Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hermostutteko te lapsiinne joskus pahanpäiväisesti?

Vierailija
11.07.2024 |

En tarkoita suuttumista lapselle saati jotain huutamista. Vaan ihan sitä omaa oloa, tunnetta, joka vanhemmalle tulee. Kun lapsi ei yhtään tottele tai käyttäytyy koko ajan huonosti tai tahallaan vain kulkee ärsyttämässä muita ja tätä jatkuu pidempään vaikka miten yritätte ohjata lasta paremman käyttäytymisen ja mukavamman olemisen suuntaan, niin hermostutteko lapselle pahasti? Siis niin, että ketuttaa kamalasti ja suunnilleen vain näkee punaista ja miettii miten tästä pääsisi äkkiä päiväksi pois. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tosiaankin tuon tunteen ja vetää kyllä mielen matalaksi.

Meillä ollut haastavaa käytöstä nyt keväästä alkaen ja ajattelin, että lomalla helpottaisi...toistaiseksi ei edistystä. 

Valkopilkkuna tähänkin...toiset lapset tuovat usein näkökulmaa ja sitten taas miettiikin, että onpa mulla kyllä hyvätapainen poika kasvamassa. 

Mitä teet noissa hetkissä kun vetää mielen matalaksi? Kaipaisin itse vinkkejä siihen miten päästä siitä olosta irti. Ap

Varmaan paljon kiinni, mitä tykkää tehdä, mutta itseäni rauhoittaa: 

Lenkille lähtö ,yleensä suuntaan metsään ja meillä on koira niin se on aina hyvä syy lähteä.

Kirja luku auttaa myös.

Mä oon myös hyvä "raivo"siivoamaan eli alan siivota, kun oikein suututtaa tai leipoa😄

Kiitoksia kun vastasit! Nuo olisi itsellekin hyviä keinoja, mutta en voi lähteä lenkille tai mennä lukemaan koska olen yksin lasten kanssa. Nuorempi on vasta neljä, en voi jättää heitä yksin. Ja jos alan hermostumistani hoitaakseni vaikka siivoamaan niin he molemmat roikkuvat minussa koko ajan, siis ihan fyysisesti kiinni. Ap

Vierailija
22/30 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko minkäänlaista tukiverkkoa? Saisitko heiltä apua, näistä tilanteissa? Tai ainakin jossain kohtaa? Itsellä pää ei kestäisi, jos ei olisi puolisoa jakamassa tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, eikä se jää edes mihinkään oloon. Olen menettänyt hermoni lapsille lukuisia kertoja ja huutanut. Arvatkaapa mitä, nyt minulla on kaksi ihanaa teiniä jotka kertovat minulle avoimesti asioista joita heillä on elämässään meneillään ja pyytävät apuani jos heillä on jotain ongelmia. En tiedä miten suhteemme voisi olla enää parempi. Ei lapset mene rikki eivätkä traumatisoidu jos joskus menee hermo ja huutaa. Se on paljon tärkeämpää mitä tapahtuu suurimman osan ajasta. Minusta lapsille on äärimmäisen tärkeää nähdä että myös vanhemmilla on tunteet ja tunteita saa ja pitää näyttää. Silloinkin kun ne eivät tule ulos rakentavalla tavalla. Ihmisiä me kaikki ollaan tunteinemme ja vikoinemme. 

Vierailija
24/30 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan lapsiani, ovat paskahousuja ja helvetin tyhmiä.

Vierailija
25/30 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormetapa AP persvittuasi ja vikise.

Vierailija
26/30 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sormetapa AP persvittuasi ja vikise.

Toivon kuitenkin, että lapseni tämän tason ylittää. Tätä teiniä äiti ei tainnut kieltää. 

Vierailija
27/30 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä. Eikö kaikki? Kyllä lapsen pitää nähdä missä aikuisen raja tulee vastaan.

Vierailija
28/30 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin onnetonta menoa nykyvanhemmilla. Kunnollista valtaa lapseen ei ole, koska lapsilla on lasujen ansioista koskemattomuus. Tämän vuoksi lapsi tekee mitä tykkää, eikä vanhempi voi muuta kuin langettaa täysin tehottomia "seuraamuksia" joille lapsi vain nauraa.

Vierailija
29/30 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köytä kiinni se niin se pystyy paikallaan.

Vierailija
30/30 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välillä. Ja saatan korottaa ääntäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi