Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska viimeksi olet nussinut oikein kunnolla

Vierailija
12.07.2024 |

Niin että hiki lentää ja paikat on hellänä.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksipalstan tarkoitus on keskustella seksistä, ei koota yhteen sellaisia jotka eivät sitä harrasta. 

Missä tämmöstä lukee? Koota yhteen=??? Miksi ei voisi olla... Pitäs vaan ehkä avata sopivampi ketju, mutta tarttis kuulla seksin oikea määritelmä eli siinä pitää olla penetraatio... Vaikeaa näin isolla porukalla löytää just ne oikeat ihmiset jokaiselle aiheelle vastaamaan ja kun ihmiset kuulee jonkun 'asian' niin se herättää heissä jonkun muun asiaan sivuuttavan 'jutun' ja tietysti saavat kertoa siitä... muistelo on ihan kivaa - sekä oma että muiden - ja missä sitä voisi paremmin harrastaa kuin täällä palstalla?

Vierailija
42/60 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan 10v sitten. Sen jälkeen alkoi hitaasti mutta varmasti hiipumaan ja viimeiset vuodet sain pelkkää sääli-/velvollisuusseksiä.

Ehkä löydän vielä seksistä nauttivan ja estottoman naisen ennen eläkepäiviä.

Meillä ei tule enää edes sitä. Tyypillinen pitkä paridåsuhde.

Teillä ei siis enää edes sääli-tai velvollisuusseksiä... mikä tämä 'paridåsuhde' on... en keksi mitään - paradsuhde? paraatisuhde? paratiisisuhde? vai mikä - joku uusi suhdemuoto vai?

Wikipedia: Paraati, myös ohimarssi, on ihmisjoukon muodostama kulkue, joka kulkee yleensä esiintymismielessä tavallisesti paraatin järjestämiskaupungin halki. Paraati mielletään usein sotavoimien katselmukseksi, mutta esimerkiksi Yhdysvalloissa järjestetään tärkeinä juhlapäivinä siviiliparaateja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksittömiä historiajuttuja voi jorista Aihe vapaan puolella.

Vierailija
44/60 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1976 ja tämä on totta. Jos jotakuta kiinnostaa syy, voisin sen kertoakin.

Hei 38/43... minua kiinnostaisi kuulla syy... minulla liittyy erääseen 'parisuhteeseen' vuosi 1975... vaikka en ihan satavarma vuodesta olekaan niin ei voi olla 1976 eikä myöskään oikeastaan 1974... On täytynyt olla ihan toukokuun loppu... olin mennyt Tukholmaan, jossa minulla oli ollut 'eräs'... varmaan toivoin jotain mutta ei haisuakaan mitä ainakaan konkreettisesti... olin antanut tyypille rukkaset joskus toukokuussa 1973... En ollut muistaakseni sopinut mitään 'tapaamista' tämän tyypin itsensä kanssa... varmaan koska ainakin jo luulin että hänellä oli jo joku vakituinen naisystävä... oikea Nainen, toisin kuin minä... olin vain joku 25 v pikku tytteli, enkä ainakaan Nainen... tämä tapaaminen NK-tavaratalon edessä oli sovittu hänen kaverinsa kanssa... arvelisin siis että olin puhunut kaverin kanssa puhelimessa... No tämä tyyppi tuli sitten kuitenkin paikalle... Olin varmaan ihan nätti ja mulla oli sininen hame (koska vaikea saada kaupasta sopivia vaatteita niin hameen kanssa oli joku vyötäröongelma mutta tuskin se missään näkyi, itse vaan muistan että oli jotenkin ärsyttävä... ja valko-siniraitainen kiva pusero)... mutta tyyppi tuli ihan rähjäsen näköisenä... pystyn näkemään kuvan hänestä ihan konkreettisesti päässäni... Siinä sitten möllisteltiin jokunen minuutti... ei todellakaan kauan eikä kait menty minnekään - jos ei mahdollisesti jollekin juomalle NK-ta vastapäätä... mutta outoa että en mitään semmoista muista, mielestäni pitäisi muistaa... on mahdollista että ollaan oltu menossa mutta ei kuitenkaan menty... koska oli niin rähjäsen näköinen niin ajattelin että onkohan sillä ollut joku alkoputki vai miksi oli noin rähjäsen näköinen... Kun tuli mua muinoin kosimaan niin oli niin niin tyylikäs täysin istuvassa PUVUSSA... ja nyt tämmöinen rappiomies joka olisi melkein sopinut paremmin jonnekin Skanssenin sillan alle... tukkakin taisi olla enemmän kuin jollain joka dokaillut... Kun jokunen minuutti oli kulunut niin MIES KÄÄNTYI KANNOILLAAN JA LÄHTIVÄT VETÄMÄÄN... sen muistan että sitä ennen hän katsoi minua ja olen katseen tulkinnut että se tarkoitti jotain että NYT TÄMÄ SAA RIITTÄÄ JA NYT TÄMÄ ON LOPPU (panostan toiseen?)... Koska minulla on tämmöinen muisto noilta ajoilta niin olisi kiva kuulla mikä muisto sinulla on... sinunkin on jo pakko olla joku tosi vanhus... emme enää kovin monia vuosia täällä muistele yhtään mitään... vaikka olisimme kuinka nuorekkaita...     

Vierailija
45/60 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksittömiä historiajuttuja voi jorista Aihe vapaan puolella.

Joo... mutta siinä mielessä nämä kuuluvat tänne, että näissä olisi pitänyt edetä seksiin, mutta ties mikä on tökkinyt niin paljon että ei tule mitään... Voinette kertoa mitä näissä olisi pitänyt tehdä että oltas päästy tasolle 'nus sin sinulta aivot pihalle'... puheet sovintoseksistä poistuvat jostain syystä mutta siitähän näissä voi olla kysymys... mutta homma ei vain etene... eli kertokaa mitä tossa 38/43 tapauksessa olisi pitänyt tehdä että olis tullut paras seksi ikinä... 

Vierailija
46/60 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolla numerolla löydy tarinaa epäonnisesta seksistä. Kertaanette tapahtumain kulun, kiitos!

Vierailija
47/60 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮

T32

Vierailija
48/60 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkukesällä tapasin pitkästä aikaa entistä vakipanoa. Eron jälkeen olen tapaillut muutamaa muutakin miestä, mutta entiseltä vakkarilta saa aina hyvät kyydit. Kestävyys, 'koko' ja rietas mielikuvitus on kaikin puolin täydellinen yhdistelmä. Mies ei ole millään tavoin parisuhdemateriaalia, mutta puutteen poistamiseen unelma. N35

Vierailija
49/60 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkukesällä tapasin pitkästä aikaa entistä vakipanoa. Eron jälkeen olen tapaillut muutamaa muutakin miestä, mutta entiseltä vakkarilta saa aina hyvät kyydit. Kestävyys, 'koko' ja rietas mielikuvitus on kaikin puolin täydellinen yhdistelmä. Mies ei ole millään tavoin parisuhdemateriaalia, mutta puutteen poistamiseen unelma. N35

Mitä kaikkea teillä tapahtuu vakkarin kanssa?

Vierailija
50/60 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮

T32

Sinullakin taitaa olla niitä tarpeita kuitenkin olet ilmeisesti sitten löytänyt paremmat tavat tyydyttää tarpeesi.

Vierailija
51/60 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T32

Sinullakin taitaa olla niitä tarpeita kuitenkin olet ilmeisesti sitten löytänyt paremmat tavat tyydyttää tarpeesi.

Sekä kirjoitat seksipalstalle. Ihana tyttö 😘

Vierailija
52/60 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä aamuna kun heräsimme mieheni kanssa. Olimme ensin lusikassa peiton alla ja sitten tunsin miehen kovan pakaroiden välissä ja se oli menoa. Makuuhuoneessa oli ikkuna auki, mutta silti oli niin kuuma ja hikoilimme todella rankasti. Toivottavasti naapurit eivät kovasti häiriintyneet äänistämme ;) Siinä harrastimme villiä seksiä ja sen jälkeen yhdessä suihkuun ja annoin miehelle vielä suihkussa kunnon suihinoton ja hän tuli rinnoilleni ;) Suihkun jälkeen istuimme aamiaispöydässä ja pöydän alla aloin hieromaan jalallani miestä haarovälistä ja aamiainen jäi kesken kun mies nosti minut pöydälle, raotti kylpytakkiani ja alkoi nuolemaan minua ;) Hetken kuluttua käänsi minut pöytää vasten ja otti takaapäin ;) Unohtumaton aamu <3

Jarmo, mee nyt takaisin ruokapöytään, puuro jäähtyy.

Vierailija
53/60 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T32

Siis nainen kuitenkin tytöt on niin nuoria.

Vierailija
54/60 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä aamuna kun heräsimme mieheni kanssa. Olimme ensin lusikassa peiton alla ja sitten tunsin miehen kovan pakaroiden välissä ja se oli menoa. Makuuhuoneessa oli ikkuna auki, mutta silti oli niin kuuma ja hikoilimme todella rankasti. Toivottavasti naapurit eivät kovasti häiriintyneet äänistämme ;) Siinä harrastimme villiä seksiä ja sen jälkeen yhdessä suihkuun ja annoin miehelle vielä suihkussa kunnon suihinoton ja hän tuli rinnoilleni ;) Suihkun jälkeen istuimme aamiaispöydässä ja pöydän alla aloin hieromaan jalallani miestä haarovälistä ja aamiainen jäi kesken kun mies nosti minut pöydälle, raotti kylpytakkiani ja alkoi nuolemaan minua ;) Hetken kuluttua käänsi minut pöytää vasten ja otti takaapäin ;) Unohtumaton aamu <3

Jarmo, mee nyt takaisin ruokapöytään, puuro jäähtyy.

Tuo oli kirjoitettu klo 16.13 eli juuri vähän ennen kuin väsäsin paukut. Blossien jälkeen nussiittin uudelleen. M48

Vierailija
55/60 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T32

Siis nainen kuitenkin tytöt on niin nuoria.

Tuon kirjoittaja siis tyttöilee - sitä tarkoitan. 

Vierailija
56/60 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä. Mies työnsi paksun kalunsa syvälle pilluuni ja alkoi panna rajusti. Maailma ympärilläni katosi.Tunsin kalun sisälläni ja miehen jalkojeni välissä. Tunnen vieläkin alapäässäni, että olen saanut kunnolla kalua. Toivottavasti saan ensi viikonloppuna saman käsittelyn.

Vierailija
57/60 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 minuuttia sitten. 

Vierailija
58/60 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime yönä. Mies työnsi paksun kalunsa syvälle pilluuni ja alkoi panna rajusti. Maailma ympärilläni katosi.Tunsin kalun sisälläni ja miehen jalkojeni välissä. Tunnen vieläkin alapäässäni, että olen saanut kunnolla kalua. Toivottavasti saan ensi viikonloppuna saman käsittelyn.

Hienoa kun oot saanut nauttia olisi varmaan kiva saada viikollakin 

Vierailija
59/60 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen iltapäivällä vaimo yhtäkkiä tuli viereen ja sanoi että hänellä ei ole pikkuhousuja jalassa. Siitä se lähti...

Vierailija
60/60 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, puoli minuuttia kerrallaan olen nylkyttänyt viikko sitten viimeksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi