Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska viimeksi olet nussinut oikein kunnolla

Vierailija
12.07.2024 |

Niin että hiki lentää ja paikat on hellänä.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1993

Vierailija
2/60 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna kun heräsimme mieheni kanssa. Olimme ensin lusikassa peiton alla ja sitten tunsin miehen kovan pakaroiden välissä ja se oli menoa. Makuuhuoneessa oli ikkuna auki, mutta silti oli niin kuuma ja hikoilimme todella rankasti. Toivottavasti naapurit eivät kovasti häiriintyneet äänistämme ;) Siinä harrastimme villiä seksiä ja sen jälkeen yhdessä suihkuun ja annoin miehelle vielä suihkussa kunnon suihinoton ja hän tuli rinnoilleni ;) Suihkun jälkeen istuimme aamiaispöydässä ja pöydän alla aloin hieromaan jalallani miestä haarovälistä ja aamiainen jäi kesken kun mies nosti minut pöydälle, raotti kylpytakkiani ja alkoi nuolemaan minua ;) Hetken kuluttua käänsi minut pöytää vasten ja otti takaapäin ;) Unohtumaton aamu <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N##sin aina kunnolla.  Muuta tapaa en tiedä, enkä tunne.

Vierailija
4/60 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime tiistaina. Olen lentäjä ja minulla on ollut silmäpeliä jo pitkään kauniin ja nuoren lentoemännän kanssa. Nyt oli lento paikkaan jossa yövyimme. Hän tuli illalla huoneeseeni ja aloin heti nuolemaan hänen vulvaa ja anaalia. Paikoista huomasi että oli käynnyt sokeroinnissa tai juuri sheivannut, täysin puuterimaisen sileät paikat. Sitten nain päältä kerran ja sen verran kovat paineet ja nainen on täydellinen taskuvenus, niin laukesin saman tien. Palauttelin kymmenisen minuuttia ja sitten panin eläimellisen rajusti takaapäin ja nyt kestin sentään reilu minuutin. Sen jälkeen suihkuun ja kyllä uni maistui. Mietityttää vaan, että tuntuu ettei tee tämän jälkeen enää omaa vaimoa mieli.

Vierailija
5/60 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä aamuna kun heräsimme mieheni kanssa. Olimme ensin lusikassa peiton alla ja sitten tunsin miehen kovan pakaroiden välissä ja se oli menoa. Makuuhuoneessa oli ikkuna auki, mutta silti oli niin kuuma ja hikoilimme todella rankasti. Toivottavasti naapurit eivät kovasti häiriintyneet äänistämme ;) Siinä harrastimme villiä seksiä ja sen jälkeen yhdessä suihkuun ja annoin miehelle vielä suihkussa kunnon suihinoton ja hän tuli rinnoilleni ;) Suihkun jälkeen istuimme aamiaispöydässä ja pöydän alla aloin hieromaan jalallani miestä haarovälistä ja aamiainen jäi kesken kun mies nosti minut pöydälle, raotti kylpytakkiani ja alkoi nuolemaan minua ;) Hetken kuluttua käänsi minut pöytää vasten ja otti takaapäin ;) Unohtumaton aamu <3

Kuka pyysi romaania. Pelkkä tänä aamuna olisi riittänyt.

Vierailija
6/60 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1993

Onpa kauan sitten. Tiedätkö jonkun jolle sopisi melkein sama tai sama vuosi johonkin? Oliko niin että kohtasitte - sitten menit kotiin ja nait kunnolla vaimoasi ja lupasit tälle ihanaa yhteistä loppuelämää. Niinkö se satu meni? Joku kertoi että elämäsi oli mennyt ihan sekaisin... olit nähnyt naisen joka oli niin niin nätti??? Pitikö paikkansa? Menneisyyden vaunuissa ei pääse eteenpäin luki puuseen seinällä jossain piirretyssä? Paskapuhetta - ainakin joillekin? Kyökkipsykologit asialla? Elämä on! Ihan hirveetä!

Vierailija
7/60 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää olla rehellinen niin vastaus on NEVER. Ja syy(t) on? Kaikki ei vaan löydä sopivaa partneria! Voi kuitenkin olla että joku mies on kokenut tilanteen kanssani näin vaikka minä en - ne yksipuoliset panot joissa asia ei ole yhteinen homma ja naisella ei niin väliä???

Joillakin on niin köyhää vaikka elämän parhaiden asioiden sanotaan olevan ilmaisia.

Tuskin olen ainoa tämän kokemukseni kanssa. 

Vierailija
8/60 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menepä tarinoimaan aiheelle omistetuille novellisivustoille. Siellä arvostavat tällaista sontaa.

Vierailija
9/60 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on täynnä surukohtia ja monia asioita joita moni ei koskaan saa kokea. 

Vierailija
10/60 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla 2007. Oli kyllä menoa ja meininkiä. Orgasmi oli sellainen, että luulin aivosuonen puhkeavan päässä.

Oli muistoisa kokemus ja kiitos siitä kyseiselle naiselle.

M

Vierailija
11/60 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitisen tuntia sitten.

Vierailija
12/60 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänä aamuna vedin käteen oikein kunnolla. Tuntui paremmalta kuin yksikään toisen ihmisen ruumiinonkalo. 5/5

Vierailija
13/60 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin muistan aikaa, vuosia kumminkin.

Vierailija
14/60 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten paneskelin jonkun aikaa kolmikymppistä blondia. Käytössä oli joka kerralla suu, pillu ja pylly. Kaikki panot oli selkeästi keskivertonainteja tasokkaampia, kestivät useamman tunnin ja pääsin vetelemään niiden aikana kolmesta neljään rundia täysiveristä nymfoa. M44

Vierailija
15/60 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 v sitten. Ei tarvi enää ku nuijat hommas itellee pano-orit jotka ottaa vaikka väkisin.

Vierailija
16/60 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka pyysi romaania. Pelkkä tänä aamuna olisi riittänyt.

Eihän fantasia tunne rajoja!

Vierailija
17/60 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2002

Vierailija
18/60 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen kumppanin kanssa olimme aina hiestä märkiä ja seksi oli intohimoista ja upeaa. Nykyisen kumppanin kanssa en hikoile koskaan, vaikka seksi kestäisi kauan. Olen usein pohtinut tätä. Johtuuko hikoilu kiihottumisesta vai vaan fyysisestä suorituksesta? Onko kellään vastaavaa kokemusta?

Vierailija
19/60 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 10v sitten. Sen jälkeen alkoi hitaasti mutta varmasti hiipumaan ja viimeiset vuodet sain pelkkää sääli-/velvollisuusseksiä.

Ehkä löydän vielä seksistä nauttivan ja estottoman naisen ennen eläkepäiviä.

Vierailija
20/60 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime tiistaina. Olen lentäjä ja minulla on ollut silmäpeliä jo pitkään kauniin ja nuoren lentoemännän kanssa. Nyt oli lento paikkaan jossa yövyimme. Hän tuli illalla huoneeseeni ja aloin heti nuolemaan hänen vulvaa ja anaalia. Paikoista huomasi että oli käynnyt sokeroinnissa tai juuri sheivannut, täysin puuterimaisen sileät paikat. Sitten nain päältä kerran ja sen verran kovat paineet ja nainen on täydellinen taskuvenus, niin laukesin saman tien. Palauttelin kymmenisen minuuttia ja sitten panin eläimellisen rajusti takaapäin ja nyt kestin sentään reilu minuutin. Sen jälkeen suihkuun ja kyllä uni maistui. Mietityttää vaan, että tuntuu ettei tee tämän jälkeen enää omaa vaimoa mieli.

Täysfloppi tää tarina. Lentoemot ei ole taskuvenuksia, koska ammatissa on minimi pituusvaatimus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan