Missä on itsekunnioitus??? Onko muiden mielestä moraalitonta? Iltalehdessä ollut kysymys...
Voinko enää tulla raskaaksi?
5.1.2007 10:35
Olen 23-vuotias ja harrastanut seksiä n. 36 miehen kanssa. Olen usein unohtanut käyttää ehkäisyä, koska useat mieheni ovat olleet varattuja ja näin ollen mielessäni " puhtaita" tautien osalta. Mikä tietysti on vääränlaista ajattelua. Monet miehet eivät vain halua käyttää kondomia. Minulla todettiin klamydia 16-vuotiaana, ja se ilmeisesti ehti olla minulla jo jonkin aikaa ennen kuin se huomattiin polttelevien ja erittäin kivuliaiden alavatsakipujen jälkeen. Huolimatta lukuisista kerroista, jolloin miehet ovat lauenneet sisälleni, en ole kertaakaan tullut raskaaksi. Olenko mahdollisesti klamydian myötä menettänyt raskaaksi tulemisen mahdollisuuden? Miten sen voi selvittää? Kuukautiseni ovat normaalit, ja olen muutenkin perusterve nuori nainen. Voiko kondylooma tehdä lapsettomaksi? Tarttuuko kondylooma muulloinkin kuin taudin ollessa " päällä" , eli tarttuuko se aina yhdynnässä?
Kyselevä
Kommentit (5)
Seksi varattujen kanssa? Suojaamaton seksi? Vilkas seksielämä yleensä? Vai kaikki tämä?
Tietämättömyyttä, kyllä. Vastuuttomuutta, kyllä. Moraalitonta lähinnä tuo varattujen miesten kanssa makaaminen. Itse en pidä esim. monen miehen kanssa makaamista moraalittomana (missä se raja sitten kulkisi?).
Eipä tuo naikkonen kunnioita omaa kroppaansa, kun ei huolehdi ehkäisystä. Musta tuo nainen ei tee väärin, jos on varattujen kanssa, kyllä silloin varattu on se pettäjä ja väärintekijä.
Onkohan joku av:n vakkariprovo siirtynyt muille palstoille? Eihän tuo voi olla totta : /