Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi Suomella on nyt edustava presidenttipari tuolla maailmalla

Vierailija
12.07.2024 |

Miettikää jos siellä ois pekka pojunsa kanssa hymistelemässä 😆 sais hävetä silmät päästänsä 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei mitenkään haittaisi jos Pekka Haavisto olisi edustamassa Suomea, mutta hänen poika ystävä poika on sitten ihan eri asia. Kyse ei ole siitä että Antonio on huomattavasti nuorempi, tai että kyseessä on h-pari, vaan että Antonio kouluttamaton ja kaikissa esiintymissä mitä olen nähnyt edustuskelvoton.

Halla-Ahon esiintymistä ei ole arvosteltu huonoksi, eikä hänellä oli lapsekkaasti käyttäytyvää puolisoa.

Stubb on kuitenkin positiivinen henkilö ja itse pystyn luottamaan häneen (en usko että on ollut pahempi idiootti kuin Näkkäljärvi nuorena).

Jos vastakkaisesta leiristä pitäisi valita joku muu, presidenttinä edustamaan Suomea, kuin Pekka Haavisto (vaikka siis harkitsin Pekka Haaviston äänestämistä 2. kierroksella), niin Virta, Ohisalo, Andersson, ... mikä tahansa olisi vähemmän kamala yhdistelmä kuin sinänsä ihan ok Pekka + poika.

Ainoa mikä olisi minulle kamalampi Presidenttinä edustamaan Suomea olisi Bio-d.

Ja vielä lopuksi jos ei kaksi edellistä viittausta riittänyt ymmärtämään että minulle ei h-seksuaalisuus ole ongelma, äänestin Sebastian Tynkkystä EU-vaaleissa ja hänellä on seurustelukumppanina/puolisona tummaihoinen mies.

M50

Vierailija
22/25 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No turhaa on enää pelätä Haaviston tukevan presidentiksi, koska on seuraavien vaalien aikoihin jo liian vanha. Menkää elämässä eteenpäin nyt meillä on pressana järkyttävän näköiset Stubbit. Sen kanssa on nyt elettävä. Ei mitään miellyttävää katseltavaa Stubbitkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä ulkonäöllä on sen rinnalla että Stubb oikeasti uskoo Ukrainan voittavan. Tai että hän ei näe mitään miksi Biden ei pystyisi johtamaan Usaa.

Vierailija
24/25 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Alexin koulukiusaaminen palkittu nyt näitsti.

Vierailija
25/25 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo, kauheita heinäseipäitä nuo on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi