Oletko nähnyt jonkun tyydyttävän itseään?
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen poikani kaverin joka oli meillä matkaseurassa ja yökylässä kauan aikaa sitten.
N 48
Olisiko mahdollisesti miettinyt kaverin äitiä silloin tai ainakin toivoitko niin ?
Rehellisesti ei tainnut miettiä vaan sattui olemaan huonoa tuuria hänellä paikan ja ajan valinnalla sekä toki noloa tottakai sen ikäiselle.
N 48
Oliko poikasi kaveri minkä ikäinen ja entä itse?
Hiukan yli 10 vuotta eli vähän yli 35 vuotias olin silloin ja poikani kaveri ehkä 16 vuotias. Tuollainen tilanne tulee molemmille niin yllätyksenä että ne ovat ns. "kiihottavia tilanteita" vain joissakin fantasioissa ei oikeassa elämässä.
N 48
Mitä tarkoitat tuolla?
Teiniaikojen poikaystäväni useita kertoja. Hän ei mitenkään ujostellut asian suhteen ja teki kun pyysin katsellen minua koko ajan. Olin utelias tyttö ja halusin nähdä pojan orgasmin lähestymisen, huipun tulemisen ja siemensyöksyn. Se näytti jotenkin niin sairaan seksikkäältä ja upealta. Hämmästelin, miten sperma oli niin paksua ja sitä tuli todella paljon.
Armeijan lomalla naapuri nainen tyydytti itseään sauvalla. Asuimme rivitalossa ja Minulla oli jäänyt avain kasarmille, menin terassin kautta sisälle. Hänellä oli verho auki. Katoin hänen ikkunaa sattumalta. Pysähdyin hetkeksi. Hän ei huomannut minua tai tai ei välittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen poikani kaverin joka oli meillä matkaseurassa ja yökylässä kauan aikaa sitten.
N 48
Olisiko mahdollisesti miettinyt kaverin äitiä silloin tai ainakin toivoitko niin ?
Rehellisesti ei tainnut miettiä vaan sattui olemaan huonoa tuuria hänellä paikan ja ajan valinnalla sekä toki noloa tottakai sen ikäiselle.
N 48
Oliko poikasi kaveri minkä ikäinen ja entä itse?
Hiukan yli 10 vuotta eli vähän yli 35 vuotias olin silloin ja poikani kaveri ehkä 16 vuotias. Tuollainen tilanne tulee molemmille niin yllätyksenä että ne ovat ns. "kiihottavia tilanteita" vain joissakin fantasioissa ei oikeassa elämässä.
N 48
Mitä tarkoitat tuolla?
Todellisuudessa siinä molemmat säikähtävät niin paljon koska kyllä tuollaiset kuuluu hoitaa yksityisesti ja varmistaa ettei toinen vahingossa joudu katsomaan. Varmasti olisin voinut paremminkin asiaan reagoida kun minä aikoinani eli alku järkytyksen jälkeen aika ikävästi ja vihaisestekin kerroin mielipiteeni pojalle mitä mieltä olin tuosta asiasta yms...
N 48
Olen nähnyt ysillä vieressä takaraivillä istuvan tytön tyydyttävän itseään muutaman kerran ihan loppukeväästä tajuamatta mitä oikein katselen.
En nimittäin tiennyt että muutamat tytöt osaavat tyydyttää itsensä jopa orgasmiin lantionpohjan lihaksia tai reisiä yhteen puristelemalla. Se vielä kääntyi katsomaan minua huipun lähestyessä kosteat huulet raollaan suun kautta hengittäen ettei kevyttä huohotusta huomaa ellei näe rinnan kohoilua eikä häiriintynyt vaan lähinnä kiihottui siitä että katson sitä.
Olin siinä uskossa että tytön masturbointi on aina sauvan työntelyä sisään tai vähintäänkin paljaan klitoriksen hieromista kostuteilla sormilla mutta tällä molemmat kädet olivat yhteen painettuna reisien välissä mutta selvästi niin kaukana haaroista ettei se hieronut itseään farkkujen keskisauman läpi joten olin täysin ymmälläni siitä mitä vieressä oikein tapahtui. Se taisi kyllä viedä itsensä ainoastaan rajalle mutta ei koskaan orgasmiin sakka joka olisi voinut olla liian äänekäs tapahtuma täydessä luokassa mutta aloitti hetken levättyään uudelleen.
Vasta vuotta myöhemmin löysin jonkin naisten masturbointia koskeneen tutkimuksen jossa tämäkin tapa kuvattiin tarkkaan ja teki mieli paukuttaa päätä seinään kun ymmärsin mitä mahdollisuuksia minulle suorastaan tyrkytettiin kun tyttö piti siitä että katselen kun se harrastaa omaa kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Tästä nyt on jo muutama vuotta mutta yllättävän eroottinen kokemus kun vieläkin muistelen.
Olin siis silloin hieman yli 35 vuotias sinkkunainen ja tapasin hieman yli 10 vuotta itseäni nuoremman miellyttävän ja pakko myöntää että myös hyvän näköisen miehen baarissa joka oli reissutöissä pääkaupunkuseudulla.
No ilta meni kivasti mutta pettymyksekseni mies oli jo varattu ja kotona odotti tyttöystävä mutta asuin lähellä ja ehdotin että mies tulisi kuitenkin yöksi minulle mihin mies suostuikin.
Menimme sitten molemmat samaan isoon parisänkyyni mutta nukkumisesta ei tullut kummallakaan mitään ja myös jutut muuttuivat pikkutuhmemmiksi ehkä se myös lisäsi eroottista latausta kun mies ei todellakaan halunnut pettää tyttöystäväänsä. Taisin kiusata että miten hän hoitaa seksin yksinään kun ei ollut yli viikkoon nähnyt tyttöystäväänsä niin vaivautuneena myönsi että masturboi silloin josta toki kiinnostukseni lisääntyi ja kysyin haluaisiko hän tehdä sitä silloin.
No näin miten hän vaivaantui entisestään ja rohkaisin lisää ja tein selväksi että vain katselisin niin pikkuhiljaa hän alkoi tekemään sitä peiton alla ja lopulta sain häneltä myös sen peiton pois. No lopputuloksena oli yksi upeimmista seksuaalisista kokemuksista kun sain privaatti esityksen hänen masturbointiin.
Jännitykseltään häneltä kesti vielä aika pitkään laueta ja todellakin nautin hänen kasvojenja ilmeistä ja kaikesta muustakin mitä näin. Todella ikimuistoinen kokemus minulle ja varmaan hänellekkin mutta ehkä toisella tapaa.
N 38
Kiihotuitko tuosta itse ja tyydytitkö itseäsi samalla edes salaa?
En saa kopioitu lainausta aikaisemmasta viestistä mutta vastauksena niin ihan keskityin katselmaan ja nautin siitä toki paljon mutta en silloin tehnyt muuta kuin katselin ja aikaisemmin vastasin etten osallistunut sen enempää.
N 38
En saa kopioitua viestejä mutta minusta sinä N 48 käyttäydyit tai reagoit tyhmästi aikoinaan tuohon tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
En saa kopioitua viestejä mutta minusta sinä N 48 käyttäydyit tai reagoit tyhmästi aikoinaan tuohon tilanteeseen.
Kannattaa sinunkin erottaa toisistaa tosielämä ja miesten fantasiat.
N 48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 48
Tarkoitin että itsetyydytys on ihan luonnollinen asia eikä siihen pidä suhtautua paheksuvasti tai tuomitsevasti niin kuin sinä teit.
Seurasin viereisessä sängyssä kun eräs tyttö runkkasi kaverille happyendin. Kaverin ei tarvinnut itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 48
Tarkoitin että itsetyydytys on ihan luonnollinen asia eikä siihen pidä suhtautua paheksuvasti tai tuomitsevasti niin kuin sinä teit.
On ihan luonnollinen asia toki mutta täytyy tietää missä ja milloin sitä on soveliasta harrastaa.
N 48
Kadulla Tampereen rautatieaseman lähellä. Olin kävelemässä keskustaan päin, kun yhtäkkiä takaa kuului "oih... oih... Oi mikä perse! Oi mikä perse!" Käännyin tietysti katsomaan taakseni, onko jollain jokin hätänä, ja siellä keski-ikäinen mies käveli ripeään tahtiin ja vemputti samalla vehjettään. Kun saavutti minut, jatkoi vemputtamista ja totesi vielä että "älä välitä" :D
Erikoisin ollut kun eräs mies näytti kännykästään.
Vierailija kirjoitti:
Kadulla Tampereen rautatieaseman lähellä. Olin kävelemässä keskustaan päin, kun yhtäkkiä takaa kuului "oih... oih... Oi mikä perse! Oi mikä perse!" Käännyin tietysti katsomaan taakseni, onko jollain jokin hätänä, ja siellä keski-ikäinen mies käveli ripeään tahtiin ja vemputti samalla vehjettään. Kun saavutti minut, jatkoi vemputtamista ja totesi vielä että "älä välitä" :D
Taisi olla mieleenpainuva kokemus sinulle, miehelle epäilemättä kiihottava. Kaikki naiset eivät paheksu tuollaista vaan varmaankin se hivelee kun tuntee olevansa haluttavan, kiihottavan näköinen. Jos mies ei saanut tuossa tilanteessa siemensyöksyä niin varmaan jälkeenpäin, monta kertaa. Joskus halu iskee muuallakin kuin pimentävien verhojen takana :)
Olen nähnyt vaimoni parivuoteessamme dildottamassa itseään videopuhelun välityksellä. Runkkasin samalla hotellihuoneessani. Laukesimme molemmat.
Dianapuistossa kaksi keski-ikäistä hieman epäsiistiä herraa tyydyttivät toisiaan käsin. Lasketaanko sitä?
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt vaimoni parivuoteessamme dildottamassa itseään videopuhelun välityksellä. Runkkasin samalla hotellihuoneessani. Laukesimme molemmat.
Aika kiihottavaa. Kumpi laukesi ensin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kiihottavaa. Kumpi laukesi ensin?
Aika lailla samaan aikaan. Kun vaimoni orgasmi alkoi ja kuulin voihkinnan, spermat lensi heti.
Olen.