Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies on naisten makuun?

Vierailija
12.07.2024 |

Moni tuntuu tietävän naisten mies maun. Itelläkin on epäilykseni, mutta naiset vois valaista asiaa. Onko se hyvätuloinen, koulutettu, lapsenkasvoinen, timmi kroppainen?

Kommentit (264)

Vierailija
61/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voimamiehistä tietenkin.

Vierailija
62/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitten naisten mauista en osaa sanoa yhtään mitään, mutta oma mieheni on ainakin juuri tämän naisen makuun. Joka päivä katson häntä ja mietin miten ihmeessä tuollainen voikaan olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikas. kaikki muu on vaan boonusta.

Vierailija
64/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se ei auta, että minulla on variaatiota, jos naisilla ei ole." Eli Minna ei ole sinulle nainen. Asia selvä, sinä valehtelet itsellesi että kukaan maailmassa ei ole kiinnostunut sinusta TAI olet kertakaikkisen epämiellyttävä ihminen että olet todellakin oikeassa tuossa. Ja se on jotenkin naisten vika?

Vierailija
65/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muitten naisten mauista en osaa sanoa yhtään mitään, mutta oma mieheni on ainakin juuri tämän naisen makuun. Joka päivä katson häntä ja mietin miten ihmeessä tuollainen voikaan olla?

ei me tiedetä minkälainen sun miehesi on

Vierailija
66/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokkityylisesti pukeutuva älykäs akateeminen mies!!! 

Vierailija
67/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keanu Reevsin näköinen, paljon omaisuutta ja menestyvä. 

Vierailija
68/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen. Vaikee kuvata, täytyy vaan kokea. 

Kannatti olla äärimmäisen nirso ja valita aina mielummin yksinolo kuin mikään hailu kädenlämpöinen. En suostunut kompromisseihin, vaan juuri itselleni täydelliseen ja hetkeäkään en ole katunut.

Vierailija
69/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatti olla äärimmäisen nirso ja valita aina mielummin yksinolo kuin mikään hailu kädenlämpöinen. En suostunut kompromisseihin, vaan juuri itselleni täydelliseen ja hetkeäkään en ole katunut.

Ne, jotka eivät ole löytäneet sitä täydellistä, voivat olla katuneet.

Vierailija
70/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesmakuja on yhtä monia kuin on naisiakin :)

Itse viehätyn kookkaista miehistä, pitää olla vatsaa ja pituutta, sekä tummat hiukset. Haluan tuntea oloni turvalliseksi, joten mies saisi olla lempeä, vahva ja hän saisi minut nauramaan. Hän on lojaali, kiinnostunut minusta ja haluaa tehdä kanssani asioita. Hänellä tulee olla pilkettä silmäkulmassa ja hän saa minut aina hyvälle tuulelle. 

Vierailija
71/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oikein tiedä mitä mä haluan mut oon tosi rakastunut yhden romanttisen kirjan mieheen.

Vierailija
72/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne, jotka eivät ole löytäneet sitä täydellistä, voivat olla katuneet.

Miksi? Jos omat asiat itsensä kanssa on kunnossa, valitsee koska tahansa itsensä mieluummin kuin vähäkin epätyydyttävän suhteen.

Vierailija
73/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://t4.ftcdn.net/jpg/06/31/62/81/360_F_631628193_pK1J6C1Bbqn8IFAt5ns…

Siinä tekoälyn luoma video maksimaalisesta viehättävyydestä miehen kohdalla. Miehen komeus on hyvin kapea käsite verrattuna naiseen.

Vierailija
74/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse viehätyn kookkaista miehistä, pitää olla vatsaa ja pituutta, sekä tummat hiukset. Haluan tuntea oloni turvalliseksi, joten mies saisi olla lempeä, vahva ja hän saisi minut nauramaan. Hän on lojaali, kiinnostunut minusta ja haluaa tehdä kanssani asioita. Hänellä tulee olla pilkettä silmäkulmassa ja hän saa minut aina hyvälle tuulelle. 

"Itse viehätyn kookkaista miehistä joilla on pituutta sekä tummat hiukset" Älä ihmeessä? Onpa todella erityinen miesmaku sinulla, en olisi ikinä uskonut.

Vierailija
75/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen? Eli mies on siis urheilupyöräilijä jolla on tarkka dieetti ja tykkää tehdä pitkää päivää leipätyössään. Vähän snobin oloinen, mutta ei se haittaa että kenkien plankkaaminen on suurin intohimo. Aika temperamenttinen luonteeltaan, mutta muut onkin tylsiä.

Vierailija
76/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskollinen ja rehellinen. Ei ole tullut vielä ainuttakaan sellaista tosin vastaan.

Vierailija
77/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Itse viehätyn kookkaista miehistä joilla on pituutta sekä tummat hiukset" Älä ihmeessä? Onpa todella erityinen miesmaku sinulla, en olisi ikinä uskonut.

Itkuvinku, kas kummaa kun et huomannut että lainaamasi halusi vatsakkaan. Olisihan se vesittänyt sun katkeruutta liikaa.

Vierailija
78/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva.

Vierailija
79/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itkuvinku, kas kummaa kun et huomannut että lainaamasi halusi vatsakkaan. Olisihan se vesittänyt sun katkeruutta liikaa.

En laittanut sitä, koska kyse on "Momoan" vatsakkuudesta, eli todellisuudessa mitään vatsaa ei ole.

Vierailija
80/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut heikkona nörttimiehiin, siinä missä jotkut kaverit tykkäävät urheilullisista miehistä tai jotkut niistä pahoista rentuista jotka yläkoulussa polttivat salaa tupakkia.

Mulla on nyt oma nörttimies<3 

Hiusten värillä ei ole koskaan ollut mitään merkitystä tai pituudella. Olen itse niin hirmu lyhyt.