Seuraavat kaksi viikkoa sataa taas aivan kaatamalla!!!!
Voi harmi niitä, jotka eivät ole tajunneet varata matkaa! Aina matka nimenomaan heinäkuun lopulle! Alkukesä aina Suomessa hienoa Kiva pyöriä jossain Naantalissa ja Tampereella. Oh no
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös alkukesästä just ole ollutkin niitä hyviä säitä? Tuossa kesäkuussa varsinkin.
Se oli ja meni. Heinäkuussa toivoisi että aurinko paistaa ja lämpöä vähintään +25.
Mutta aloituksessahan ihmeteltiin alkukesästä lomailevia, väittämällä, että alkukesästä on huonot säät.
Ihanaa! Loma loppuikin jo, joten loppukesän saa sataa vaikka joka päivä ja myös viileyden voisin laittaa tilaukseen, max 15 astetta kiitos.
Tää kesä on ollut ihana. <3 Naurattaa kaikki ulisijat, jotka valittavat, ettei ole riittävän lämmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Ei meillä ainalaan Turussa sada. Tänäänkin ihana ilma +24
Eilen satoi Turussa.
Mitä nyt olen sadetutkaa seuraullut, turkukaiset saavat kaikki ihanat sadepilvet ja meiltä vaan menee ohi. Eilenkin luvattiin vettä, mutta taisi tulla peräti viisi tippaa muutaman minuutin aikana ja siihen tyssäsi. Minä kun ehdin haaveilla rankkasateesta.
No ei ole kyllä Turussakaan tarpeeksi tullut, koko ajan saanut kastella. Eilen sentään oli vähän helpotusta. Ja ensi viikko taas ihan sateeton.
Vierailija kirjoitti:
Tää kesä on ollut ihana. <3 Naurattaa kaikki ulisijat, jotka valittavat, ettei ole riittävän lämmin.
Hirveä kesä. Luonto kärsii kuivuudesta, mutta eihän sillä ole väliä, pääasia, että ihmisillä on lämmintä.
Ai missä sataa kaatamalla? Kolmelle päivälle näyttää sadeKUUROJEN mahdollisuutta ja niissäkin näyttää olevan alle 50% mahdollisuus, että sataa.
Tampereella näyttäisi olevan kohtuullisen hyvä sää. On joskus sadekuuro mahdollinen jos pilviä liikkuu. Pitää seurata säätä jos ulos menee.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämähän on ollut tosi lämmin kesä! Ihan vain yksittäisiä alle kahdenkymmenen asteen päiviä. Sataakin saisi välillä kunnolla, kun nuo on vain tuollaisia pikkukuuroja, jotka ei maata kastele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä kesä. Luonto kärsii kuivuudesta, mutta eihän sillä ole väliä, pääasia, että ihmisillä on lämmintä.
Eiköhän tuo kirjoittaja just sitä tarkoittanut, että kiva kun ei ole ollut liian kuuma. Ja sellaiset joilla ei ole yhteyttä luontoon, viljelyyn tai omaan pihaan, niin eivät luonnollisestikaan ymmärrä sateiden tarpeellisuutta
Eiköhän sää ennusteet kerkeä muuttua vielä moneen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan itä-suomessa sada forecan ennusteen mukaan ja tänäänkin piti tulla 25mm mutta sekin kutistui 5mm.
Kyllä saisi sataa. Onkimadotkin ostettava kaupasta, ei löydy omalta tontilta kuten normaali kesinä. Kuivaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Ei meillä ainalaan Turussa sada. Tänäänkin ihana ilma +24
Eilen satoi Turussa.
Mitä nyt olen sadetutkaa seuraullut, turkukaiset saavat kaikki ihanat sadepilvet ja meiltä vaan menee ohi. Eilenkin luvattiin vettä, mutta taisi tulla peräti viisi tippaa muutaman minuutin aikana ja siihen tyssäsi. Minä kun ehdin haaveilla rankkasateesta.
Koittakaa nyt tajuta, eivät ne säätieteilijät lupaa mitään vaan ennustavat. Vissi ero!
Se johtuu vaan siitä että mun loma loppuu.