Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein kiinnostunut mies laittaa viestiä

Vierailija
12.07.2024 |

Pitääkö naisen olla aktiivinen? Vai kuuluuko miehestä varmuudella jos vähääkään kiinnostaa

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita kertoja päivässä 

Vierailija
2/22 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei ole aktiivinen, niin se kiinnostunut mies saattaa ajatella että nainen ei ole ilmeisesti yhtään kiinnostunut, ja lopettaa yhteydenpidon koska ei halua häiritä naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka viikko.

Vierailija
4/22 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes joka viikko.

Päivittäin 

Vierailija
5/22 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsellaan, tällä perusteella kovin suurta kiinnostusta tähän suuntaan ei ole.

Vierailija
6/22 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun jätät vastaamatta, en toiste kysele.

T. Kiinnostava mies

Vierailija
7/22 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse esitän vaikeasti saatavaa ja saatan vastata vasta viikon päästä miehen viesteihin.

Vierailija
8/22 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että pitääkö naisen olla aktiivinen? Ei jumaliste miten tyhmiä kysymyksiä. Juu, ei tietenkään tarvitse. Nyt eletään vielä 1950-lukua ja naisen tehtävä on vain odotella tanssilavan reunalla että miehet hakevat halkopinon takaa riittävästi rohkaisua ja hakevat tanssiin ja saatille.

Samaan aikaan naiset pelaavat itse pelejä viestittelyssään ja pitävät turnoffina jos mies on liian innokas. Teet miehenä niin tai näin niin aina voi mennä vituiksi kun tippaleipäaivo arpoo odotuksiaan, omaa toimintaansa ja reagointia. 🤦🏼

Pariutumisprosessi on paskottu totaalisesti ja lähinnä naisten omasta toimesta.

Vierailija
9/22 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei ole aktiivinen, niin se kiinnostunut mies saattaa ajatella että nainen ei ole ilmeisesti yhtään kiinnostunut, ja lopettaa yhteydenpidon koska ei halua häiritä naista.

Nimenomaan. Mutta joku torspo alapeukutti tätäkin päivänselvää faktaa.

Vierailija
10/22 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten pommittaa kymmenillä viesteillä naista juuri siksi koska naista ei kiinnosta eikä mies tahdo sitä hyväksyä. Olen valitettavasti kokenut sellaista häirintää, aikana ennen kuin pystyi estämään. 

Vierailija
11/22 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä 

Vierailija
12/22 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten pommittaa kymmenillä viesteillä naista juuri siksi koska naista ei kiinnosta eikä mies tahdo sitä hyväksyä. Olen valitettavasti kokenut sellaista häirintää, aikana ennen kuin pystyi estämään. 

Niin. Eikö olekin täysin hämmästyttävää, että kaksi eri miestä saattaa käyttäytyä täysin eri tavalla.

On melkein kuin...he olisivat kaksi täysin eri ihmistä. 

Vierailija
13/22 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se riipu miehestä. Joku saattaa kiinnostuneena laittaa joka päivä ja toinen joka viikko.

Ja saattaa olla niitäkin jotka viestittelee vain huvin vuoksi.

Vierailija
14/22 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusta iltaan tai jopa myöhään yöhön, kun ei malta mennä nukkumaan ja tämä on tosi. Viestit ovat pitkiä ja niihin on oikeasti nähty vaivaa myös hymiöitä paljon. Vastaamiseen ei myöskään kulu paljoa aikaa. Jos nää ei toteudu niin mies ei ole vakavissaan ihastunut.

Vierailija
15/22 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex miss Suomen Suvi Miinalan nykyinen mies pyysi Suvia 3 kertaa treffeille ennen kuin tämä suostui. Lensi myös silloisesta asuinmaastaan Ruotsista heidän ensitreffeille.

Kyllä kiinnostunut mies näyttää kiinnostuksensa. 

Vierailija
16/22 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse esitän vaikeasti saatavaa ja saatan vastata vasta viikon päästä miehen viesteihin.

Minä esitän vielä vaikeammin saatavaa ja saatan vastata naisen viestiin vuoden päästä.

Vierailija
17/22 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen huomaa jos toinen osapuoli ei ole aktiivinen niin useihan se osuma poistetaan.

Vierailija
18/22 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kiinnostunut mies laittaa minulle yleensä viestejä joko savumerkein tai lähettää minulle sähkötystä telepaattisesti.

Vierailija
19/22 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex miss Suomen Suvi Miinalan nykyinen mies pyysi Suvia 3 kertaa treffeille ennen kuin tämä suostui. Lensi myös silloisesta asuinmaastaan Ruotsista heidän ensitreffeille.

Kyllä kiinnostunut mies näyttää kiinnostuksensa. 

Näyttää. Mutta tuo kuulostaa hirveältä. Jos ei alussa kiinnosta niin miksi spämmääminen auttaisi? Vai onko tuo joku leikki?

Vierailija
20/22 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein kiinnostunut mies laittaa minulle yleensä viestejä joko savumerkein tai lähettää minulle sähkötystä telepaattisesti.

Olet hauska 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän