Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset kostavat eroamisen

Vierailija
11.07.2024 |

Olen nainen 63 v. Lapset 24 ja 26. Erosimme ( minun aloitteeni) kun he olivat 8 ja 9. Syynä oli miehen passiivis-agressiivinen käytös. Olen hyväpalkkainen ja mistään ei ollut puutetta. Eikä pahaa sanaa isästä koskaan. Olen velattomat opinnot kustantanut ja asunnot taannut. Sairastin vakavan  rintasyövän 56 v. Menin huonoon kuntoon ja edelleen kovin väsynyt.

Kumpikin lapsi on ilkeä ja arvostelee. Ei apua ruohon leikkaamisessa tms pikkujutuissa. 

Ovat juuri vakiintuneet. Onko nyt aika kostaa äidille?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti kuvitellut rahalla voivasi korvata kasvatuksen. Sitä niittää mitä kylvää.

No minä olen niitä lapsia, joille raha kyllä kelpaa kaiken siirappilässytyksen sijaan 👍

Kuka puhui mitään siirappilässytyksestä? 🙄

Sinua ei selvästikään ole kasvatettu, koska et edes tiedä mitä koko sana tarkoittaa 😅.

Miten kasvatus liittyy sanaan siirappilässytys? Toiset meistä nyt ovat emotionaalisempia kuin toiset ja tarvitsevat enemmän tukea ja läsnäoloa. Toisille sopii rationaalinen ajattelu ja se, että raha helpottaa kummasti elämää. 

Vierailija
22/29 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti kuvitellut rahalla voivasi korvata kasvatuksen. Sitä niittää mitä kylvää.

No minä olen niitä lapsia, joille raha kyllä kelpaa kaiken siirappilässytyksen sijaan 👍

Ap:ko tässä vastaa? Vai hänen lapsensa??

En ole ap enkä ap:n lapsi 😆

No, siinä tapauksessa ketään ei voisi vähempää kiinnostaa mikä sinulle kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli lapset eivät ole itse sanoneet, että auttamattomuus liittyy teidän eroon, niin se ei todellakaan liity siihen eroon. Ei ne molemmat nyt melkein 20 vuoden jälkeen aikuisina sellaista typeryyttä keksisi yhtäkkiä. 

Syy on ihan muualla. Todennäköisesti siinä, että olet ollut tavalla tai toisella, luultavasti monellakin tavalla, ollut itse huono äiti. 

Tai sitten lapset ovat persepäitä, niitäkin löytyy vaikka millä mitalla. Kaikki pitäisi tuoda nokan eteen näille narsistilapsille. 

Narsismi muuten juontuu lapsuudesta. Se on persoonallisuushäiriö, jonka alkaa kehittyä jo pikkulapsuudessa. Eli tässäkin se syyllinen löytyy sieltä vanhemmasta ja tämän toiminnasta.

Vierailija
24/29 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on vaan kiireisiä nykyään. Toivottavasti et joka kerta kun lapsesi tule kylään laita heitä siivoamaan, pesemään ikkunoita, leikkaamaan ruohoa, maksamaan laskuja ja hoitamaan muita juoksevia asioita. Minun äitini tekee tuota ja me lapset ei jakseta käydä kylässä kun siellä on aina itse aiheutettu työleiri. Matotkin pitäisi viedä ulos joka kuukausi. Edes Jouluna ei voi vaan olla ja rauhoittua, levätä ja rentoutua. 

Sanon että osta ulkopuolista apua nurmikon leikkaamiseen ja siivoamiseen yms kun kuulostaa siltä että varaakin siihen olisi. 

Vierailija
25/29 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli lapset eivät ole itse sanoneet, että auttamattomuus liittyy teidän eroon, niin se ei todellakaan liity siihen eroon. Ei ne molemmat nyt melkein 20 vuoden jälkeen aikuisina sellaista typeryyttä keksisi yhtäkkiä. 

Syy on ihan muualla. Todennäköisesti siinä, että olet ollut tavalla tai toisella, luultavasti monellakin tavalla, ollut itse huono äiti. 

Tai sitten lapset ovat persepäitä, niitäkin löytyy vaikka millä mitalla. Kaikki pitäisi tuoda nokan eteen näille narsistilapsille. 

Nämäkin lapset ovat niiden vanhempiensa tuotoksia. Eli vanhempi/vanhemmat ovat/ovat olleet perseestä.

No voi hellantuuttelis sentään. Riippuu kumman vanhemman geenit dominoi. Lapsi voi tulla vaikka narsisti-isukkiinsa 😆 

Vierailija
26/29 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
27/29 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:ko tässä vastaa? Vai hänen lapsensa??

En ole ap enkä ap:n lapsi 😆

No, siinä tapauksessa ketään ei voisi vähempää kiinnostaa mikä sinulle kelpaa.

Meni tunteisiin sulla 🤣🤣

Vierailija
28/29 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämäkin lapset ovat niiden vanhempiensa tuotoksia. Eli vanhempi/vanhemmat ovat/ovat olleet perseestä.

No voi hellantuuttelis sentään. Riippuu kumman vanhemman geenit dominoi. Lapsi voi tulla vaikka narsisti-isukkiinsa 😆&nbsp

Voi hellanduudeli sentään. Narsismi kun ei periydy geeneissä 🤦🏻. 

Taidat itse olla narsisti, kun sitä sanaa noin täällä viljelet.

Vierailija
29/29 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta päätellen olet vain epämiellyttävä ihminen joka olettaa että lapset ovat olemassa sinun asioita hoitaakseen. Eroon asia ei liity mitenkään, sinun itsekkääseen käytökseesi kyllä. Jos sitä rahaa kerran niin on, niin palkkaa apua. Lapsillasi on oikeus elää omaa elämäänsä ja leikata ihan vain omat nurmikkonsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi