Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huh. En kestä kun näen komeita miehiä joissakin tilanteissa joissa jutellaan face - to face. Alan hykertelemään. Käykö muille niin?

Vierailija
12.07.2024 |

Niin komea mies tuli taas käymään tuossa kun myin tavaraa pois. Siinä jotain juteltiin ja ai että miten ihana. 

Menen ihan sekaisin noista tilanteista ja hypin kotona hetken aikaa kun fiilistelen kohtaamista. Onneksi se menee aika äkkiä ohi. 

Käykö muille näin? :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olisit täysin komean miehen vietävissä. Helppo saalis narsistille. Tulen takaisin kommentoimaan sitten siihen aloitukseen kuinka poikkis onkin narsisti.

Vierailija
2/7 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olisit täysin komean miehen vietävissä. Helppo saalis narsistille. Tulen takaisin kommentoimaan sitten siihen aloitukseen kuinka poikkis onkin narsisti.

Olen ollut joskus aidosti narsistin kanssa. Valitettavasti. 

En kuitenkaan enää lähde siihen vaikka minussa herää kiinnostus herkästi tietynlaisia miehiä kohtaan. En kuitenkaan anna enää kenenkään kohdella itseäni huonosti. Se aikakin on eletty ja oppirahat maksettu. Ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä mies sanoo. Yleensä kuitenkin komeat miehet ällöttää mua jostain syystä.

Vierailija
4/7 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska olen hetero.

Vierailija
5/7 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan ole samassa maassa kuin minä.

Ehkä kannattaisi hengeilla persujen kaa sitten?

Vierailija
6/7 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta kyllä! Ei välttämättä tarvitse olla edes niin hurjan komea, mutta jos katsoo silmiin ja hymyilee, niin tunnustan, että kyllä pehmenen ja hykertelen eikä taatusti jää huomaamatta kohteelta että oon ihan häpsälläni. Ja hyvä mieli ja myhäily jatkuu hetken. 

Nuorena osasin olla cool, en enää vanhana muista.

Vierailija
7/7 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lirahtaa joskus pissa housuun.