Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häpeätkö koskaan mitä täällä kirjoitat?

Vierailija
12.07.2024 |

Haukut ja irvaiket. Aina joku tietää mitä olet tänne kirjoittanut. 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

Vierailija
2/30 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omia kirjoituksia tarvinnut hävetä. Sen sijaan myötähäpeää kyllä koen jatkuvasti muiden kirjoitusten takia. Erityisesti tyhmiksi tekeytyvät jonnet ihmetyttää, eikö nyt nuori ihminen keksi elämälleen muuta tarkoitusta kuin trollaaminen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi häpeisin? Eikö tämä ole vain elämää? Minulle tämä itsensäpaljastaminen on jonkunlaista terapiaa. Ryhdy sinäkin - matskua sulla varmaan olisi ihan pilvin pimein ja tiedät toisten osapuolienkin stoorit. Mä tiedän vain omani.

Kuka 'joku' aina tietää mitä kirjoitan? Onks täällä jotain stalkkareitakin?

Vierailija
4/30 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Suomi24 kirjoitin aikanaan ( en mitään sopimatonta). Pyysin poistamaan, kun en pystynyt itse.

Vierailija
5/30 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen tämän eräänä kirjallisuuden muotona.

Vierailija
6/30 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä enään mistään. Kaikki voivat haistaa pitkän paskan.

Vierailija
7/30 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin naista on mukava kiusata. 

Vierailija
8/30 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on tämä myötähäpeä? Jostain tuntemattomien kirjoituksista?

Vierailija
9/30 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jos kommentoi johonkin miestakapuoli-trollialoitukseen ja olettaa että se poistuu, se jääkin sinne.

Vierailija
10/30 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole omia kirjoituksia tarvinnut hävetä. Sen sijaan myötähäpeää kyllä koen jatkuvasti muiden kirjoitusten takia. Erityisesti tyhmiksi tekeytyvät jonnet ihmetyttää, eikö nyt nuori ihminen keksi elämälleen muuta tarkoitusta kuin trollaaminen? 

Sama. En hauku tai mustamaalaa ketään. Kirjoitan joskus mielipiteen asiallisiin aloituksiin. En edes avaa keskusteluja, joiden otsikko on mielestäni epämiellyttävä.

Vierailija
11/30 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä. Minulla on oikeus mielipiteisiini. Myötähäpeää tunnen näitä "junttijankkaajia" ja nimen kyselijöitä kohtaan.

Vierailija
12/30 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä toisinaan innostun kirjoittelemaan turhan yksityiskohtaisesti ja käy mielessä, että ehkä minut tunnistetaan, mutta sou vot.

Vierailija
13/30 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vähän hävettää, jos tulee kirjoitettua asiavirheitä tms., kun ei jaksa kaikenmaailman faktoja aina tarkistaa. 

Onneksi keskustelut poistetaan hyvin fasistisella tehokkuudella alta aikayksikön, niin ei jää sen enempää kummittelemaan.

Vierailija
14/30 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Häpeän toisinaan kuulua samaan kansaan kirjoittajien kanssa, jos joku suoltaa aivan kammottavan noloa tuubaa. Omat kirjoitukseni ovat rautaista asiaa aina.

Vierailija
15/30 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän välillä ja jopa asiallisiakin juttujani, joista tykätään, koska heti kirjoitettuani olen tajunnut, että olipas paska kommentti, kun tarkemmin ajattelee. :D 

Omalla nimellä en kirjottas ikinä. Miten ihmiset viittii nolaa itsensä jossan x:ssä ym... ?

Vierailija
16/30 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkillä Mode?

Ei hävetä. Sinä saat hävetä, laiska paska. Täytyy olla rikollista olla vauva mode.

Vierailija
17/30 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että kaikki siivoton paska mitä tänne suollan joskus tuottaa hedelmää ja lakkauttaa palstan olemassaolon.

Vierailija
18/30 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Olen oikeassa elämässä ihan yhtä suorasukainen sanoissani.

Vierailija
19/30 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaan tähän Simon Belmondoa, elikäs ruoskamiestä.

Kaikki mitä voidaan peruuttaa, pitäisi olla peruuttamatonta. Oi, oih, ouääh Dracula! Vihdoin kohtaamme.

Vierailija
20/30 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aina joku tietää mitä olet tänne kirjoittanut". Mitä ihmettä? Tämä on täysin anonyymi palsta. Yrität vain katteettomasti uhkailla.

Ei kun: Kerropa kuinka joku saa selville kuka tänne kirjoittaa? Kiinnostaisi tietää.