Minkälaisia ajatuksia teille herää miehestä, joka tykkää olla naisten kaveri?
En ole homo, mutta julkisesti en uskalla tällaisesta puhua. Kukaan ei ota minua todesta.
Kommentit (42)
Ei tarvitse olla homo, voi olla myös vässykkä. Näitä lihavia miehiä näkee polyamorisissa suhteissa.
Ihan normaali mies.
Täällä oikeassa maailmassa on ihan normaalia, että kavereita ollaan ensisijaisesti ihmisen, ei sukupuolen kanssa.
No joskus olen tapaillut miestä jolla oli paljon kaverinaisia ja ensimmäinen ajatus oli, että nää naiset ovat jotain miehen entisiä (tai kenties nykyisiäkin) hoitoja.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali mies.
Täällä oikeassa maailmassa on ihan normaalia, että kavereita ollaan ensisijaisesti ihmisen, ei sukupuolen kanssa.
Strömsössä?
Kavereita naisten kanssa vai naisten kaveriporukassa? Jälkimmäisestä kukkona tunkiolla vibat
Niin? Minulla on miehiä nimenomaan kavereina. Eikä kukaan heistä ole "vässykkä".
Miksi ystävät ja kaverit pitäisi valikoida sukupuolen mukaan?
Mitä väliä sillä on, mitä joku palstalainen ajattelee? Ei minuakaan kiinnosta. Olen joidenkin naisten kaveri ja joidenkin en, vaikka se on joidenkin mielestä huutava vääryys.
Olen homomies ja on todellakin harhaa että me olisimme naisten kavereita. Suurin osa meistä inhoaa naisia mutta ne tuppautubat väkisin seuraamme koska olemme komeita ja bilettämme.
Esimerkkejä löydät ihan Suomen julkkisten/poliitikkojen parista.
Ei minkäänlaisia. Itse en ole kaveri suhteissa koskaan katsellut sukupuolta. Pääasia että on hyvä tyyppi, jonka seurassa viihtyy. Useimpien kavereiden puolisotkin ovat kavereita ja teemmekin yleensä kaiken porukalla niin, että puolisotkin ovat osa kaveri porukkaa.
Oma kokemukseni on, että naiset vain nauraa, lisää huulipunaa eikä takuulla usko, jos sanot haluavasi olla kaveri. Tai sitten he suuttuvat ja mököttävät, kun ajattelevat, etteivät ole tarpeeksi kauniita ja naisellisia miehelle.
Kykenemätöm muodostamaan ystä yyssuheita miesten kanssa: ei osaa olla mies miesten maailmassa. Lapsellinen, henkisesti kehittymätön.
Täällä on vissiin monta miestä, jotka eivät ole naista saaneet. Jos ei voi olla naisen seurassa ilman seksi ajatuksia, kärsii selvästi puutteesta. Ei itselläni ainakaan seksi hyvän panon jälkeen enää pyöri mielessä.
Mies ja nainen voivat olla kavereita mutta kyllä miehet ovat yleensä valmiita panemaan jos tilaisuus tulee. Harvoin rumilla naisilla on mies kavereita. Itselläkin ollut naiskavereita ja aina ollut jonkinlaista seksuaalista jännitettä suuntaan tai toiseen. Nykyäänkin on vielä koska työn kautta tutustunut ja olisi ja silloin kun olin sinkku niin olisi FWB myös kiinnostanut näiden kanssa.
Pidän kaikkia Tindernaisia kavereinani. Meillä on yhteinen harrastus! Täällä palstallakin on siis paljon kavereitani. Moikat vaan kaikille! Kohta nähdään!
Riippuu kai onko se mies kiva, henkinen. Vai ryhtynyt akkamaisen nalkuttavaksi äreäksi ja juo viinaa.
En usko!