Mitä kivaa aiot tehdä viikonloppuna?
Kommentit (38)
Käyn lenkillä, teen ruokaa ja ehkä laulan karaokea kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vedän käteen ja käyn kaupassa.
No jaa. Kyllähän tuokin rentouttaa pikkasen, työviikon jälkeen.
Grillata ja rannalle
Lepoa ja urheilua
Käyn keräämässä lakkoja ainakin kymmenen litraa, samalla reissulla kalastellen joesta.Viikko sitten tuli kerättyä 12 litraa.
Nautin mökkeilystä. Uidaan ja ehkä saunotaankin. Ehkä käyn marjassa/sienessä. Frisbeekierroksia seurana puoliso ja hänen 14-vuotias. Telkkaria, kirjoja (nyt menossa Cunninghamin Lumikuningatar). Uusia perunoita, mansikoita, herneitä. 14-vuotias viskoo virveliä, voi siis olla vielä ahveniakin.
Harrastaa liikuntaa eli en oikeestaan muuta.
Yksinäinen mies.
Tiskaan käsin ne, mitä typerä astianpesukone jätti taas likaisiksi, pesen ikkunoita, pesen pikku räsymattoja. Ehkä raahaudun kauppaan joku päivä ostamaan mansikoita ja uuden söpön, oranssin kasarin, kun kaikista on pinnoitteet lähteneet jo vuosia sitten pois.
Luen Daphne du Maurierin Serkkuni Raakel tai onko Rebekka, joka oli hyvä leffana.
Löhöilen mökillä, kuten nytkin. Oon kipeenä.
Teen asioita, joista nautin. En kerro teille.
Vierailija kirjoitti:
Jatkan ikuisuusprojektiani.
Älä vain sano että sinäkin suunnittelet maailman valloitusta. Se on mun projekti ja ensi yöksi minulla on todella ovela suunnitelma.
Vierailija kirjoitti:
Teen asioita, joista nautin. En kerro teille.
Jos on kivaa ja oikein nautit niin pidä tyyliin suurena salaisuutena. Mikään ei ole ankeuttajille pahempaa kuin se että henkilö oikein nauttii elämästään.
Huomena aion mennä hoitamaan kaksi hautaa. Ovat ihan retuperällä ja täynnä rikkaruohoa. Ne tarttee kitkeä että ei ihan pelloksi muutu.
Mitä lopulta teen on ihan eri juttu kuin se mitä haluaisin tehdä. Näin koska olen ihan yksin. Haluaisin mennä jollekin festarille - ehkä tai ehkä en koska en yhtään tykkää olla minkäänlaisessa väenpaljoudessa ja pysyn sellaisista paikoista kaukana. Haluaisin veneillä, grillata jossain ulkona, mennä metsään kävelemään ja poimimaan marjoja (jos miesseuraa metsässä niin ehkä marjanpoiminta ei toimi). Kait siellä on jo mustikoita... sit tarttis laittaa niistä piirakkaa... terassillakin voisi käydä juomassa jotakin... rannalla löhöily ei yhtään kiinnosta... vaikka sitäkin olen joskus tehnyt ja ihan turhaa vanhentanut ihoa.
Olisi varmaan pitänyt hankkia liput Bruce Sprinsteenin konserttiin tänään illalla. Mutta kun ei niin ei!
Olen yksin ja siivoan kaappeja. Lopun ajan kirjoitan esseetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion leipoa jotain, siivoilla ja käydä ehkä kylässä.
Heh. Miten tuollaistakin, normaalia, neutraalia ja mukavaa kommenttia, voi joku allapeukuttaa?Totta se taitaa olla, jotta tämä palsta on täynnä k-vammaisia ja mt- tapauksia.
Lisäksi siihen tahallaan ilkeät. Ja kateelliset.
Kukaan aikuinen edes osaa olla kateellinen jollekin 😆😆😆 se on niitä pikkulasten juttuja. Jokaisella on katsos ihan omat juttunsa.
Vierailija kirjoitti:
Käyn keräämässä lakkoja ainakin kymmenen litraa, samalla reissulla kalastellen joesta.Viikko sitten tuli kerättyä 12 litraa.
Siis wauuuude 🤗 lakat on niin hyviä. Ja tod terveellisiä.
Täytyy mennä vanhalle äidille kauppaan. Ei muita suunnitelmia.
No ne alapeukuttelee siksi, kun niilä itsellään ei ole mitään elämää. Eivät ne vkonloppuina sen kummempaa kuin arkenakaan.
Ei niillä kavereita, ei ystäviä jotka tulis käymään tai joiden luokse vois mennä kylään. Ne pelkää muita ihmisiä.
Kyyhöttää roskaruuan kanssa kämpässään, v#ttuilevat muille netissä. Ja toljottavat telkkua.
Siinä se.