Voiko yli kuuskymppiset käydä terassilla juomassa bisseä vai onko hullun näköistä?
Ravintolat ei talvella kiinnosta mutta kesällä terassille olisi kiva mennä vaikka tuopille. Mutta onko kaikki muut nuorempia ja katsooko ne kieroon tai nauravat salaa?
Kommentit (112)
Eilen oli Mummotunnelissa 60+ miehiä, jotka tanssivat innolla. Varmasti oli kaljaakin juotu.
Jos asut pääkaupunkiseudulla, kokeile Storyvillen terassia. Iltaisin musiikkia ja kävijöiden keski-ikä n. 60 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Jos asut pääkaupunkiseudulla, kokeile Storyvillen terassia. Iltaisin musiikkia ja kävijöiden keski-ikä n. 60 vuotta.
Onko musiikki pelkkää jazzia? En tykkää.
-eri kuuskymppinen
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä. Tiedän paikan mutta en ole koskaan käynyt. Täytyypä mennä ja pyytää joku kaveri mukaan.
Ap
Miksi joku tällaista kyselee, elä niin kuin itse tykkäät, ei siihen tarvitse lupaa kanssaeläjiltä.
Juo tuoppisi vaikka kellarissa, jos se huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku tällaista kyselee, elä niin kuin itse tykkäät, ei siihen tarvitse lupaa kanssaeläjiltä.
Juo tuoppisi vaikka kellarissa, jos se huvittaa.
Voih, ihana idea. Siellä vois olla sopivan viileetä nyt. Onkohan siellä muita tämän talon asukkaita?😄
Terasseilla on alaikärajat, joten sekaan vaan. Muiden mielipiteillä ei ole väliä.
Voi tietenkin, mut en lählöpubin terassille enää menis.
Vierailija kirjoitti:
Ei päästä vanhainkodista. Hoitaja ei suostu viemään terassille päiväksi.
Höpö höpö. Taksi tilaukseen vaan. Kaksi virkistyskuljetusta kuukaudessa kuuluu pitkäaikaishoidon maksuun. Kippis!
Vierailija kirjoitti:
Voi tietenkin, mut en lählöpubin terassille enää menis.
Mikäs lähiöpubissa on vikana? Mä ainakin välillä käyn. Näkee samalla seudulla asuvia tuttuja.
Monet nuortenkin suosimat paikat ovat sellaisia että niissä käy päiväsaikaan lähes pelkästään eläkeläisiä.