Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko nähnyt jonkun tyydyttävän itseään?

Vierailija
12.07.2024 |

Kuka ja millainen tilanne?

Kommentit (217)

Vierailija
181/217 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Armeijassa sissiteltan verran. Parasta oli katsella sitä kun kipinä pisti kyykyssä menemään!

M. Sav.Prik. Jääkärikomppania.

Älä puhu paskaa täälläkin, helvetin homo!

Ei kukaan halua itselleen runkkarin mainetta ja pahinta mitä armeijassa voit tehdä on häpäistä itsesi noilla homojutuilla!

Umpihetero siinä teltassa jokainen oli. En ymmärtääkseni kertonut että pantiin toisiamme, vaan että masturboimme.

Vierailija
182/217 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Armeijassa sissiteltan verran. Parasta oli katsella sitä kun kipinä pisti kyykyssä menemään!

Ei kukaan halua itselleen runkkarin mainetta ja pahinta mitä armeijassa voit tehdä on häpäistä itsesi noilla homojutuilla!

Umpihetero siinä teltassa jokainen oli. En ymmärtääkseni kertonut että pantiin toisiamme, vaan että masturboimme.

Homo paskanpuhuja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/217 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homo paskanpuhuja!

Eikös paskaa yleensä syödä kananmunien kanssa.

Vierailija
184/217 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Oulun LÄÄNINVANKILA, yläpeti ja vuosi oli 1985, en ollut minä vaan hän.

Vierailija
185/217 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
186/217 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useammankin kerran päässyt salaa katselemaan, kun erään tietyn mökkiläisen kaksospojat runkkailevat yhdessä ja roiskivat mahlansa tiukoille vartaloilleen. M67

Vierailija
187/217 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotiaan tyttäreni samanikäisen kaveri jäi odottamaan kun vein tyttäreni treeneihin. Ei kuullut yläkerran touhuistaan kun tulin takaisin vaan masturboi ja jutteli poikaystävänsä kanssa puhelimessa.

Huoneen isosta raosta näin kun lopetti puhelun ja runkkasi kunnolla minuutin. Hävetti jos jään kiinni, niin hipsin sukkasillasi kellariin, mutta kuulin vielä portaissa kun tuhisi ensin ja laukesi.

Ja niin siis, oli kyllä kiihottava näky kun trimmattukroppainen pesistyttö käytti kättään. Näin tosin huonosta suunnasta mutta tarpeeksi. Ja ne pimpin äänet!

Vierailija
188/217 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen useammankin kerran päässyt salaa katselemaan, kun erään tietyn mökkiläisen kaksospojat runkkailevat yhdessä ja roiskivat mahlansa tiukoille vartaloilleen. M67

Homo iljetys!

Vierailija
189/217 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini. Kaipasin toisen sykkyyn ja toinen teki sitä. No ei haitannut, tärkeintä että haliitiin tosiamme.

Vierailija
190/217 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani Mäkelällä söpösti kieli pilkistää suu pielestä, kun runkulla huippu lähestyy, en kerro mistä tiedän 😂

Vierailija
191/217 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jani Mäkelällä söpösti kieli pilkistää suu pielestä, kun runkulla huippu lähestyy, en kerro mistä tiedän 😂

Homo iljetys!

Vierailija
192/217 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään katselin kun vaimo tyydytti itseään

Vierailija
193/217 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homo iljetys!

Kateellinen olet, kun pitää tulla huutelemaan. Voi toista, sääliksi käy. M67

Vierailija
194/217 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran vahingossa nähnyt 14-vuotiaan poikani vetäisevän viidentoista sekunnin kuivat metsässä ison kuusen alla ja siihen nojaten. Olimme olleet vasta kolme päivää mökillä.

Leikkelin vihdaksia kun näin poikani kävelevän metsään niin, että suuri kuusi jäi hänen ja vuokramökin väliin, nojaavan selkänsä kuuseen, ottavan valmiiksi jäykän kikkelinsä ulos ja hierovan sitä kiivaasti kolmen sormen otteella korkeintaan 15-20 sekuntia kunnes hän lantiotaan eteen työnnellen ruiskautteli varvikkoon, odotti hetken, kusi, asetteli kullinsa housuihin ja palasi mökille.

En nähnyt tarpeelliseksi näyttäytyä tai sanoa myöhemminkään asiasta mitään. Olen kyllä kuullut, että nuorena pojilla on kova tarve toisinaan ja tässähän se tuli todistetuksi.  

Vierailija
195/217 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran vahingossa nähnyt 14-vuotiaan poikani vetäisevän viidentoista sekunnin kuivat metsässä ison kuusen alla ja siihen nojaten. Olimme olleet vasta kolme päivää mökillä.

Leikkelin vihdaksia kun näin poikani kävelevän metsään niin, että suuri kuusi jäi hänen ja vuokramökin väliin, nojaavan selkänsä kuuseen, ottavan valmiiksi jäykän kikkelinsä ulos ja hierovan sitä kiivaasti kolmen sormen otteella korkeintaan 15-20 sekuntia kunnes hän lantiotaan eteen työnnellen ruiskautteli varvikkoon, odotti hetken, kusi, asetteli kullinsa housuihin ja palasi mökille.

En nähnyt tarpeelliseksi näyttäytyä tai sanoa myöhemminkään asiasta mitään. Olen kyllä kuullut, että nuorena pojilla on kova tarve toisinaan ja tässähän se tuli todistetuksi.  

Olisit käräyttänyt mokoman sian heti paikalla ja antanut sille selkään keräämilläsi vihdaksilla. Tämän jälkeen olisit käskenyt sen perverssin hakkaamaan inhottavaa kaluaan nokkosilla. Miehet - iästä riippumatta - ovat laidastaan inhottavia aliotuksia, jotka ajattelevat vain ja ainoastaan inhottavilla siemenruiskuillaan. N37

Vierailija
196/217 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla myös on parivuotta nuorempi veli, ja tiesin että hän tyhjentelee, jos ei nyt päivittäin, niin viikottain nyt kuitenkin. Kerran houkuttelin hänet runkkaamaan mun katsellessa, kerroin vain että tiedän että hän runkkaa ja siitä se lähti.

Sitten nuorena naisena parikin poikaystävää suostui yhteisiin sooloiluhetkiin ja nykyinen mieskin runkkaa jos pyydän.

Ja olen nähnyt oman pojankin masturbointisession, hän ei tiennyt että hetkellä oli katselija.

Vierailija
197/217 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulla myös on parivuotta nuorempi veli, ja tiesin että hän tyhjentelee, jos ei nyt päivittäin, niin viikottain nyt kuitenkin. Kerran houkuttelin hänet runkkaamaan mun katsellessa, kerroin vain että tiedän että hän runkkaa ja siitä se lähti.

Sitten nuorena naisena parikin poikaystävää suostui yhteisiin sooloiluhetkiin ja nykyinen mieskin runkkaa jos pyydän.

Ja olen nähnyt oman pojankin masturbointisession, hän ei tiennyt että hetkellä oli katselija.

Tuo tuo mieleen omat muistoni. Siskoni oli homman alkaessa viidentoista ja minä kolmentoista. Meillä oli yhteinen huone ja touhu alkoi siitä, kun siskoni halusi ihan välttämättä nähdä, että millainen se siemensyöksy oikein on ja minkälaista nestettä silloin pippelistä tulee ja oli kärttänyt näytöstä koko illan. 

Olin löytänyt runkkauksen ilot ehkä puoli vuotta aiemmin ja kun siskoni kerran välttämättä tahtoi ja minulla seisoi niin annoin hänen sitten kömpelösti runkata itseltäni loppuun asti, kunnes laukesin kovempaa kuin koskaan ennen ja vahingossa vielä hänen naamalleen.

Tuon jälkeen siskoni antoi minun toisinaan katsella, miten hän itse runkkasi sormillaan, banaanilla, hiusharjan varrella, kurkulla, pullon kaulalla ja milloin milläkin ja itse runkkasin itselleni siemensyöksyn toisensa jälkeen hänen nähtensä – sisko halusi aina, että ruikin lattialle niin että hän näkee enkä koskaan paperiin. Lattia tosin oli helppo pyyhkiä, vaikka kerran äitimme melkein yllätti meidät kun kolme luikausta oli vielä lattialla.

Vierailija
198/217 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle opetti 15-vuotias isosisko 11-vuotiaana miten masturboidaan. Meillä oli sama huone ja isosisko tunsi ilmeisesti usein tarvetta helpottaa oloaan tuolla lailla. Satuin sitten kerran vahingossa tulemaan huoneeseemme kun isosiskoni hieroi pilluaan jalat levällään. Siskoni selvitti asian minulle jotta en mainitsisi siitä vanhemmillemme tai muille. Teimme sitä sitten yhdessä omissa vuoteissamme aina kun heräsin isosiskon ääntelyyn.

Hyvät muistot jäi ja olemme aina olleet toisillemme läheisiä.

Vierailija
199/217 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit käräyttänyt mokoman sian heti paikalla ja antanut sille selkään keräämilläsi vihdaksilla. Tämän jälkeen olisit käskenyt sen perverssin hakkaamaan inhottavaa kaluaan nokkosilla. Miehet - iästä riippumatta - ovat laidastaan inhottavia aliotuksia, jotka ajattelevat vain ja ainoastaan inhottavilla siemenruiskuillaan. N37

Ystävä hyvä, hae toki apua! Sulla on nyt jotakin pahasti vinossa. Kauanko sä oikein olet ollut puutteessa? 

Vierailija
200/217 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen äitinä nähnyt molempien teinipoikieni runkkaavan ilman että he tietävät siitä. 

Se on minusta jotenkin niin hellyttävää, sillä vasta äskenhän he olivat vain pikkupoikia. 

Mutta minusta on mukava tietää, että heillä on terveet halut ja toivon, että he löytävät itselleen mukavat tyttöystävät ja että he kaikki elävät onnellisina elämänsä loppuun saakka, kuten saduissa sanotaan ja kasvattavat minulle ja miehelleni monta  lapsenlasta!