Milloin sinut on kutsuttu viimeksi johonkin juhlaan?
Ei siis välttämättä kirkkoon, mutta johonkin juhlalliseen tapahtumaan jossa on useita tuttuja/sukulaisia?
Kommentit (13)
Ei minua ole mihinkään kutsuttu.
T: kiltti mies
Viikko sitten puolison kummilapsen rippijuhliin, mutta jätin väliin. Ei vaan kiinnostanut.
Ei ole ikinä kutsuttu mihinkään. T: tylsä nainen
Keväällä, yo-juhliin ja valmistujaisiin.
Kummitytön lakkiaiset viime vuonna
Pari päivää sitten tuli kutsu jonnekin sukukokoontumiselle loppukesästä, mutta olen aina ollut se suvun nihkeä musta lammas joka ei ole voinut sietää mihinkään juhliin osallistumista, joten jätän väliin nämäkin.
Kyllähän myös ne kilteimmät pojat olisivat nuorena lähteneet juhlimaan ja pitämään hauskaa, jos olisi kutsuttu mukaan. 🥺
Silloin kutsuttiin kun oltiin siinä iässä. Nyt ollaan vanhahkoja ja meitä ei kutsuta mihinkään. Aikaisemmin olin yksin ja silloin jouduin ostamaan lahjoja joka hemmetin lastenkutsuille ja jouluksi. Minä en saanut mitään, kun minä olin yksin.
Nyt miehen kanssa meitä ei kutsuta kuin 7 hengen tapahtumiin korkeintaan kerran vuodessa.
7 vuotta sitten erittäin pieniin häihin.
Ylioppilasjuhlat pari vuotta sitten. Epäilen ettei hautajaisia lukuunottamatta tule enää kutsua mihinkään viralliseen. Olen ylimääräinen ja tylsä sukulainen.
Viime kesänä kummilapsen rippijuhlat. Sitä edellistä en muista, ehkä jotkut häät monta monta vuotta sitten, joihin en päässyt.