Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä tilanne, kun mies tuntuu lopettaneen rakastamisen seinään

Vierailija
11.07.2024 |

Yhdessä oltu ja asuttu seitsemän vuotta. Ajoittaisia riitoja, miehellä työstressiä. Sitten tällä viikolla mies vetäytyy omiin oloihinsa, kritisoi kaikkea tekemääni, kiukuttelee, valittaa, kertoi että en maksanut hänelle autosta jonka ostimme viisi vuotta sitten ja luettelee muita asioita joita olen hänelle velkaa. Ihmettelen mistä tuulee sillä maksamme kaiken 50/50 ja käyn töissä enkä tosiaan elä miehen siivellä vaan itseasiassa tienaan paremmin. 

Muutos on niin outo ja äkkinäinen että mietin jopa että miehellä joku psykoottinen kausi tai muu. Puhuu yhtäkkiä todella rumasti, haukkuu, ja tuntuu suorastaan inhoavan. Ahdistaa olla kotona yhdessä samaan aikaan.

Kommentit (195)

Vierailija
61/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuntuu vaan että mies haluaa minut ulos talosta. Voihan se olla että on uusi nainen, tai sitten yksinkertaisesti olen tyhmä ja tylsä yhtäkkiä. Tuntuu oudolta ja epäreilulta silti. Menin siskolleni yöksi miehen ollessa töissä. Oudointa ettei tätä ole edeltänyt mitään ihmeempää, kinaa ja työstressiä. Nyt sitten viikko mies ottanut etäisyyttä ja lopulta syyttelee jos mistä perusteetta. Selvästi haluaa eron. AP

Vierailija
62/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen sitä mieltä että hänellä on toinen nainen, ja että hän on palavasti rakastanut häneen. Kotona olo on hänelle vain tuskaa. 

Se ei ole sinun syytäsi AP, älä eli ota tätä henkilökohtaisena loukkauksena. Ihminen voi rakastua koska vaan toiseen. Mutta joo, hänellä on 99% toinen ihminen jota hän kaipaa- ja paljon. 

Kysy suoraan, ja sitten vaan eroa hakemaan. Tsemppiä. 

Minä käyttäydyin kuulema samalla tavalla oman liittoni loppuvaiheessa, ja kyllä, olin palavasti rakastunut toiseen naiseen; olen vieläkin, ja olemme nykyisin naimisissa. M48

Miksi pitää kohdella toista huonosti oman huonon omantunnon takia?

Ei se johdu huonosta omastatunnosta vaan siitä että se toinen ärsyttää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono omatunto yrittää siirtää pahat tekonsa toiseen, syyllistämällä.

Vierailija
64/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on nyt selvästi kyllästynyt sinuun ap-valitettavasti. Haluaa toisenlaista elämää ja toisenlaisen kumppanin.

Olisiko kysymys miehen vaihdevuosista. Mikä teidän ikä on. 

Selvästikin se on alkanut inhota sinua. Paras teidän muuttaa erilleen ,joten jompikumpi lähtee . Asutte erillään ja aika näyttää miten jatkuu asiat. Ei se auta , että olette väkisin yhdessä. On kysyttävä suoraan , haluaako hän lähteä. Jos haluaa , et sille mitään voi. 

Vierailija
65/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaa oo saanu seksiä ja kyllästyny tekee ite aina aloitteet. Menny tavallaan maku ku tajus et ei sua seksi koskaa kiinnostanukkaa ja ny ei sitäkää koskaa, enää sun kaa. torjuit sen liia mont kertaa

Vierailija
66/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tuntuu vaan että mies haluaa minut ulos talosta. Voihan se olla että on uusi nainen, tai sitten yksinkertaisesti olen tyhmä ja tylsä yhtäkkiä. Tuntuu oudolta ja epäreilulta silti. Menin siskolleni yöksi miehen ollessa töissä. Oudointa ettei tätä ole edeltänyt mitään ihmeempää, kinaa ja työstressiä. Nyt sitten viikko mies ottanut etäisyyttä ja lopulta syyttelee jos mistä perusteetta. Selvästi haluaa eron. AP

Oletko aiemmin ollut siskollasi yötä miehen ollessa kotona?

Vierailija
67/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

POIKALAPSIHULLUN mielikuvitusmies ei nyt rakasta edes seinää, lopetti seinän rakastamisen...

Vierailija
68/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

POIKALAPSIHULLUN mielikuvitusmies ei nyt rakasta edes seinää, lopetti seinän rakastamisen...

Jos on kerran rakastanut, rakastaa ainiaan - muuten se ei ollut rakkautta, vaan... perverssi deluusio.

Vierailija
69/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai hirveää jos mies ei seinää rakasta, voi voi sentään.

Vierailija
70/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ikä miehelläsi ? Voiko olla alkava dementia ? Tai psykoottisuus ?

Vierailija
71/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aiemmin. En ole kokenut miehen taholta samanlaista kylmyyttä aiemmin. Ikää 38v

Vierailija
72/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aiemmin. En ole kokenut miehen taholta samanlaista kylmyyttä aiemmin. Ikää 38v

Kirjoitin vähän aikaa sitten viestin narsistista. Heille tapahtuu tuollaista, että tähän mennessä on menty vain lievillä red flageilla (vitsit erosta jne), mutta tapaus, jossa hän kokee itsensä petetyksi, muuntaa sinut hirviöksi ja sinä olet sitten totaalisen paha. Heissä on se jännä, että eivät silti oikeasti halua eroa (ellei nyt sitten satu tulemaan vastaan joku uusi rakkaus) vaan jäävät mielellään todella paskamaiseen suhteeseen paskamaisiksi ihmisiksi kohtelemaan toista ivallisesti, kylmästi, arvostelevasti jne. Millainen suhde miehellä on äitiinsä?

Ja toinen vaihtoehto on se, että on se kakkosnainen ja yhteys syveni tuon yön aikana. 

Vierailija
73/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kai hirveää jos mies ei seinää rakasta, voi voi sentään.

Vai rupesko se rakastamaan seinää? Lopetti jonkun muun "rakastamisen", ja...

Tai sitten hän rakasti jotain - kunnes POIKALAPSIHULLU teki siitä lopun. Seinän avulla. Ap on pelottava!!

Vierailija
74/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä sinua kiinnosta (olet vain utelias), koska et itse rakasta?

-eri

Vierailija
75/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasliiton sivuilta voit lukea kilpirauhasen vajaatoiminnan oireet ja niitä on. Kannattaisi testauttaa. Kahdella läheiselläni tuo enkä maallikkona sitä ymmärtänyt.

Vierailija
76/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on toinen nainen.

Näinpä se meillä alkoi aikanaan. Todella outoa tiuskimista mieheltä joka oli aina ollut tosi kiltti ja rauhallinen. Toinen nainen oli siinä sitten taustalla.

Vierailija
77/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin vähän aikaa sitten viestin narsistista. Heille tapahtuu tuollaista, että tähän mennessä on menty vain lievillä red flageilla (vitsit erosta jne), mutta tapaus, joss

Tässä syy, miksi avioliitossa ei KOSKAAN tule sietää "red flagejä" - pienempäänkin epämukavuuteen tulee puuttua heti, ja se tulee tehdä valansa muistaen.

Vierailija
78/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen käytös muuttunut, uusia vaatteita, uusi tuoksu, uusi hiustyyli, lisääntyneitä vapaa-ajan menoja, pitääkö puhelimensa aina käsissään ? 

Vierailija
79/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä alalla, jossa kohtaan joka viikko naisia vastaavassa tilanteessa kuin sinä. Ja arvaa mitä..

Joka IKINEN KERTA miehellä on toinen nainen. Yhä useammin nettiromanssista kyse, kasvussa myös ulkomailla odottava tuontimorsian. 

Eli nyt turvaat varasi ja äkkiä. 

Vierailija
80/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin vähän aikaa sitten viestin narsistista. Heille tapahtuu tuollaista, että tähän mennessä on menty vain lievillä r

Tässä syy, miksi avioliitossa ei KOSKAAN tule sietää "red flagejä" - pienempäänkin epämukavuuteen tulee puuttua heti, ja se tulee tehdä valansa muistaen.

Juuri näin. Sama koskee ystävyyssuhteita. Vaikka menisi pitkään periaatteessa hyvin, rysähtää sitten kuitenkin jossain vaiheessa tai on itse taipunut rusetille toisen edessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi