke"moraali".
Tämän kun tajuaa ymmärtää myös sen että ps ei ole lähdössä hetkeen mihinkään. Sen verran järjissäön olevia tässä maassa sentään on.
Vierailija kirjoitti:
Näin se lapsen mieli muuttuu, kuten sanonta kuuluu.
Kyllä sillon pitääki vuodattaa onnen kyyneleitä ku Suomen liian löperöä ulkomaalaispolitiikkaa saadaan kerranki tiukemmaks.