Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erilaiset tarpeet suhteessa

Vierailija
11.07.2024 |

Kuinka olette ratkaisseet tilanteen, jossa tarpeet eivät kohtaa.?

Olemme puolison kanssa pitäneet yhtä reilut 20 vuotta. Yhdyntää meillä on nykyään kerran 1-2 kuukaudessa. Lisäksi 1-2 kertaa kuussa yhteistä muuta kivaa. Seksi kerrat sijoittuu yleensä kierron alkupäähän, muutama päivä menkoista. Näin on menty jo melko pitkään. 

Yritän kyllä kertoa että haluttaisi saada puolisoa ja että millaisia juttuja olisi kiva tehdä. Mutta ei tunnu oikein kiinnostavan. Joko vastaus kuuluu "vai niin" tai ignoorataan kokonaan. 

Puoliso on kyllä sanonut että haluaisi kyllä enemmän, tai että haluaisi haluta enemmän. Ei minua pelkät sanat lämmitä. 

Usein, kun yritän keskustella aiheesta, saan vastaukseksi "ettei tarvitse enempää". Joo, kenenkään ei tietenkään pidä harrastaa seksiä tahtomattaan tai miellyttääkseen muita. Jos ei lähde, niin sitten ei lähde. 

Minun tarpeeni jää kuitenkin huomiotta. Minusta tuntuukin usein, ettei minun tarpeillani ole väliä. Tämä on vaikuttanut myös siihen, etten tunne itseäni kovinkaan haluttavaksi. Tai että puoliso haluaisi juuri minua. 

Toisaalta, en voi kieltäytyä seksistä silloin kun puoliso on halukas, kun en tiedä koska saisin seuraavan kerran... 

Runkkaan lähinnä silloin kun puoliso on pois kotoa, näitä hetkiä on harvemmin. Koen kiusalliseksi ja epäkunnioittavaksi harrastaa omaa kivaa toisen ollessa kotona, toisessa huoneessa. En koe samanlaista ongelmaa puolison ollessa läsnä tilanteessa katsomassa ja kiihottumassa tai luomassa kiihoketta minulle puhumalla tuhmia tai suutelemalla tms. Vielä mukavampaa, jos puoliso tyydyttää itseään vieressä, ihana kuunnella raskasta hengitystä, huokailua ja toisen laukeamista. 

Kaikkia tarpeita ei saa tyydytettyä käsin. Tarvitsen enemmän koskettamista, toisen hyväilyä ja nautinnon tuottamista puolin ja toisin. Yhdessä nauttimista ja hyväilyä. Käsihoito ei tähän riitä, on se sitten oma tai puolison. 

M30+

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa nyt oikein auta muu kuin keskustella asiasta, mahdollinen pariterapia tai sitten suosiolla erota.

Vierailija
22/22 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, vähemmän haluava määrittelee tahdin. Periaatteessa sinunkin haluilla on merkitystä, mutta vain periaatteessa. käytännössä- eipä oikeastaan. Vaimosi on oikein tyytyväinen, eikä ymmärrä sinun jankkaustasi seksistä, sillä hän saa juuri niin paljon kuin haluaakin.

Ne tutut kolme neuvoa:

1. Sopeudu tilanteeseen.

2. Jos et voi sopeutua tilanteeseen, hae seksi muualta joko luvan kanssa tai ilman.

3. Jos et voi sopeutua, etkä voi/halua hakea seksiä muualta, erotkaa.

Jos erokaan ei ajatuksena miellytä, palaa vaihtoehtoon 1. ja aloita kierros alusta. Sitten kun olet löytänyt noista kolmesta vähiten huonon vaihtoehdon, valitse se, ja toimi sen mukaisesti. Muita vaihtoehtoja ei nimittäin ole.

Sinulla on vain käynyt elämän parisuhdearpajaisissa tuommoinen tuuri. Mies haluaa vaimoaan enemmän seksiä seitsemässä parissa kymmenestä. Nainen haluaa miestään enemmän seksiä kahdessa parissa kymmenestä. Yhdellä parilla kymmenestä menee halut tasan.

Mllään puhumisilla tai terapioilla vaimosi halut ei tule palautumaan nuoruuden tasolle. Ainoastaan uusi mies palauttaisi hetkellisesti vaimosi halukkuuden, mutta vain hetkellisesti. Biologialle ja luonnon laille ei vain voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi