Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tervehdys. Olen työtön mt-ongelmainen luuseri, jonka ainoa harrastus on tappaa aikaa vauvapalstalla

Vierailija
12.07.2024 |

Häpeän itseäni syvästi, ja olenkin vakavasti masentunut.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lähes samassa tilanteessa. Minulla on kyllä yliopistotutkinto ja olen terve ja mielenterveyskin kai kohdillaan, mutta en paljon muuta tee kuin täällä kirjoittelen. Elämä tuntuu melko merkityksettömältä. Kai tuo merkityksettömyyden tuntu tosin saattaa kieliä alakulosta, joka on valumassa kohti masennusta.  Aina välillä hieman innostun jostain, kuten nyt jalkapallosta, mutta mitään pysyvämpää hyvää oloa en ole kokenut kymmeniin vuosiin. 

Tsemppiä sinulle! Toivottavasti löydät iloa ja merkityksiä elämääsi. Ja hyviä ihmisiä jakamaan elämää. 

Järjetöntä heittää elämä tuolla tavalla hukkaan tuijottamalla omaa napaansa koko ikänsä. Vakavasti sairas omaiseni on kiitollinen jokaisesta päivästä minkä vielä saa elää ja sinun kaltaisesi vain kitisevät tyhjyyttään. 

Vierailija
22/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio lähteä täältä. Aion uhallakin nauttia omasta elämästäni, arvon runkkarit ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää että sulla menee noin huonosti. Itse en ole masentunut yhtään enkä häpeä itseäni. Täällä välillä käyn mutta harvoin. Pääosin pelaan videopelejä, katon elokuvia,saunon,käyn kalassa. Oikein mukavasti menee :)

Mulla sama mutta olen osa-aikatyössä ja saan tukia.

Tunteja teen todella vähän eli siten että mulla jää runsaasti vapaa-aikaa.

Halutessani saisin tunteja enemmän mutta en halua tehdä enempää tunteja eikä ole tarvettakaan tehdä . Nautin elämästäni täällä maaseudulla.

Vierailija
24/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni tykkää että nostan työttömyyskorvaukset kun hän maksaa veroja ihan kamalasti.

Vierailija
25/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Näin vassarina teen ilmaiseksi trollausta aamusta iltaan joka päivä.

Vierailija
26/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen lurjus täällä. Krooninen kipu vei työkyvyn ja vaikea olla sosiaalisissa kontakteissa kun koko ajan ärsyttää kipu. Purkautuu tänne joskus räväkkäinä kommentteina.

Vierailija
27/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Vietän kaiket päivät täällä tehden persualoituksia.

Saatko palkkaa puoluetoimistolta?

Vierailija
28/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä samat. Mutta olen voittaja!

29/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konalan jauhelihamiesko se tuli ulos toisten kustantamasta kaapista.

Mummon perintö kaappi on minulla.

Vierailija
30/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni tykkää että nostan työttömyyskorvaukset kun hän maksaa veroja ihan kamalasti.

Alapeukuttajalle sanon etten saa mitään muita yhteiskunnan tukia, en lääkkeitä, sairauskuluja tai ilmaisia silmälaseja enkä asumisis kuluja mitä muut yksinasuvat työttömät saavat, vaan maksan työmarkkinatuesta ihan kaikki omat sairauskuluni, lääkkeet, ruuat ja lopuilla osallistun asumiskuluihin mitä jää. Kulutan vaatteet ja kengät ihan loppuun asti.

Tuttullani jää koko työttömyyskorvaus ruokaan ja muihin menoihin kun yhteiskunta maksaa asumisen, lääkkeet ja sairauskulut kokonaisuudessaan. Ramppaa lääkärissä ja hammaslääkärissä ihan huvikseen kun ei tarvitse itse mitään maksaa. Rahaa jää baarissakin ramppaamiseen kerran viikossa. Sillä on kolme paikkaa viikossa mistä voi hakea ylijäämä ruokaa ja todellakin hyödyntää nämä.

Jahtaa sinä vain näitä kaikkein kalleimpia yhteiskunnan pummeja sillä me joilla on puoliso niin emme saa mitään muuta kuin sen minimi korvauksen. Ei tarvitse olla kuin pieni eläke puolisolla niin kela katsoo että sen puolison pitää elättää työtön sillä pienellä eläkkeellä. Tuttavallani on juuri näin että miehen pienestä eläkkeestä johtuen eivät saa mitään asumistukia eikä mitään muitakaan tukia. Sairauksien takia eivät ole voineet muuttaa erilleen kun saa toisistaan turvaa yhdessä asuessa.

Järkyttävintä on se kun yhteiskunnassa tukien saamiseksi ajetaan ihmiset erilleen asumaan ja siten lisäten turvattomuutta. Ja miksi puolison pitää kaikki asumiskulut yksin maksaa eikä työtön saa mitään asumiskuluihin eikä sairauskuluihin.

Jos poistettaisiin puolison elatusvelvollisuus aikuiseen puolisoon niin menettäisivätkö asunto sijoittajat asuntonsa jolla rahastaa köyhiltä ?

Vierailija
31/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lähes samassa tilanteessa. Minulla on kyllä yliopistotutkinto ja olen terve ja mielenterveyskin kai kohdillaan, mutta en paljon muuta tee kuin täällä kirjoittelen. Elämä tuntuu melko merkityksettömältä. Kai tuo merkityksettömyyden tuntu tosin saattaa kieliä alakulosta, joka on valumassa kohti masennusta.  Aina välillä hieman innostun jostain, kuten nyt jalkapallosta, mutta mitään pysyvämpää hyvää oloa en ole kokenut kymmeniin vuosiin. 

Tsemppiä sinulle! Toivottavasti löydät iloa ja merkityksiä elämääsi. Ja hyviä ihmisiä jakamaan elämää. 

Koen joo elämäni todella merkityksettömäksi. Niin merkityksettömäksi, ettei huvittaisi enää jatkaa. Olen kadottanut tulevaisuudenuskon.

Ap

No hanki oikea työpaikka, tänne satuilu sairastuttaa kenet tahansa.

Silti sinäkin olet täällä... lol

Vierailija
32/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei mikään kelpaa niin päätä sitten päiväsi äläkä valita kiusaamalla muita kerjäten sääliä. Kukaan ei tule sieltä kotoa hakemaan. Mitä me muut tarvitaan sillä tiedolla ettei sinua kiinnosta yhtään mikään vaan piehtaroit itsesäälissäsi.

Minä olen työtön ja pystyn menemään samankaltaisteni työttömien pariin ja kummasti siellä porukassa viihtyy ja piristyy.

Kyllä ihminen on sen verran laumasielu että toinen toistamme tarvitaan. Joku ihan harva erakko pystyy ihan yksin elämään.

Vedä käteen vammainen apina

Vierailija
33/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai muistit äänestää vihervassareita, jotta voit jatkaa rauhassa elämäntyyliäsi?

Milloin persu hankkii lääkityksen loputtomiin vihervassariharhoihinsa?

Vierailija
34/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai muistit äänestää vihervassareita, jotta voit jatkaa rauhassa elämäntyyliäsi?

muistin.me tyhmät paska luuserit äänestetään kaikki vihervassui.

Vierailija
35/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjetöntä heittää elämä tuolla tavalla hukkaan tuijottamalla omaa napaansa koko ikänsä. Vakavasti sairas omaiseni on kiitollinen jokaisesta päivästä minkä vielä saa elää ja sinun kaltaisesi vain kitisevät tyhjyyttään. 

Ime melaa ääliö. Et ymmärrä masennuksesta mitään, ja olet osasyy sen koko olemassaoloon.

Vierailija
36/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä pois hartioiltasi häpeän viitta.

-luuseri, ja ylpeä siitä-

Vierailija
37/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio lähteä täältä. Aion uhallakin nauttia omasta elämästäni, arvon runkkarit ;)

👍

Vierailija
38/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👍

naisena kierrän kaukaa tollaset  laiskat reppana pojat.

Vierailija
39/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot tapatyötön ai saakeli et siistii.melkoinen saavutus.

Vierailija
40/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👍

naisena kierrän kaukaa tollaset  laiskat reppana pojat.

Opettele yhdyssanat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi