Hirveä tilanne, kun mies tuntuu lopettaneen rakastamisen seinään
Yhdessä oltu ja asuttu seitsemän vuotta. Ajoittaisia riitoja, miehellä työstressiä. Sitten tällä viikolla mies vetäytyy omiin oloihinsa, kritisoi kaikkea tekemääni, kiukuttelee, valittaa, kertoi että en maksanut hänelle autosta jonka ostimme viisi vuotta sitten ja luettelee muita asioita joita olen hänelle velkaa. Ihmettelen mistä tuulee sillä maksamme kaiken 50/50 ja käyn töissä enkä tosiaan elä miehen siivellä vaan itseasiassa tienaan paremmin.
Muutos on niin outo ja äkkinäinen että mietin jopa että miehellä joku psykoottinen kausi tai muu. Puhuu yhtäkkiä todella rumasti, haukkuu, ja tuntuu suorastaan inhoavan. Ahdistaa olla kotona yhdessä samaan aikaan.
Kommentit (195)
Miten se nyt seinää on rakastanut hähh
Vierailija kirjoitti:
Tili ollut pitkään miinuksella ja se pistää pännimään kun menot kasautuvat yhdelle. Kysyppä onko huolia rahasta ja vakuuta että itselläsi on säästöjä joita voi käyttää niin jopa helpottaa.
Tästä ei kyse. Maksetaan menot yhdessä ja molemmat tienaa sen verran että ainakin asumiskulujen ja muiden kiinteiden jälkeen ei ole akuuttia rahapulaa. AP
Se haluaa eron, mutta ei halua/uskalla tehdä sitä itse vaan alkaa käyttäytyä ärsyttävästi saadakseen sinussa ero fiilikset esiin. Pysy tyyneän viileänä tuossa showssa.
Suunnittelee eroa ja miettii taloudellisia asioita.
Eroko vai haluatko kuunnella tuota tyyppiä jatkuvasti? Juoko. Onko joku nainen kiikarissa. Ei enää kiinnosta, riitelee? Ei vaikuta rakastuneelta. Haluaa ottaa velat takaisin ennen eroa? Onko hän ollut salaa koko ajan pikkusieluinen..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tili ollut pitkään miinuksella ja se pistää pännimään kun menot kasautuvat yhdelle. Kysyppä onko huolia rahasta ja vakuuta että itselläsi on säästöjä joita voi käyttää niin jopa helpottaa.
Tästä ei kyse. Maksetaan menot yhdessä ja molemmat tienaa sen verran että ainakin asumiskulujen ja muiden kiinteiden jälkeen ei ole akuuttia rahapulaa. AP
Ei kyse ole varsinaisesti rahapulasta, vaan siitä että miehestäsi todennäköisesti tuntuu että hän pärjäisi taloudellisesti paremmin ilman sinua. Itselläni tili on ollut pitkään +/- 0 kun vaimo opiskelee ja eletään minun varoilla, jotka kyllä riittävät oikein hyvin. Tästä huolimatta sitä olisi kiva kartuttaa varallisuutta ja ostaa jotain kivaa itsellekin joskus hyvin mielin.
Sillä on toinen nainen ja yrittää saada sinut ottamaan eron, koska itse vellihousuna ei pysty.
Sama tilanne täälläkin. Ollut vaan jo kuukausia! Menee mielialat edes takasin. Joku nainen on kuvioissa vaikka ei myönnä millään.
On löytänyt uuden nuoremman naisen, aivan selkeä tapaus....
Onpa masentavaa. Onko kaikki miehet tällaisia?
Minäkin olen sitä mieltä että hänellä on toinen nainen, ja että hän on palavasti rakastanut häneen. Kotona olo on hänelle vain tuskaa.
Se ei ole sinun syytäsi AP, älä eli ota tätä henkilökohtaisena loukkauksena. Ihminen voi rakastua koska vaan toiseen. Mutta joo, hänellä on 99% toinen ihminen jota hän kaipaa- ja paljon.
Kysy suoraan, ja sitten vaan eroa hakemaan. Tsemppiä.
Minä käyttäydyin kuulema samalla tavalla oman liittoni loppuvaiheessa, ja kyllä, olin palavasti rakastunut toiseen naiseen; olen vieläkin, ja olemme nykyisin naimisissa. M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse ole varsinaisesti rahapulasta, vaan siitä että miehestäsi todennäköisesti tuntuu että hän pärjäisi taloudellisesti paremmin ilman sinua. Itselläni tili on ollut pitkään +/- 0 kun vaimo opiskelee ja eletään minun varoilla, jotka kyllä riittävät oikein hyvin. Tästä huolimatta sitä olisi kiva kartuttaa varallisuutta ja ostaa jotain kivaa itsellekin joskus hyvin mielin.
Aloittajahan sanoi, että maksavat puoliksi menot.
Yleensä kun ihastuu toiseen, alkaa nähdä kaikenlaisia vikoja puolisossa..
Sillä vituttaa rahanmeno, on kyllästynyt sinuun tai sillä on toinen nainen. Ehkä nämä kaikki. Voithan sinä sitä itsellesi psykoosiksikin selitellä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen sitä mieltä että hänellä on toinen nainen, ja että hän on palavasti rakastanut häneen. Kotona olo on hänelle vain tuskaa.
Se ei ole sinun syytäsi AP, älä eli ota tätä henkilökohtaisena loukkauksena. Ihminen voi rakastua koska vaan toiseen. Mutta joo, hänellä on 99% toinen ihminen jota hän kaipaa- ja paljon.
Kysy suoraan, ja sitten vaan eroa hakemaan. Tsemppiä.
Minä käyttäydyin kuulema samalla tavalla oman liittoni loppuvaiheessa, ja kyllä, olin palavasti rakastunut toiseen naiseen; olen vieläkin, ja olemme nykyisin naimisissa. M48
Miksi pitää kohdella toista huonosti oman huonon omantunnon takia?
"Aloittajahan sanoi, että maksavat puoliksi menot."
Niinhän se aloittaja SANOI, mutta onko asia ihan oikeasti niin on sitten toinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne täälläkin. Ollut vaan jo kuukausia! Menee mielialat edes takasin. Joku nainen on kuvioissa vaikka ei myönnä millään.
Ja haluat olla edelleen hänen kanssaan?!
Mitä sen miehen puhelin sisältää, viestit? Some?