Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies on naisten makuun?

Vierailija
12.07.2024 |

Moni tuntuu tietävän naisten mies maun. Itelläkin on epäilykseni, mutta naiset vois valaista asiaa. Onko se hyvätuloinen, koulutettu, lapsenkasvoinen, timmi kroppainen?

Kommentit (264)

Vierailija
41/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako olla tatuointeja ja jos saa niin missä? Kelpaako ns. tussinaamat?

Tatuoinnit jakavat mielipiteitä. Toiset rakastavat, toiset eivät missään tapauksessa halua. Valitsit kummin vain, rajaat ison joukon naisia pois.

Vierailija
42/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei ole hyvätuloinen eikä komea. Otin sellaisen miehen joka arvostaa minua ja kohtelee hyvin. Olen nähnyt niitä hyvätuloisia jotka on narsisteja ja kuvittelee että nainen tekisi kaikki kotityöt  ja palvelisi miestä. Sen takia olen miehen kanssa joka on huonotuloinen mutta arvostaa naista ja tekee kotitöitä

Hyvät tulot eivät tee kenestäkään automaattisesti epämiellyttävää ihmistä. 

Tuntuu vaan tekevän. Miehet on ylimielisiä ja luulevat että rahalla saa naisen tekemään palveluksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella maailman naisella on eri miesmaku. Jos on komeakasvoinen, pitkä ja hyväkroppainen niin vetoaa hyvin moniin naisiin, etenkin irtoseksimielessä. Jos on ihan perustalliainen, vetoaa joihinkin naisiin. Jos on ruma mies niin vetoaa hyvin harvoihin, mutta kyllä rumakin voi saada naisen, etenkin jos on rahaa tai hyvä palkka.

Kukaan maailman ihminen ei vetoa jokaikiseen vastakkaisen sukupuolen edustajaan. Mutta totta kai sitä useampaan vetoaa, mitä paremmalta tai haluttavammalta näyttää tyypillisen ihmisen mielestä. Tuskin kukaan esim. kiistää että nuori Megan Fox saisi miehiltä tuhat kertaa enemmän tykkäyksiä kuin nuori Tarja Halonen.

Jokaisella naisella ei todellakaan ole erilainen miesmaku. Kyllä ne parhaat miehet kelpaavat useammallekin naiselle.

Samoin parhaat naiset miehille. Miksi tämä tuntu

Johtunee siitä, että yhtä komeaa miestä kohti on 100 kaunista naista.

Vierailija
44/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaa on käsitelty palstalla lukuisissa ketjuissa. Kannattaa perehtyä niihin. Vastaus kysymykseesi löytyy niistä melkoisella varmuudella.

Vierailija
45/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella maailman naisella on eri miesmaku. Jos on komeakasvoinen, pitkä ja hyväkroppainen niin vetoaa hyvin moniin naisiin, etenkin irtoseksimielessä. Jos on ihan perustalliainen, vetoaa joihinkin naisiin. Jos on ruma mies niin vetoaa hyvin harvoihin, mutta kyllä rumakin voi saada naisen, etenkin jos on rahaa tai hyvä palkka.

Kukaan maailman ihminen ei vetoa jokaikiseen vastakkaisen sukupuolen edustajaan. Mutta totta kai sitä useampaan vetoaa, mitä paremmalta tai haluttavammalta näyttää tyypillisen ihmisen mielestä. Tuskin kukaan esim. kiistää että nuori Megan Fox saisi miehiltä tuhat kertaa enemmän tykkäyksiä kuin nuori Tarja Halonen.

Jokaisella naisella ei todellakaan ole erilainen miesmaku. Kyllä ne parhaat miehet kelpaavat useammallekin naiselle.

Samoin parhaat naiset miehille. Miksi tämä tuntu

Olet väärässä. Miehillä on hyvin paljon enemmän variaatiota siitä, minkälaista naista he pitävät viehättävänä. Valtaosa naisista taas haluaa sen yhden ja saman miehen.

Vierailija
46/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolee ja ime klitorista orgasmiin asti ja panee vasta sen sen jälkeen

Vierailija
47/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lojaali ja rehellinen, keskinäinen kemia, intohimoinen, huomioonottava, samanlainen huumori ja ei polta tupakkaa eikä juo liikaa. Pitää itsestään huolta, ei liiaksi asti. Rauhallinen, mutta pitää puolensa. Keskusteleva.

Vierailija
48/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Johtunee siitä, että yhtä komeaa miestä kohti on 100 kaunista naista."

Okei, mutta määrittele komea. Osa tykkää Leppilammesta, jotkut taas Brad Pittistä, kolmannet Pedro Pascalista, neljänsiin ei iske näistä ketään. Ja vaikka itse tunnistaisin miehen komeaksi, se ei riitä. Vaikka se mies ei olisi edes paska luonteeltaan niin sekään ei vielä riitä. Pitää olla jotain enemmän että kipinä syttyy. Ja SILTI se ei tarkoita onnea ja autuutta; välimatkaa voi olla liikaa, ikäeroa liikaa, arvot erilaiset, haaveet lapsista/tulevaisuudesta eivät kohtaa, jopa sellainenkin ikävä tosiasia että jos se mies ei kiinnostu sinusta, suhdetta ei muodostu.

Vierailija
49/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet väärässä. Miehillä on hyvin paljon enemmän variaatiota siitä, minkälaista naista he pitävät viehättävänä. Valtaosa naisista taas haluaa sen yhden ja saman miehen."

entä sitten? Pitääkö sinun saada 1 000 naista vai miksi sinua kiinnostaa valtaosa naisista jos kerran laaja variaatio kiinnostaa? Ota se joka kiinnostaa, miksi sinun pitäisi saada Margot Robbie? Tai tusinan verran kermojen kermaa?

Vierailija
50/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olet väärässä. Miehillä on hyvin paljon enemmän variaatiota siitä, minkälaista naista he pitävät viehättävänä. Valtaosa naisista taas haluaa sen yhden ja saman miehen."

entä sitten? Pitääkö sinun saada 1 000 naista vai miksi sinua kiinnostaa valtaosa naisista jos kerran laaja variaatio kiinnostaa? Ota se joka kiinnostaa, miksi sinun pitäisi saada Margot Robbie? Tai tusinan verran kermojen kermaa?

Jos valtaosa naisista pitää siitä yhdestä ja samasta miehestä, ja se mies en ole minä, niin miten otan?

Vierailija
51/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setänne on Sirpan makuun. Kylmissään.

Vierailija
52/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ei miehen rahat merkitse mitään, paitsi jos olisin myymässä itseäni niin toki se joka maksaisi runsaskätiesemmin voitttaisi. Bisnes on bisnes.

En etsi elättäjää koska e n halua minkäänlaista parisuhdetta. Jos haluaisin, vaatisin että meillä olisi yhteinen tili josta maksettaisiin kaikki yhteiset kulut, ja kummallakin omat rahansa sen ulkopuolella.  Itsenäisyydestäni en tingi. Se on erittäin tärkeä asia minulle.

En halua kalliita lahjoja.  Se olisi liian kiusallista koska en halua ottaa vastaan mitään sellaista mieheltä.  Suklaarasia ja muu pieni huomiointi on ok. 

En tingi myöskään siitä, että minua ei saa yrittää sitoa, kontrolloida, kyttäillä, stalkata, tentata jne. Mustasukkaisuus lopettaisi suhteen heti.  Luottamaan olisi pystyttävä puolin ja toisin, ja edellyttäisin mieheltä samaa kuin itseltäni: rehellisyyttä.

En haluaisi mitään kiiltävää karkkipaperia, en ole lapsi joka viehättyy katinkultaan.  Ulkonäön pitäsi totta kai olla miellyttävä, kuka haluaisi epämiellyttävää katsella?  Ja tässä sanon että se mikä toiselle on epämiellyttävä ei välttämättä sitä ole sadalle tai tuhannelle muulle joten makuasia.

En jaksaisi omaisuudella rehentelevää tolloa.  Toisten omaisuus ei minua kiinnosta.  Jos niin pitkälle ajateltaisiin kun avioliittoa, avioehto olisi ehdoton.

Nämä tässä koska miehille tuntuu pelkkä ulkonäkö - omaisuus - "sen" koko -  kaikki ulkoinen olla pääasia.  Sillä mitä ihmisen sisältä löytyy ei heidän mielestään ole p-skankaan väliä.  Noinhan he itseään markkinoivat; minulla on sitä ja tätä.  Olen sen ja sen pituinen.  Lihaksia löytyy. Rahaa niin ettei paskalle taivu. 

Kuitenkin jos muuta kun ohimenevää seksisudetta etsii, on kyllä löydyttävä niin valtavan paljon muuta. Muuten ei ole toivoakaan mistään muusta kuin juuri pienestä ohimenevästä kohtaamisesta.  Ja sitten ne väittävät että naiset on pinnallisia!!

Vierailija
53/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva.

Vierailija
54/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos valtaosa naisista pitää siitä yhdestä ja samasta miehestä, ja se mies en ole minä, niin miten otan?

No ehkä käyttämällä sitä mainittua variaatiota ja huomaamalla myös sen sinusta kiinnostuneen Minnan? Vai oliko tuo variaatio taas vale johon kompastutaan ja tosiasiassa sitä ei olekaan?

Vierailija
55/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei ole hyvätuloinen eikä komea. Otin sellaisen miehen joka arvostaa minua ja kohtelee hyvin. Olen nähnyt niitä hyvätuloisia jotka on narsisteja ja kuvittelee että nainen tekisi kaikki kotityöt  ja palvelisi miestä. Sen takia olen miehen kanssa joka on huonotuloinen mutta arvostaa naista ja tekee kotitöitä

Hyvät tulot eivät tee kenestäkään automaattisesti epämiellyttävää ihmistä. 

Tuntuu vaan tekevän. Miehet on ylimielisiä ja luulevat että rahalla saa naisen tekemään palveluksia.

Niinpä

Vierailija
56/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on hyvät käytöstavat ja lempeä luonne omalla kohdallani ainakin. Mies joka kunnioittaa itseään ja ympärillään olevia ihmisiä eikä ole mäntti, sellainen on aina kovassa huudossa. Olen sanonut tämän monesti, että ujous ei ole mitenkään nolo piirre miehessä, eli ei tarvitse tosiaan olla se puheliain ja sosiaalisin ihminen, kunhan on hyvä ihminen. Ulkonäkö... Se on niin yksilöllinen juttu. Itse olen seurustellut tosi erilaisten miesten kanssa, siis todella, mutta yhteistä heillää oli että kaikki olivat terveitä, eli ei mitenkään ylibodattuja tms. Taas tässäkin, että ymmärrän hyvin ettei kaikkia kiinnosta treenaaminen, mutta perus arkiliikunta ja terveellinen ruoka on jo riittävästi. Jättää kaljat ja muut vähemmälle ja elää tasapainoista elämää, siinäpä se pähkinänkuoressa. 

Vierailija
57/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakas köyrikki ja kunnon kusipää.

Vierailija
58/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varakas köyrikki ja kunnon kusipää.

Paavo hei, tässä kysyttiin nyt naisilta.

Vierailija
59/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä käyttämällä sitä mainittua variaatiota ja huomaamalla myös sen sinusta kiinnostuneen Minnan? Vai oliko tuo variaatio taas vale johon kompastutaan ja tosiasiassa sitä ei olekaan?

Se ei auta, että minulla on variaatiota, jos naisilla ei ole.

Vierailija
60/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs herrasmies.