Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yli kuuskymppiset käydä terassilla juomassa bisseä vai onko hullun näköistä?

Vierailija
11.07.2024 |

Ravintolat ei talvella kiinnosta mutta kesällä terassille olisi kiva mennä vaikka tuopille. Mutta onko kaikki muut nuorempia ja katsooko ne kieroon tai nauravat salaa?

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhdeksänkymppinen mummeli ja käyn säännöllisesti terassilla. Ei minua kiinnosta jos joku tykkää kyttyrää

Vierailija
82/112 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Mutta jos kuvittelee olevansa 25 vee ei ole kaikki ihan kotona. Lisäksi minimekko,nahkavaatteet, pitkä tukka, no thänks.

Mitä pitkässä tukassa on vikana? Ei mitään. Ei vaikka olisi mies. Tai nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yhdeksänkymppinen mummeli ja käyn säännöllisesti terassilla. Ei minua kiinnosta jos joku tykkää kyttyrää

Nyt juksaat. Et ole ysikymppinen.

Vierailija
84/112 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, seniori ikäisillä on eniten rahaa kuluttaa terasseilla.

Useat tuon ikäiset parit , etenkin turistit , myös syövät terasilla, juomana viini. Ja lisäksi konjakit ja kahvi jälkkäriksi.

Kyllä vanhemmat ihmiset tosiaan myös usein ruokailevat terassilla mutta kahvia ja konjakkia ei kyllä kukaan ole tilannut sitten 1950-luvun😂Ja silloin eli ihan eri vanhukset.

Vierailija
85/112 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voivat, käymme  kaverien kanssa kesäisin terassikierrokseen. 

Vierailija
86/112 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Mutta jos kuvittelee olevansa 25 vee ei ole kaikki ihan kotona. Lisäksi minimekko,nahkavaatteet, pitkä tukka, no thänks.

Miksi ihmeessä kukaan kuvittelisi olevansa 25 jos ei ole. En ymmärrä myöskään vaaterajoituksia, kunhan nyt on jotkut loimet päällä ettei poliisit sakota.

Vierailija
87/112 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt 60v. Töissä täyspäiviä. Hölkkäilen tai kävelen 2-3 krt viikossa 5-10 km lenkkejä. En ole ylipainoinen, ihan normin näköinen. En meikkaa, käytän ihan siistejä vaatteita. Terassille on kiva kävellä parille siiderille muutaman kerran kesässä. En katso, onko nuorisopaikka vai mikä. Menen sinne minne huvittaa, tietenkin.

Vierailija
88/112 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on kyllä niin pölvästejä aloituksia kuin olla voi, tämä mainiona esimerkkinä.

Vierailija
89/112 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 60-vuotias on jo siinä iässä että voi tehdä mitä vaan (jos ei riko lakia)

Vierailija
90/112 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä mennä saa mutta itse en käy enää kuin joskus kahviloissa. Lopetin vähän yli viisikymmentä vuotiaana kapakit. Siellä tosiaan tuntee itsensä vanhaksi ja jää vaan paha mieli. Menköön ne jotka eivät koe tällaista tunnetta.

Vierailija
91/112 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brucen konsertti oli eilen...

Vierailija
92/112 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steven Van Zandt oli myös lavalla...

Vierailija
93/112 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pitää ottaa kesästä ilo irti ja iskeä silmää samalla vaikka nuorille miehille. Tuossa iässä on jo velvoitteet takanapäin ja saa jo luvan nauttiakin hieman elämästä täysin rinnoin.

Vierailija
94/112 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö sen jotenkin päälle, että on 60 vuotta täyttänyt?

Vierailija
95/112 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ala maalittamaan parikymppisiä nuoria naisia tarjoamalla paukkuja ja olettamalla, että he ovat käytettävissä.

Vierailija
96/112 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai pitää ottaa kesästä ilo irti ja iskeä silmää samalla vaikka nuorille miehille. Tuossa iässä on jo velvoitteet takanapäin ja saa jo luvan nauttiakin hieman elämästä täysin rinnoin.

Ei nuoria miehiäkään saa ahdistella.

Vierailija
97/112 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat mennä. Ei ole mitään yläikärajaa milloin voi käydä viihteellä. 

Tietysti jos hellapoliisi kieltää niin on keksittävä tekosyitä tai hoidettava terassikäynnit salaa.

Vierailija
98/112 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään stadissa. Kaikki terassit täynnä eri ikäisiä ihmisiä. Sikäli ap miettii suotta voiko mennä.

Vierailija
99/112 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeekö sen jotenkin päälle, että on 60 vuotta täyttänyt?

Täh? Tottakai ikä näkyy. Oli ikä mikä hyvänsä.

Vierailija
100/112 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sellainen ole jo kaupungin järjestysssäännöissä kiellettyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan