Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia ajatuksia teille herää miehestä, joka tykkää olla naisten kaveri?

Vierailija
11.07.2024 |

En ole homo, mutta julkisesti en uskalla tällaisesta puhua. Kukaan ei ota minua todesta.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaatko edes? 

Vierailija
22/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joskus olen tapaillut miestä jolla oli paljon kaverinaisia ja ensimmäinen ajatus oli, että nää naiset ovat jotain miehen entisiä (tai kenties nykyisiäkin) hoitoja.

Tämä on yleensä (ei aina) se oikea selitys jos kyse on sinkkumiehestä. Toki on ihmisiä joilla kavereita tulee helposti vaikka harrastusten kautta, mutta nämä on jo muutenkin yleensä pitkässä parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joskus olen tapaillut miestä jolla oli paljon kaverinaisia ja ensimmäinen ajatus oli, että nää naiset ovat jotain miehen entisiä (tai kenties nykyisiäkin) hoitoja.

No oliko?

Vierailija
24/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on vissiin monta miestä, jotka eivät ole naista saaneet. Jos ei voi olla naisen seurassa ilman seksi ajatuksia, kärsii selvästi puutteesta. Ei itselläni ainakaan seksi hyvän panon jälkeen enää pyöri mielessä.

Eli näetkö kaveri naisiasi vain hyvän panon jälkeen että ei ajatukset pyöri seksissä?

Vierailija
25/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen homomies ja on todellakin harhaa että me olisimme naisten kavereita. Suurin osa meistä inhoaa naisia mutta ne tuppautubat väkisin seuraamme koska olemme komeita ja bilettämme. 

Esimerkkejä löydät ihan Suomen julkkisten/poliitikkojen parista. 

Minulle on ihan uutta, että homomiesten enemmistö inhoaa naisia. Ohan muuta olen itse kokenut. Olen nainen. 

Vierailija
26/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa nyt ajatuksiani hereille. Sori siitä.

Vierailija
27/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkaatko edes?

Kavereita!?

Vierailija
28/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen homomies ja on todellakin harhaa että me olisimme naisten kavereita. Suurin osa meistä inhoaa naisia mutta ne tuppautubat väkisin seuraamme koska olemme komeita ja bilettämme. 

Minulle on ihan uutta, että homomiesten enemmistö inhoaa naisia. Ohan muuta olen itse kokenut. Olen nainen.

Tom of Finland homot ja hipsterihomot ihan eri rotuja

Vierailija
29/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ihan uutta, että homomiesten enemmistö inhoaa naisia. Ihan muuta olen itse kokenut. Olen nainen. 

Vierailija
30/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajatuksia herää: Ei ole macho, inhimilliset arvot, seurallinen, pukeutuu tietoisesti...

Vierailija
31/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enempi itse olen ennakkoluuloinen heitä kohtaan, jotka ovat jyrkästi sitä mieltä, että eivät nainen ja mies voisi olla ystäviä tai edes kavereita.

Suhtaudun myös ennakkoluuloisesti heihin, jotka pitävät tällaista ystävyyttä tai kaveruutta asiana jota pitävät siitä kaiken aikaa ääntä ja haluavta korostaa sitä, kuin kyse olisi jostain, mitä erityisesti huomioida tai joka meidän muiden tulisi jotenkin ottaa huomioon.

Sen sijasn  että kokisi  että kyllä meistä suurin osa kohdata ja tavata ja olla luontevasti ja mutkattomasti niin naisten kuin miesten rinnalla läheisemmässä tai etäisemmässä suhteessa ilman, että mielessämme arvioimme sitä, miten tilanteen tulisi edetä, jotta voisimme päästä harrastamaan yhdessä seksiä riippimatta tois(t)en ulkonäöstä, tai jostain muusta yhtä pinnallisesta

Kaveruus ja ystävyys ei myöskää koskaan synny tai ainakaan pidempään  pysy elossa vain 2. tekemillä päätöksillä ja valinnoilla.

Uskovainen mies

Vierailija
32/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet soijabeetta, mutta järkevä ja syy naisten kanssa viihtymiselle on luonteesi. Jaat samoja mielenkiinnon kohteita kuin naiset ja osaat jutella naisten kanssa. Yleensä olet hauska tyyppi. Ei ole ihme, että sinusta tykätään.

Toinen vaihtoehto on mies, jolla on alhainen libido ja naiset ei kiinnosta seksuaalisessa mielessä. Silloin naisia katsoo luonnostaan eri silmällä ja voi oppia kohtelemaan kuten miehiä, melko neutraalisti nuoresta saakka. Nainen voi silloin olla samalla tavalla ystävä kuin mieskin.

Vierailija
33/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on yleensä (ei aina) se oikea selitys jos kyse on sinkkumiehestä. Toki on ihmisiä joilla kavereita tulee helposti vaikka harrastusten kautta, mutta nämä on jo muutenkin yleensä pitkässä parisuhteessa.

Ainakin jos se mies on poikkeuksellisen hyvännäköinen, supliikki ja karismaattinen, kuten tuo mies oli. Ehkä miehestä, jolla näitä ominaisuuksia ei niin ole, saattaisin oikeasti uskoa että on ollut aina pelkästään kaveri naisten kanssa.

Vierailija
34/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien naisten bestis-homo on mielikuvitushahmo. Naisten sarjoissa on ollut näitä, mutta ne on niiltä ajoilta, kun homot sai miehiltä turpaan. Vain naisten seurassa oli turvallista olla ja harrastaa parturointia ym. homoa. Nykyään on some ja homot verkostoituneet.

Internet toi tällaisen homopohjaisen naisviha-aallon. Lesbot puolestaan loivat miesvihan ja tekivät feminismistä lesbojen oman viha-aatteen. Tätä tekee nyt molemmat ja lopputulos on, että niin kauan kun näköpiirissä ei ole esim. juutalaisia, niin nämä ryhmät kivittää toisiaan. Heterot kärsii molemmista.

Vierailija
35/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet soijabeetta, mutta järkevä ja syy naisten kanssa viihtymiselle on luonteesi. Jaat samoja mielenkiinnon kohteita kuin naiset ja osaat jutella naisten kanssa. Yleensä olet hauska tyyppi. Ei ole ihme, että sinusta tykätään.

Toinen vaihtoehto on mies, jolla on alhainen libido ja naiset ei kiinnosta seksuaalisessa mielessä. Silloin naisia katsoo luonnostaan eri silmällä ja voi oppia kohtelemaan kuten miehiä, melko neutraalisti nuoresta saakka. Nainen voi silloin olla samalla tavalla ystävä kuin mieskin.

Soijabeetta ei ole kovin kuvaava ilmaus/luonnehdinta miehestä joka osaa ns. Käyttäytyä. - Ja on myös kovin suoraviivaista ja yksinkertaitavaa väittää mitään muehen libidosta, jollei hän aina tai toistuvadti nais(t)en läsnäollessa  pyri tai ei edes ajattele seksiä hänen kanssa. - Ei vaikka tuo nainen olisi ulkoisesti objektiibisesti arvioiden mitä tahansa. 

Vierailija
36/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on vissiin monta miestä, jotka eivät ole naista saaneet. Jos ei voi olla naisen seurassa ilman seksi ajatuksia, kärsii selvästi puutteesta. Ei itselläni ainakaan seksi hyvän panon jälkeen enää pyöri mielessä.

Eli näetkö kaveri naisiasi vain hyvän panon jälkeen että ei ajatukset pyöri seksissä?

Aika usein, koska vaimon kanssa tulee paneskeltua useemman kerran viikossa. Yleensä myös paneskellaan ennen kuin lähdetään illan viettoon, jotta kummankaan ei tarvitse kärsiä panetuksesta illan aikana. 

Vierailija
37/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko seksi joku erottava tekijä? FWB eli suomeksi KKS (Kaverin Kanssa Seksiä) on yleistymässä vaikka siitä ei suurta numeroa pidetä. Himot ne on naiskavereillakin. Ei kai se ole sen ihmeempää kuin juopottelukaan kaverin kanssa. Sitä paitsi paljon terveellisempää. Kuntokin kohenee.

Vierailija
38/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään pitäisi ajatella, että vain miehen libido ja seksuaalisuus määrittää naisen ja miehen suhteen. Mies voi hyvin olla tavoittelemassa kaverisuhdetta ja nainen käyttää kaikki keinot päästäkseen seksiin. Tämä ei ole vain perinteistä naisen avioliittovonkausta vaan on ihan oikeasti superlibidoja tai seksinarkomaaneja naisia. He yrittävät kaikin keinoin kaataa miehiä.

Vierailija
39/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ainakaan selänteen tepen vaimon kaveri ole

Vierailija
40/42 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soijabeetta ei ole kovin kuvaava ilmaus/luonnehdinta miehestä joka osaa ns. Käyttäytyä. - Ja on myös kovin suoraviivaista ja yksinkertaitavaa väittää mitään muehen libidosta, jollei hän aina tai toistuvadti nais(t)en läsnäollessa  pyri tai ei edes ajattele seksiä hänen kanssa. - Ei vaikka tuo nainen olisi ulkoisesti objektiibisesti arvioiden mitä t

Kysyttiin ajatuksia, joten tuli niitä, eikä mitään faktoja. En tiedä, miten määritellään soijabeetta. Ei ole tarkoitus loukata ja pahoittelut siitä.