Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksi homeinen kaupan mansikkarasiassa

Vierailija
11.07.2024 |

Ovatko ne kaikki siis pilalla? Miten toimisitte?

Katselin joka rasiaa hyllystä ja kaikissa oli pilaantuneita, tämä näytti parhaalta vaan olipas yksi homeessa. :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään ole kaikki pilalla jos muut näyttää ihan hyvältä. Ei se home nyt mitenkään salamana leviä kaikkiin jos yksi homeinen marja viettää hetken lähistöllä.

Vierailija
2/7 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok kiva. Maksoikin 5€ pieni rasia ja pelästyin täytyykö kaikki kipata nyt roskikseen. 

Huuhdon ne lävikössä vesihanan alla kuitenkin, vaikka kotimaisia. Ai niin ja homeen lisäksi rasiasta löytyi myös joku pieni ötökkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhdon samalla ostamani pensasmustikat joissa alkuperämaa lukee Alankomaat/ Puola. 

Puolalaiset pakastemarjathan täytyy kiehauttaa, mutta ilmeisesti näitä tuoreita ei? 

Heräsipäs nyt kysymyksiä tästä marjojen ostosta..

Vierailija
4/7 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huuhdon samalla ostamani pensasmustikat joissa alkuperämaa lukee Alankomaat/ Puola. 

Puolalaiset pakastemarjathan täytyy kiehauttaa, mutta ilmeisesti näitä tuoreita ei? 

En söisi ulkomaisia kuumentamatta, ulostevedellä kasteltuja.

Vierailija
5/7 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En söisi ulkomaisia kuumentamatta, ulostevedellä kasteltuja.

Ruokaviraston suositus keittämiseen itse asiassa koskee vain pakastettuja marjoja, ei tuoreita. Eihän siinä varsinaisesti mitään logiikkaa ole mutta olen ihan itse heidän kouluttajaltaan tämän tarkistanut.

Vierailija
6/7 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten puolalaiset itse syövät marjojaan, jos he kastelevat ne kakkavedellä?

Enkä usko, että olisi eri vedet vientimarjoille. Ja miksi ihmeessä kukaan missään kastelisi marjoja ulostevedellä? 

Toki kuumennan ulkomaiset pakastemarjat kun suositellaan, mutta tämä kuvio tuntuu aina vaan niin omituiselta.

Olisi kiva kun joku joka asuu siellä, selittäisi.

Vierailija
7/7 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koskaan heitä vaan menee takaisin kauppaan kuitti mukana. Saat rahat takaisin, poikani äskettäin vei homehtneen kalliin juuston.