Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En edelleenkään ymmärrä, miten joku voi olla tietämättään yhdeksännellä kuulla raskaana

Vierailija
12.07.2024 |

Siis täh?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus ei välttämättä näy päällepäin. Mun naapuri odotti vauvaa. En oikein tahtonut uskoa. Hän otti aurinkoa bikineissä pihallaan 2 kk ennen vauvan syntymää. Hoikka nainen eikä mitään pienintäkään kohoumaa vatsan kohdalla. 

Siskollani sama juttu. 6 viikkoa ennen synnytystä joutui alkaa pitämään hameen vyötärökaitaleen  nappia auki. Siinä hänen äitiysvaate.

Nämä kyllä tiesivät olevansa raskaana. Mutta jos ei ole pahemmin raskausoireita ja kuukautiset ovat epäsäännölliset ja kuukautisten tapaista vuotoa tulee niin ehkä sitten voi yllätysvauva syntyä.

Vierailija
22/73 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen meni lääkäriin erinäisiä oireitaan tutkituttamaan. Lääkäri ilmoitti hänen olevan raskaana, nainen totesi: Ei ole mahdollista kun en ole 2 metriä lähempänä ollut ketään miestä...Lääkäri totesi , sen miehen todellakin haluaisin nähdä.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tää.. Vauvahan alkaa liikkua ja potkimaan ! Sen tuntee ja näkee. Ei voi ymmärtää. Raskaudessa myös usein jotain oireita. 

Vierailija
24/73 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vauva on piiloutunut kehon sisälle? Äiti ei vain huomaa. Luulee lihoneensa ja hormoni turvottaa. Ajattelee muita asioita.

Vierailija
25/73 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tiennyt ennenkuin alkoi tulla isänpäivä kortteja solkenaan

-jännämies

Vierailija
26/73 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä, kohtu taaksepäin kallellaan. Synnytin kevään koittaessa vauvan. Naapurit oli puulla päähän lyötyjä. Talvitakki oli peittänyt täysin raskauteni. 🤣

Vierailija
27/73 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti joku 100kg painava somali jolla on muutama aivosolu.

Vierailija
28/73 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini soitti aamulla ettei pääse töihin. Hänen tyttärensä oli saanut yllätysvauvan yöllä.

Tytär oli aikunen mutta asui vielä vanhemmillaan.

Toinen työkaveri mikä nyt asui näitten lähettyvillä niin kerto että tyttären maha oli kylläkin kasvanut ja epäilikin että tämä olisi raskaana.

Vierailija
29/73 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksi lapsista vietti pitkän aikaa kohdussa selkä ulospäin, enkä tuntenut liikkeitä lainkaan, oli vielä istukka sopivasti edessä. Siinä vaiheessa viikkoja oli reippaasti yli 20, taisi olla melkein 30. Oli pitkät pari viikkoa... (sain onneksi käydä ultrassa varmistamassa, että oli ok, vaikkei mitään tuntunut).

Mulla ei ole raskausoireina ollut mitään mielialan heittelyitä eikä ruokiin liittyviä kummallisuuksia.

Vierailija
30/73 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ymmärrä. Raskaudessa on niin monta oiretta, ja kaikkien pitäisi puuttua tai jäädä huomaamatta. Rintojen arkuus ja kasvu, pahoinvointi, vatsan kasvu, kuukautisten poisjäänti, itkuherkkyys, vauvan potkut, liitoskivut, väsymys ja jalkojen turvotus. Usein raskaus vielä näkyy kasvoistakin eräänlaisena seesteisyytenä. 

Ymmärräthän että ei tuon tyyppisiä oireita kaikille tule. Itse olin erittäin hyvin voiva koko raskauden ajan. 

Vierailija
31/73 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkä, kohtu taaksepäin kallellaan. Synnytin kevään koittaessa vauvan. Naapurit oli puulla päähän lyötyjä. Talvitakki oli peittänyt täysin raskauteni. 🤣

Minulla on pitkä yläkroppa ja taaksepäin kallistunut kohtu. Lapsia ei ole, mutta jossain vaiheessa aina pelkäsin olevani raskaana kun tiesin että vauva voi piiloutua tämänmuotoiseen kroppaan lähes huomaamattomasti 😄 Minulla oli kauhuskenaario juuri tällaisesta "I didn't know I was pregnant"-sarjan tyylisestä yllärisynnytyksestä. 

Vierailija
32/73 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverini soitti aamulla ettei pääse töihin. Hänen tyttärensä oli saanut yllätysvauvan yöllä.

Toinen työkaveri mikä nyt asui näitten lähettyvillä niin kerto että tyttären maha oli kylläkin kasvanut ja epäilikin että tämä olisi raskaana.

Onkohan niin, että oma ja perheenjäsenten silmä tottuu, mutta naapuri huomaa muutoksen helpommin kun ei varmaan päivittäin katsele toista

Vierailija
33/73 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinkahan paljon on naisia, jotka ovat lihoneet muutaman kilon vatsan kohdalta ja he saavat onnitteluja raskaudesta?

Vierailija
34/73 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän kun kattelen naisia kaupungilla, marketeissa ja missä ny tahansa joka päivä. Kaikki ovat kaikessa yksinkertaisuudessaan niin jumalattoman läskejä, että aivan hyvin voisivat olla raskaana tai sitten ei. Ite ihmettelen eniten sitä, et miten joku voi nuo panna raskaaks. Mulla ei varmasti edes seisois, saati sitten et pystyisin laukeamaan noihin ihrasäkkeihin. 

Vierailija
35/73 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tää.. Vauvahan alkaa liikkua ja potkimaan ! Sen tuntee ja näkee. Ei voi ymmärtää. Raskaudessa myös usein jotain oireita. 

Ensimmäisen synnytyksen jälkeen minun ilmavaivat tuntui ja näkyi ihan samoilta mitä sikiön liikkeet oli. Jouduin ostamaan monen monta raskaustestiä, kun olin varma, että olen raskaana.

Vierailija
36/73 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavia naisia kävelee vatsa pystyssä kadulla koko ajan vastaan näyttäen siltä, että ovat nielaisseet rantapallon. Turvonneet posket, kaula ja selkäläskit ja muistuttavat virtahepoa, niin mistä semmone tietää onko raskaana vai ei. 

Vierailija
37/73 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä naisten haukkujat eivät vissiin näe lainkaan niitä tynnyrimahamiehiä, joita naisena itse näen kaikkialla. Taito se on tuokin.

Vierailija
38/73 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavia naisia kävelee vatsa pystyssä kadulla koko ajan vastaan näyttäen siltä, että ovat nielaisseet rantapallon. Turvonneet posket, kaula ja selkäläskit ja muistuttavat virtahepoa, niin mistä semmone tietää onko raskaana vai ei. 

Luulis että silti tuntuisi muutaman kilon painoisen möykyn liikkeet jotenkin.

Vierailija
39/73 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotaan jo.

Vierailija
40/73 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen meni lääkäriin erinäisiä oireitaan tutkituttamaan. Lääkäri ilmoitti hänen olevan raskaana, nainen totesi: Ei ole mahdollista kun en ole 2 metriä lähempänä ollut ketään miestä...Lääkäri totesi , sen miehen todellakin haluaisin nähdä.....

Tooodella vanha vitsi.