Oletko nähnyt jonkun tyydyttävän itseään?
Kommentit (170)
Väittäisin että aika moni meistä miehistä on lapsena nähnyt veljensä/serkkunsa/kaverinsa yms. hakkaavan hanskaan. Varsinkin ennen murrosiän alkua on hyvin tavallista että pojat vetävät yhdessä käteen tai opettavat pienempiään. Usein noista kokemuksista ollaan myöhemmin hiljaa ja yritetään unohtaa ne.
En edes osaa laskea kuinka monen kaverin tai sukulaispojan olen nähnyt tumputtelemassa. Olin näissä aina innolla mukana.
Serkun kanssa runkailtiin yhdessä ja tultiin aina vuorotellen että sai tarkasti katsoa kun toinen tulee. Sitten kerran saatiin kaverin paljon nuorempi sisko katsomaan ja ottamaan uimapuku pois päältä. Saattoi olla pientä hyväksi käyttöä mutta eipä sitä silloin ajatellut
Koulussa oli poika joka tumputteli tunnilla pitkän hupparin alla paljasta kullia. Muutaman kerran tota näin kun istuin lähellä. En tiedä sit laukesiko, mutta huomasin että hytkyi tuolilla siihen malliin. Aika rohkeeta.
Lapsena mökillä kun kaikki sisarukset nukkuivat aitassa, 4 vuotta vanhempi veli runkkasi peiton alla. Aluksi en tiennyt, mitä tapahtuu tai nähnyt mitään elimiä. Peitto vaan liikkui ylös ja alas, ja jossain vaiheessa kuului hiljainen murahdus/ähkäisy. Paperin kahinaa ja hiljaisuus.
Olihan se vähän outoa, mutta en koskaan kysynyt, että mikä ihmeen iltarutiini tuo on. Selvisi sitten myöhemmin, että mistä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Joskus 16-17v menin ihastuksen luokse käymään ja halusi tyydyttää itseään niin, että katselen. Olin tuolloin vielä neitsyt. Emme tavanneet enää tuon jälkeen.
Se halus katsoa sua samalla kun runkkasi. Mulle toi oli ekan pojan kohalla ihan vakio ja minusta kiihottavaa ja imartelevaa.
Vierailija kirjoitti:
Koulussa oli poika joka tumputteli tunnilla pitkän hupparin alla paljasta kullia. Muutaman kerran tota näin kun istuin lähellä. En tiedä sit laukesiko, mutta huomasin että hytkyi tuolilla siihen malliin. Aika rohkeeta.
Eipä tuossa setissä voi oikein olla paikallaan ja huomaamattomasti kun tulee. Erittäin todennäköisesti laukesi ja lujaa sinua katsellen ja unelmoiden sinusta.
Teinipojilla on ihan valtavat halut ja joskus on vaan pakko kun se ihanuus istuu siinä niin lähellä. Itse aikoinaan laukesin pulpetin pohjaan.
Näin uimahallissa kun yksi mies oli vesihieromapisteellä. Siellä oli hieronta pisteitä erikorkeuksilla ja näin kun hän oli väärinpäin alimman vesihierontapisteen kohdalla ja nosti vielä toista jalkaa joten ei jäänyt epäselväksi mitä hän tekee.
Ja sit kello soi ja sä heräsit sun micropili kahden sormen välissä ja päästit spermapisaran ulos ja sen jälkeen kissan ulos taas kerran.
Nakurannoillahan näkee sitä sin tätä, ja tietenkin siellä tulee myös nähdyksi.
Miksi tapailu loppui siihen?