Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä tilanne, kun mies tuntuu lopettaneen rakastamisen seinään

Vierailija
11.07.2024 |

Yhdessä oltu ja asuttu seitsemän vuotta. Ajoittaisia riitoja, miehellä työstressiä. Sitten tällä viikolla mies vetäytyy omiin oloihinsa, kritisoi kaikkea tekemääni, kiukuttelee, valittaa, kertoi että en maksanut hänelle autosta jonka ostimme viisi vuotta sitten ja luettelee muita asioita joita olen hänelle velkaa. Ihmettelen mistä tuulee sillä maksamme kaiken 50/50 ja käyn töissä enkä tosiaan elä miehen siivellä vaan itseasiassa tienaan paremmin. 

Muutos on niin outo ja äkkinäinen että mietin jopa että miehellä joku psykoottinen kausi tai muu. Puhuu yhtäkkiä todella rumasti, haukkuu, ja tuntuu suorastaan inhoavan. Ahdistaa olla kotona yhdessä samaan aikaan.

Kommentit (195)

Vierailija
21/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain realismia nyt kehiin. Ei miehet uusia naisia saa helpolla. Kyseessä on lottovoittoon verrattava tapahtuma.

Katsokaa sitä kaljamahaista pierupeppua ja typerää honottavaa päärynämäistä naamaa, josta törröttää kaksi sokeripalaa muistuttavaa etuhammasta. Hampaat on alkaneet jo vuosien varrella haurastua ja niistä näkee koroosion alun.

Ne silmäpussit raskaasta työelämästä ja paksusta sammaksesta kielenpäällä.

Ei sellainen tule parempaa saamaan.

Vierailija
22/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen sitä mieltä että hänellä on toinen nainen, ja että hän on palavasti rakastanut häneen. Kotona olo on hänelle vain tuskaa. 

Se ei ole sinun syytäsi AP, älä eli ota tätä henkilökohtaisena loukkauksena. Ihminen voi rakastua koska vaan toiseen. Mutta joo, hänellä on 99% toinen ihminen jota hän kaipaa- ja paljon. 

Kysy suoraan, ja sitten vaan eroa hakemaan. Tsemppiä. 

Minä käyttäydyin kuulema samalla tavalla oman liittoni loppuvaiheessa, ja kyllä, olin palavasti rakastunut toiseen naiseen; olen vieläkin, ja olemme nykyisin naimisissa. M48

Miksi pitää kohdella toista huonosti oman huonon omantunnon takia?

Ei tuossa ole huonosta omatunnosta kysymys, vaan siinä vaiheessa se oma puoliso ainoastaan ärsyttää. Lisäksi huonolla käytöksellä halutaan nopeuttaa eroa.

Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että tämä kirjoitus saa naisilta paljon alapeukkuja, mutta ihan sama. Totuus kun nimittäin on totuus. Miehethän nimittäin usein peittävät parisuhteessa tyytymättömyytensä, jotta ei tulisi riitaa ja entistä kireämpi ilmapiiri. Naisen kanssa ei vain yksinkertaisesti jaksa tapella, koska naiset ottaa pienetkin asiat henkilökohtaisesti ja siitä alkaa sellainen sirkus, että parempi vain olla oman jaksamisen kannalta vain hiljaa ja sietää. Jossain vaiheessa tämä sisäinen painekattila alkaa kuitenkin ylikuormittumaan ja silloin miehestä saattaa tulla kiukkuinen ja syyllistäväkin. Silloin hän saattaa nostaa esille asioita, jotka olisi halunnut nostaa esille jo aiemmin, mutta ei ole tehnyt sitä, koska tietää, ettei naisen kanssa niitä voi ottaa esille ilman ylisuurta sirkusta.

Senkun alapeukutatte ja kitisette, mutta näin on. Minulla ei ole muuta lisättävää tai kommentoitavaa.

Vierailija
24/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen sitä mieltä että hänellä on toinen nainen, ja että hän on palavasti rakastanut häneen. Kotona olo on hänelle vain tuskaa. 

Se ei ole sinun syytäsi AP, älä eli ota tätä henkilökohtaisena loukkauksena. Ihminen voi rakastua koska vaan toiseen. Mutta joo, hänellä on 99% toinen ihminen jota hän kaipaa- ja paljon. 

Minä käyttäydyin kuulema samalla tavalla oman liittoni loppuvaiheessa, ja kyllä, olin palavasti rakastunut toiseen naiseen; olen vieläkin, ja olemme nykyisin naimisissa. M48

Ei tuossa ole huonosta omatunnosta kysymys, vaan siinä vaiheessa se oma puoliso ainoastaan ärsyttää. Lisäksi huonolla käytöksellä halut

Sen kusipäisenpää sakkia.

Vierailija
25/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapista ulos.. mies miestä. 

NAM.

Ihana mies, koska tavataan?

Vierailija
26/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkokemukseen vedoten sanon että on ihastunut toiseen naiseen. On ärsyyntynyt seurassasi, koska olisi mieluiten toisen kanssa. Riitaisa ilmapiiri on eron pohjustamista. Toiseen ihastumisen tyypillinen oire on ettei ennen niin ihanassa omassa kumppanissa näe enää mitään hyvää. Hengityksen äänikin ärsyttää. 

googlaapa vähän miten ihastuminen toiseen oireilee niin voit itse todeta tilanteen.

Vierailija
27/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko jo tunnustuksen ulos siitä.

Vierailija
28/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehissä on paljon sellaisia raukkiksia jotka katsovat valmiiksi toisen naisen ja alkavat muka ovelasti kärkkymään niitä aviossa yhdessä hommattuja varoja tämän uuden kosiskelua varten. Talo, auto, mökki, säästöt, mitä vähemmän sinulle jää sitä parempi, niin ajattelee mies. Jos yhteisiä lapsia niin he jäävät kyllä sinulle, mutta mies vie myös heiltä kaiken ja nurisee elareista, koska käyttäisi nekin rahat mieluummin itseensä ja toisen naisen vikittelyyn. Nämä miehet eivät ota itse eroa vaan aiheuttavat eron paskamaisella käytöksellään, jotta voivat hakea sitten sympatiaa suvulta, ystäviltä ja tutuilta.

Turvaa taloudellinen selustasi jos et ole niin jo tehnyt ja ota ero niin pääset käsittelemään asian asap ja jatkamaan elämää onnellisempana.

Vierailija
29/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on peliongelmasta johtuvat isot velat niskassa, korttitalo romahtamassa ja siksi stressaa ja pohjustelee itselleen puolustusta. Hyökkäys on paras puolustus.

Vierailija
30/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että tämä kirjoitus saa naisilta paljon alapeukkuja, mutta ihan sama. Totuus kun nimittäin on totuus. Miehethän nimittäin usein peittävät parisuhteessa tyytymättömyytensä, jotta ei tulisi riitaa ja entistä kireämpi ilmapiiri. Naisen kanssa ei vain yksinkertaisesti jaksa tapella, koska naiset ottaa pienetkin asiat henkilökohtaisesti ja siitä alkaa sellainen sirkus, että parempi vain olla oman jaksamisen kannalta vain hiljaa ja sietää. Jossain vaiheessa tämä sisäinen painekattila alkaa kuitenkin ylikuormittumaan ja silloin miehestä saattaa tulla kiukkuinen ja syyllistäväkin. Silloin hän saattaa nostaa esille asioita, jotka olisi halunnut nostaa esille jo aiemmin, mutta ei ole tehnyt sitä, koska tietää, ettei naisen kanssa niitä voi ottaa esille ilman ylisuurta sirkusta.

Senkun alapeukutatte ja kitisette, mutta näin on. Minulla ei ole muuta lisättävää tai kommentoitavaa.

Minäkin pelkäsin äitiäni lapsena ja en uskaltanut puhua tunteistani äidille, että miltä minusta tuntu kun äiti on epäreilu ja vaatii kohtuuttomuuksia.

T: Brady

Vierailija
31/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain realismia nyt kehiin. Ei miehet uusia naisia saa helpolla. Kyseessä on lottovoittoon verrattava tapahtuma.

Katsokaa sitä kaljamahaista pierupeppua ja typerää honottavaa päärynämäistä naamaa, josta törröttää kaksi sokeripalaa muistuttavaa etuhammasta. Hampaat on alkaneet jo vuosien varrella haurastua ja niistä näkee koroosion alun.

Mammat luulee että heidän ukkonsa on kuumaa kamaa naismarkkinoilla :D

Vierailija
32/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on toinen nainen.

Sieltähän se tuli! Tätähän ap Porvoosta toivoi. 

Vierailija
33/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja naiset. Kyllähän tässä on kyse ihmisyyden eri piirteistä, ei sukupuolesta.

Mutta todella täydellisen passiivisaggressiivisen lopetuksen rustasit. Onneks sulla ei ole muuta kommentoitavaa, joten pääsemme aiheessa eteenpäin.

Vierailija
34/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se miehen ihastumista estä. Monet tuollaiset röllipeikotkin ovat omaksuneet "miehet vanhenevat kuin viini"-mantran.

Vierailija
35/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"... kertoi että en maksanut hänelle autosta jonka ostimme viisi vuotta sitten ja luettelee muita asioita joita olen hänelle velkaa. Ihmettelen mistä tuulee sillä maksamme kaiken 50/50 ja käyn töissä enkä tosiaan elä miehen siivellä vaan itseasiassa tienaan paremmin."

Mitä mies tähän vastasi? 

Vierailija
36/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miehet ovat selkärangattomia olentoja jotka ryhtyvät suhteisiin naisten kanssa vaikka kokevat nämä täysin epämiellyttäviksi olennoiksi? Miehet menköön itseensä ja hajotkoon paskaansa. :D

Vierailija
37/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aloittajahan sanoi, että maksavat puoliksi menot."

Niinhän se aloittaja SANOI, mutta onko asia ihan oikeasti niin on sitten toinen juttu.

Tutkimustenkin mukaan naiset käyttää enemmän omia varojaan yhteiseen talouteen, varsinkin lapsiperheissä. Miehet taas itseensä.

Vierailija
38/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ne huonon omantunnon vuoksi toista kohtele huonosti vaan siksi, että se vaimo alkaa näyttää todella ärsyttävältä ja vajavaiselta ja on vaan tiellä ja onnen esteenä. 

Vierailija
39/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se miehen ihastumista estä. Monet tuollaiset röllipeikotkin ovat omaksuneet "miehet vanhenevat kuin viini"-mantran.

Viinihän vanhenee etikaksi.

Vierailija
40/195 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois ei tuosta enää rakastavaa suhdetta tule. Miksi olla väkisin suhteessa jossa toinen haukkuu. Ihan selvästi haluaa erota mutta ei uskalla sanoa sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä