Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tervehdys. Olen työtön mt-ongelmainen luuseri, jonka ainoa harrastus on tappaa aikaa vauvapalstalla

Vierailija
12.07.2024 |

Häpeän itseäni syvästi, ja olenkin vakavasti masentunut.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei mikään kelpaa niin päätä sitten päiväsi äläkä valita kiusaamalla muita kerjäten sääliä. Kukaan ei tule sieltä kotoa hakemaan. Mitä me muut tarvitaan sillä tiedolla ettei sinua kiinnosta yhtään mikään vaan piehtaroit itsesäälissäsi.

Minä olen työtön ja pystyn menemään samankaltaisteni työttömien pariin ja kummasti siellä porukassa viihtyy ja piristyy.

Kyllä ihminen on sen verran laumasielu että toinen toistamme tarvitaan. Joku ihan harva erakko pystyy ihan yksin elämään.

Vedä käteen vammainen apina

Vedä itsesi käteesi ja lopeta se valittaminen.

Vierailija
42/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oot tapatyötön ai saakeli et siistii.melkoinen saavutus.

Luetun ymmärtäminen, missä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei mikään kelpaa niin päätä sitten päiväsi äläkä valita kiusaamalla muita kerjäten sääliä. Kukaan ei tule sieltä kotoa hakemaan. Mitä me muut tarvitaan sillä tiedolla ettei sinua kiinnosta yhtään mikään vaan piehtaroit itsesäälissäsi.

Minä olen työtön ja pystyn menemään samankaltaisteni työttömien pariin ja kummasti siellä porukassa viihtyy ja piristyy.

Kyllä ihminen on sen verran laumasielu että toinen toistamme tarvitaan. Joku ihan harva erakko pystyy ihan yksin elämään.

Vedä itsesi käteesi ja lopeta se valittaminen.

Pala helvetissä

Vierailija
44/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kyllä ihan kamala vamma ja viha kaikkia ihmisiä kohtaan. Ei mikään ihme että olet yksin ja masentunut. Kukaan ei ilmeisesti voi sietää sinua vaikka menisit mihinkä tahansa.Niin vihamielinen ja katkera olet.

Vierailija
45/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin näyttää olevan ihan kamala mt- ongelma ja erittäin katkera vihamielinen tyyppi.

Vierailija
46/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kornilta kuin kuulostaakin, niin meitä kaikkia tarvitaan.

Ilman työttömiä esimerkiksi palkkakulut raketoisivat ja yritystoiminta muuttuisi monien firmojen osalta kannattamattomaksi ja koko talous ylikuumentuisi. Tämä taas johtaisi lopulta todennäköisesti rajuun lamaan.

Käytännössä lähes jokainen työtön laittaa tukensa kokonaisuudessaan peruskulutukseen, joten maksetut tuet (jotka otetaan kerätyistä veroista) ohjautuvat kiertoon ja piristämään kotimaan taloutta. Se ylläpitää työpaikkoja ja synnyttää uusia verotuloja. 

Lisäksi esimerkiksi työvoimistot, kelat, sossut ja työpajat työntekijöineen jäisivät pitkälti työttömiksi ilman työttömiä. 

Työttömyyden kokemus osoittaa monille työn arvon ihmisen elämänlaadun eräänä kulmakivenä, ei vain taloudellisesti, vaan ennen kaikkea sosiaalisesti. Se voi olla arvokas opetus. 

Monille, jotka keikkuvat työkyvyttömyyden ja työkuntoisuuden välimaastossa, se on myös ikään kuin turvasatama, johon voi heittäytyä, jos ei muuhunkaan muottiin meinaa soveltua. 

Meitä kaikkia siis tarvitaan.

Jos ongelmaan ei ole olemassa ratkaisua, huolehtiminen ei auta mitään. Jos siihen taas löytyy ratkaisu, miksi huolehtia?

Vierailija
47/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato onko siellä teidän ps toimistolla viinapulloja vai joiko ne jo ne. Nyt on kato perjantai. Piristyt

Vierailija
48/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä tervejärkiset viihdy. Tervetuloa kaltaistesi joukkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi