Crowdsorsa kokemuksia
Crowdsorsasta ei tunnu löytyvän netistä juurikaan käyttäjäkokemuksia, niin kerronpa omani. Kyseessä siis sovellus, jolla kunnat joukkoistavat asukkaitaan erilaisiin tehtäviin ja niistä maksetaan pieni korvaus.
Itse osallistuin vieraslajien poistamiseen. Tätä tehtävää mainostettiin niin, että ei tarvita erikoisvälineitä, menet vaan vaikka paljain käsin katkomaan lupiineja ja sitten videoit työn jäljen, minkä perusteella maksetaan palkkio.
Leikkasin noin kahden tunnin ajan lupiineja yksitellen ojasta keittiösaksilla pois ja oltuani tyytyväinen työn tulokseen lähetin videot. Palkkiota minun olisi pitänyt tehtävästä saada noin 10€. Nyt Crowdsorsa kuitenkin hylkäsi suoritukseni, koska videolla näkyi vielä pystyssä olevia lupiineja, enkä saa siis lainkaan palkkiota kahden tunnin työstä.
Oma syy tietenkin, että en ollut huolellinen, mutta oli tuo aikamoinen savotta leikata niitä pois ja vähän yllättää, että minulta voidaan koko palkkio jättää maksamatta.
Onko teillä kokemuksia Crowdsorsan käytöstä?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Testattiin pojan kanssa, noin 30m2 putsattiin lupiineista. Ja 25 senttiä saatiin. Vieressä olisi ollut ainakin tuplasti isompi alue, mutta oli "aloitettu" jonkun toisen toimesta, ja jätetty kokonaan tekemättä. Ei 50 sentin hommaa viitsi kukaan tehdä. Etukäteen pitäisi nähdä mitä siitä maksetaan.
Millä perusteella saa tuollaisesta alueesta noin vähän? Meille appi ilmoitti summat etukäteen n. 6, 5 ja 3 euroa, mutta hyläsi kaikki. Meni paljon aikaa ja aika petetty olo.
Kerrotaan, että kuka tahansa voi kerätä ja saada rahaa lupiineista. Minulla on ainakin aarin alue lupiineja. Yritin kirjautua, mutta Crowdsorsa-peli on ikärasistinen; ei hyväksy ennen 50-lukua syntyneen kirjautumista. Itse synnyin samana päivänä kuin Donald Trump, vuonna 1946. Joten ei kaikki voi torjua ja saada rahaa lupiineista.
T: Värjääjätär
Mä oon tienannut 125 euroa. Noudatin ohjeita ja dokumentointi oli naurettavan helppoa. Ei tosiaan kannata pelata jos sääntöjen noudattaminen on niin vaikeaa.
Ihan huijausta tosiaan, tienasin yli 500 e ja tein tarkkaa työtä viikatteella mutta enpä ole saanut kun pari kymppiä..
Edes bensarahoja en saanut kun ajelin mönkkärillä pitkin poikin..
Aspaan ei saa yhteyttä, yllätys..
Ihme että kunnat lähtee tällaiseen PELIIN mukaan ja laittaa isoja rahoja..
Toinen mitä olen miettinyt että ilmeisesti pitää olla iPhone tai joku huippu puhelin että kamera tarpeeksi hyvä
Ihan huijausta, eivät maksa palkkioita ja hylkäävät kaikki videot. Mutta tulipahan ulkoiltua. En suosittele kellekään, jäi vain huono mieli ja aikaa meni haaskuun.
Saatko viikatteella ne juurineen pois?