Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko oikeutettu pitämään oman näkemykseni?

Vierailija
12.07.2024 |

Onko teistä normaalia, että keski-ikäisen lapsen tulisi "myöntyä" vanhempansa periaatteille? Tunnen, että vanhemmistani toinen saattaa katsoa kunnioituksen puutteena ja hänen varpailleen astumisena, jos ajatusmaailma on eri. Olen vasta nyt tajunnut tämän. Ehkä ei sitä lapsena tajunnut ja myötäily meni kuin itsestään. Jos se on ollut hänen kasvatuksensa ja hänelle opetettu ajattelumalli, saa kai minulla olla omani?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai aikuinen ihminen saa olla mitä mieltä tahansa 

Vierailija
2/6 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet. Se että tarvii edes kysyä moista kertoo että oot kasvanu aika hyvin tuohon heiän malliinsa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta tekstiä, niin OLET. Sinulla on oikeus vääräänkin näkemykseen/mielipiteeseen.

Vierailija
4/6 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saat itse päättää elämästäsi. Unohda syyttelyt vain ja kerrot oman näkemyksesi asioihin. Jotkut ovat hyvin vaativia jopa aggressiivisellakin tavalla mutta jokaisella on oikeus tehdä omat valintansa elämässä itsenäisesti. Ne kuuluu vain hyväksyä, muuten kannattaa ottaa hieman etäisyyttäkin joskus lähiomaisiinkin. Ovatpa välit poikkikin menneet joskus joillakin.

Vierailija
5/6 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on. Kannattaa silti aina perustella näkemyksensä ja ottaa selvää asioista niin pystyt typeryksille näyttämään, että he ovat maakuopassa eläviä tyhmiä hölmöläisiä. Näin myös autat osaltasi ihmiskuntaa sivistymään. Sitä tällä palstallakin yritetään tehdä.

Vierailija
6/6 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ehkä hallinnan menettäminen toisesta, mikä saa tuntemaan olonsa yliajetuksi?

Hän kai tosissaan tuntee, että kunnioittaminen tarkoittaa sitä, että ei voi kyseenalaistaa toisen näkemystä.