Hittilääke Ozempicin haittavaikutuksista tehty yli 160 ilmoitusta potilaat raportoivat pelottavista oireista
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa lääkkeessä voi olla haittavaikutuksia. Lääkkeiden ohjeet pitäisi lukea hyvin tarkkaan. Kerran päätin olla ottamatat yhtä lääkettä, kun mahdolliset haittavaikutukset oli pahemmat mitä se itse vaiva oli.
Tämä ei koske psyykelääkkeitä. Niissä ei ole koskaan haittavaikutuksia. t:psykiatri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiskat hakevat laihdutukseen. Ketoilu/paasto vaatisi ihmiseltä pientä ponnistusta, jotta laihtuisi. Mässäilijöiden kannattaa hakea kyseistä lääkettä, jotta laihtuisivat puulaatikkoon.
Aloitus koskee kylläkin kyseisen lääkkeen haittavaikutuksia. Ilmeisesti niitä ei ollutkaan, koska se linkki puuttuu edelleen.
LINKKI Löytyy kun GOOGLAA ihan itse sen uutisen!
Aina pitää varttua valmista!
Minkä uutisen? Niitä löytyy taatusti useita. Keskustelussa ei juurikaan ole mieltä, jos ei edes keskustella samasta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa lääkkeessä voi olla haittavaikutuksia. Lääkkeiden ohjeet pitäisi lukea hyvin tarkkaan. Kerran päätin olla ottamatat yhtä lääkettä, kun mahdolliset haittavaikutukset oli pahemmat mitä se itse vaiva oli.
Tämä ei koske psyykelääkkeitä. Niissä ei ole koskaan haittavaikutuksia. t:psykiatri
No älä nyt puhu paskaa. Mulle annettiin jotain psyykelääkettä ja aloin saada ihan hirveitä ahdistuskohtauksia, niin ettei kunnolla pystynyt hengittämään. Kun lopetin lääkkeen, niin oli parani siitä ja sen jälkeen en ole mitään psyykelääkkeitä ottanut. Sain itseni kuntoon ihan ilman lääkkeitä lopulta.
Ruokavalio ja liikuntaa. Kyllä läski sulaa, kuntosalia, uintia, kävelyä, pois roskaruoka.
Vierailija kirjoitti:
Ruokavalio ja liikuntaa. Kyllä läski sulaa, kuntosalia, uintia, kävelyä, pois roskaruoka.
Nämäkö ovat niitä haittavaikutuksia? Niistähän täällä keskustellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki unohtui?
LOKKI! Etsi kuule ihan itse!
Osta oma lehti jos on maksumuurin takana!
Lue pälli keskustelun säännöt!
Jos keskustelija tai kommentoija haluaa käyttää jonkun toisen kirjoittamaa aineistoa viestinsä osana, lähde on ehdottomasti mainittava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiskat hakevat laihdutukseen. Ketoilu/paasto vaatisi ihmiseltä pientä ponnistusta, jotta laihtuisi. Mässäilijöiden kannattaa hakea kyseistä lääkettä, jotta laihtuisivat puulaatikkoon.
Mikä sua siinä kaikkein eniten korpeaa, että ihmiset haluaa laihtua? Olet kateellinen, koska olet ruma, mutta laiha. Laihuudellasi ei ole mitään arvoa, koska itseäsi kauniimmat ihmiset laihduttaa
Tässä on saatavuusongelmaa, koska sitä määrätään laihduttajille, niin sitä ei riitä diabeetikoille, joille se on tarkoitettu. Minäkin joudun syömään tablettina Rybelsusta, jonka imeytyvyys ei ole sama kuin Ozempic-pistoksen.
On se kumma ettei ihmisillä ole sen vertaa itsekuria että SÖISIVÄT VÄHEMMÄN ilman jotain lääkkeiden vetämistä.
Jos syöt hyvin hyvin vähän, laihdut aivan varmasti.
Siihen ei mitään lääkkeitä tarvita.
Miksi annatte tulla ylipainoa kymmeniä kiloja? Itse teen heti ryhtiliikkeen jos tulee kilokin ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua siinä kaikkein eniten korpeaa, että ihmiset haluaa laihtua? Olet kateellinen, koska olet ruma, mutta laiha. Laihuudellasi ei ole mitään arvoa, koska itseäsi kauniimmat ihmiset laihduttaa
Tässä on saatavuusongelmaa, koska sitä määrätään laihduttajille, niin sitä ei riitä diabeetikoille, joille se on tarkoitettu. Minäkin joudun syömään tablettina Rybelsusta, jonka imeytyvyys ei ole sama kuin Ozempic-pistoksen.
Nyt piti keskustella niistä haittavaikutuksista. Haittavaikutukset siis ovat: Tuotetta on kovan kysynnän tähden vaikea saada, sekä se toinen haitta, sillä laihtuu
Ei täällä kukaan mitään referaattia kaipaa vaan linkkiä uutiseen. Se on parempi, että pysyttelet Juoruilemassa Ritvan kanssa. Niissä keskusteluissa ei lähteillä ole väliä.