Voiko yli kuuskymppiset käydä terassilla juomassa bisseä vai onko hullun näköistä?
Ravintolat ei talvella kiinnosta mutta kesällä terassille olisi kiva mennä vaikka tuopille. Mutta onko kaikki muut nuorempia ja katsooko ne kieroon tai nauravat salaa?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Voi. Mutta jos kuvittelee olevansa 25 vee ei ole kaikki ihan kotona. Lisäksi minimekko,nahkavaatteet, pitkä tukka, no thänks.
Mitä pitkässä tukassa on vikana? Ei mitään. Ei vaikka olisi mies. Tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Olen yhdeksänkymppinen mummeli ja käyn säännöllisesti terassilla. Ei minua kiinnosta jos joku tykkää kyttyrää
Nyt juksaat. Et ole ysikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Ap, seniori ikäisillä on eniten rahaa kuluttaa terasseilla.
Useat tuon ikäiset parit , etenkin turistit , myös syövät terasilla, juomana viini. Ja lisäksi konjakit ja kahvi jälkkäriksi.
Kyllä vanhemmat ihmiset tosiaan myös usein ruokailevat terassilla mutta kahvia ja konjakkia ei kyllä kukaan ole tilannut sitten 1950-luvun😂Ja silloin eli ihan eri vanhukset.
Tottakai voivat, käymme kaverien kanssa kesäisin terassikierrokseen.
Vierailija kirjoitti:
Voi. Mutta jos kuvittelee olevansa 25 vee ei ole kaikki ihan kotona. Lisäksi minimekko,nahkavaatteet, pitkä tukka, no thänks.
Miksi ihmeessä kukaan kuvittelisi olevansa 25 jos ei ole. En ymmärrä myöskään vaaterajoituksia, kunhan nyt on jotkut loimet päällä ettei poliisit sakota.
Oon nyt 60v. Töissä täyspäiviä. Hölkkäilen tai kävelen 2-3 krt viikossa 5-10 km lenkkejä. En ole ylipainoinen, ihan normin näköinen. En meikkaa, käytän ihan siistejä vaatteita. Terassille on kiva kävellä parille siiderille muutaman kerran kesässä. En katso, onko nuorisopaikka vai mikä. Menen sinne minne huvittaa, tietenkin.
Tällä palstalla on kyllä niin pölvästejä aloituksia kuin olla voi, tämä mainiona esimerkkinä.
Kyllä 60-vuotias on jo siinä iässä että voi tehdä mitä vaan (jos ei riko lakia)
Kyllähän sitä mennä saa mutta itse en käy enää kuin joskus kahviloissa. Lopetin vähän yli viisikymmentä vuotiaana kapakit. Siellä tosiaan tuntee itsensä vanhaksi ja jää vaan paha mieli. Menköön ne jotka eivät koe tällaista tunnetta.
Steven Van Zandt oli myös lavalla...
Tottakai pitää ottaa kesästä ilo irti ja iskeä silmää samalla vaikka nuorille miehille. Tuossa iässä on jo velvoitteet takanapäin ja saa jo luvan nauttiakin hieman elämästä täysin rinnoin.
Näkeekö sen jotenkin päälle, että on 60 vuotta täyttänyt?
Kunhan ei ala maalittamaan parikymppisiä nuoria naisia tarjoamalla paukkuja ja olettamalla, että he ovat käytettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai pitää ottaa kesästä ilo irti ja iskeä silmää samalla vaikka nuorille miehille. Tuossa iässä on jo velvoitteet takanapäin ja saa jo luvan nauttiakin hieman elämästä täysin rinnoin.
Ei nuoria miehiäkään saa ahdistella.
Voivat mennä. Ei ole mitään yläikärajaa milloin voi käydä viihteellä.
Tietysti jos hellapoliisi kieltää niin on keksittävä tekosyitä tai hoidettava terassikäynnit salaa.
Olin tänään stadissa. Kaikki terassit täynnä eri ikäisiä ihmisiä. Sikäli ap miettii suotta voiko mennä.
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö sen jotenkin päälle, että on 60 vuotta täyttänyt?
Täh? Tottakai ikä näkyy. Oli ikä mikä hyvänsä.
Eikös sellainen ole jo kaupungin järjestysssäännöissä kiellettyä?
Olen yhdeksänkymppinen mummeli ja käyn säännöllisesti terassilla. Ei minua kiinnosta jos joku tykkää kyttyrää