Onko Bruce Springsteenin keikka edessä kenelläkään?
Kohta taitaa olla edessä 3 tunnin keikka ja kyllähän tuolla on hieno kesäilta näköjään.)
Kommentit (22)
Just tulin Helsingin keskustasta. Paljon oli konserttiin meneviä Bruce-faneja liikkeellä. Iäkkäämpää porukkaa... No, onhan rokkikukko itsekin jo yli 7-kymppinen. Sää suosii konserttia ilman muuta.
Sen voisi lausua vahingossa Sbruus Pringteen. Ellei mieti tarkemmin.
Miksi keikan pitää kestää kolme tuntia tai enemmän? Vaikka kuinka suuri suosikkini olisi lavalla, niin kyllästyminen iskee kahden tunnin jälkeen!
Jos olisi mahdollista nähdä Bruce konsertissa 70-luvulla, niin sinne menisin. Sen jälkeen ei ole keikat ja levyt innostaneet.
Puoliso meni mutta minulta jäi väliin kun raskaus loppusuoralla. Sisareni lähti mukaan minun tilalle.
Born in the USA ja mikä se toinen hitti nyt olikaan. En jaksa niiden takia vaivautua paikalle ja maksaa itseäni kipeäski.
On muuten Bruce-setä kovasti vanhentunut.
Vierailija kirjoitti:
Puoliso meni mutta minulta jäi väliin kun raskaus loppusuoralla. Sisareni lähti mukaan minun tilalle.
Voi olla että ne panee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi keikan pitää kestää kolme tuntia tai enemmän? Vaikka kuinka suuri suosikkini olisi lavalla, niin kyllästyminen iskee kahden tunnin jälkeen!
Kuolisin paska- ja kusihätään.
Brucella jo ikää, että luonnollisesti se näkyy, mutta laulaa 30 laulua ja kitaroi mukana. Ei paha.
Vierailija kirjoitti:
On muuten Bruce-setä kovasti vanhentunut.
Kun täyttää syksyllä 75 vuotta, on vaikea näyttää nuorukaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että ne panee.
Sen haluaisin nähdä kun heterosisareni muuttuisi "heteroksi". Toki jonkun muun panokumppanin saisi vaita siinä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Pääsiäiseen on noin yhdeksän kuukautta. Pyöräyttääköhän sisaresi silloin puolisollesi "pikkubrucen"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsiäiseen on noin yhdeksän kuukautta. Pyöräyttääköhän sisaresi silloin puolisollesi "pikkubrucen"?
Puolisoni on nainen joten mitäpä luulet?
Oon 24v ja rakastan noita BS:n parhaita biisejä kuten I'm on Fire, The River, Hungry Heart jne. Laulan niitä usein karaokessa baarissa ja saan monesti aplodit ihmisiltä, varsinkin vähän vanhemmilta. Muut laulaa jotain Ikuinen Vappu biisejä ja sit mä tuun vetää vanhan liiton musiikkia xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. Olen niin vanhanaikainen, että luulin puolisolla tarkoitettavan miespuolista henkilöä!
Ihan mieletön keikka. Uskomatonta, että 74 v vetää 3 tunnin keikan eikä pidä edes taukoja. Oli paljon 60+ porukkaa liikkeellä, jotka eivät tosiaankaan olleet järin hyvässä kunnossa. Parit muorit tuli liki pyörien rappuja alas, kun ei ollut kaiteita mistä pitää kiinni, niin könysivvät pitkin tuolien selkämyksiä. Taas yhtä elämystä rikkaampi ja rahallisesti useaa satasta köyhempi - ruokien yöpymisen, keikkalippujen ja matkojen johdosta ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. Olen niin vanhanaikainen, että luulin puolisolla tarkoitettavan miespuolista henkilöä!
Sun elämäs lienee yhtä tyhjän luulemista.
Mun mummo sanoisi, että huutaa perseestä asti🥶En siedä.
No ei ole🥺😡