Haluan parisuhteen vuoden loppuun mennessä
Kivan näköisen ja mukavan naisen kanssa tai päätän päiväni. En haluaisi poistuakaan kokemattomana mutta en myöskään elää "jämämiehenä" jos elämästä vielä huonolla tuurilla jäljellä 30-40 vuotta. Ei tuollaista kestä kukaan. Ihan sama mitä kuka sanoo minulla on vahva seksuaalivietti mutta paskat sosiaaliset taidot, ole siinä sitten kun pitäisi kaikenlaisia kosiomenoja esittää että minusta kiinnostuttaisiin mutta ei osaa niitä. Neuvo että "ole oma itsesi" niin tarkoittaa just sitä ettei kukaan kiinnostu kun on sosiaalisesti taidoton ja muuten omanlaatuinen. Kellekkään en ole haistatellu tai ollut törkeä ainakaan tietoisesti ellen ole sanonut väärin kun ei sosiaalisesti tajua ja pärjää muiden mukana.
Kommentit (33)
Ei ketään kiinnosta mitä sinä haluat, eikä yksikään nainen ole sinulle parisuhdetta velkaa.
Sinun pitää yksinkertaisesti opetella sosiaaliset taidot ja kohtelemaan naisia ihmisinä, olemaan heistä aidosti kiinnostunut.
t. Persu
Sosiaalisia taitoja voi opetella. Jopa minä,autisti, olen siihen pystynyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin autisti ja olen yrittänyt opetella vuosia kaikenlaisissa tilanteissa mutta en vaan saa niitä paremmiksi. Aina puuroudun ym jos yrittää lähestyä tai jutella ym. ap
Niin... Noh... Itsekin haluan perheen, mutta olen typeränä hakshtanut henkisesti väkivaltaisiin ja epävakaisiin naisiin. Hyvin on kyllä muuten faksi käynyt, mutta jos meillä kummallakaan ei elämän tavoitteet ja toiveet täyty, niin se on sitten sitä darwinismia.
Hieman kyllä mietityttää tuollainen asenne, että et kykene nauttimaan elämästä ilman seksiä. Itsellä nyt aika helvetin pitkä kuiva kausi menossa kun viimeisin noita osui aika pahasti siipeen ja hankalaa ollut palata kehään. Silti nautin elämästä, vaikka yksinäistä onkin. Naiset ovat itseasiassa seksuaalisempia kuin miehet, mutta se yhteiskunnallinen väkivaltahistoria mikä heillä on tekee omat erikoisuutensa. Jos et kykene avautumaan naiselle tekevänä ja ajattelevana ihmisenä jolla on sisältöä, niin korkeintaan saat pillua etkä parisuhdetta. Jos mielessäsi pyörii lähinnä seksin, niin aika hankalaa sun luodaan itsestäsi turvallista ja hyvän miehen kuvaa naiselle.
Saattaisit löytää puolison jostakin autistien ryhmistä. Liity nettiryhmiin ja käy tapaamisissa. Ole niissä aktiivinen!
Oletko tällä hetkellä onnellinen yksin? Koska se on oikeastaan edellytys sille että voi olla onnellinen yhdessä toisen kanssa. Toinen ihminen ei voi olla se "väline" kenenkään onnellisuuteen, se on liian iso vaatimus kenelle tahansa.
Parisuhde on 99% sosiaalisuutta, 1% parittelua. Mene h*oriin, kukaan nainen ei halua tuollaista. Puhumattakaan siitä, että ottaisi kontolleen sinun elämäsi ja kuolemasi
No miten sinä etsit sitä kumppania? Oletko töykeä tai ilkeä? Arvosteletko paljon? Ethän kadehdi pois hyviä naisia luotasi?
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään kiinnosta mitä sinä haluat, eikä yksikään nainen ole sinulle parisuhdetta velkaa.
Sinun pitää yksinkertaisesti opetella sosiaaliset taidot ja kohtelemaan naisia ihmisinä, olemaan heistä aidosti kiinnostunut.
t. Persu
No sinähän voisit olla hänelle hyvä vaihtoehto mutta älä ala liian ilkeäksi tai komentele ja vaadi liikaa kuitenkaan.
Mitä ihmettä täällä porukka oikeasti neuvoo ap:ta? Mies haluaa "parisuhteen", vaikka selvästi haluaa vain seksiä. Se on naisen hyväksikäyttöä. Uhkailee itsemurhalla, jos ei saa seksiä. Haloo, tällaista miestä ei auteta naisen iskemisvinkeillä vaan ohjaamalla mielenterveyspalvelujen pariin
Vierailija kirjoitti:
Joo se on ihan helppoa, ottakaa se kontakti ihmiseen ja puhukaa jotakin. Kannattaa muistaa että aikuisiällä varsinkin täytyy harjoitella vuorovaikutustaitoja kuten sietämistäkin. Älkää loukkaantuko kaikesta, monilla on vaikeuksia käyttäytymisen kanssa. Rentoutta ja huumorintajuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin autisti ja olen yrittänyt opetella vuosia kaikenlaisissa tilanteissa mutta en vaan saa niitä paremmiksi. Aina puuroudun ym jos yrittää lähestyä tai jutella ym. ap
Sellaista se vain on eivätkä kaikki samalla tavalla tule juttuun keskenänsä.
Mitä olet itse tehnyt sen eteen, että tapaisit jonkun mukavan naisen? Käytkö ravintoloissa, harrasteryhmissä, festareilla, kyläjuhlissa tms tapahtumassa/paikassa, jossa on edes mahdollisuus tavata joku? Jos istut yksin kotona selaamassa Tinderiä, on erittäin mahdollista, ettet koskaan saa haluamasi kaltaista suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tällä hetkellä onnellinen yksin? Koska se on oikeastaan edellytys sille että voi olla onnellinen yhdessä toisen kanssa. Toinen ihminen ei voi olla se "väline" kenenkään onnellisuuteen, se on liian iso vaatimus kenelle tahansa.
No tavallaan mutta kyllä se toisen ihmisen tuki voi auttaa paljonkin, riippuu tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Niin... Noh... Itsekin haluan perheen, mutta olen typeränä hakshtanut henkisesti väkivaltaisiin ja epävakaisiin naisiin. Hyvin on kyllä muuten faksi käynyt, mutta jos meillä kummallakaan ei elämän tavoitteet ja toiveet täyty, niin se on sitten sitä darwinismia.
Hieman kyllä mietityttää tuollainen asenne, että et kykene nauttimaan elämästä ilman seksiä. Itsellä nyt aika helvetin pitkä kuiva kausi menossa kun viimeisin noita osui aika pahasti siipeen ja hankalaa ollut palata kehään. Silti nautin elämästä, vaikka yksinäistä onkin. Naiset ovat itseasiassa seksuaalisempia kuin miehet, mutta se yhteiskunnallinen väkivaltahistoria mikä heillä on tekee omat erikoisuutensa. Jos et kykene avautumaan naiselle tekevänä ja ajattelevana ihmisenä jolla on sisältöä, niin korkeintaan saat pillua etkä parisuhdetta. Jos mielessäsi pyörii lähinnä seksin, niin aika hankalaa sun luodaan itsestäsi turvallista ja hyvän miehen kuvaa naiselle.
Faksi käynyt???
Uhkailee itsemurhalla, jos ei saa seksiä.. jep
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde on 99% sosiaalisuutta, 1% parittelua. Mene h*oriin, kukaan nainen ei halua tuollaista. Puhumattakaan siitä, että ottaisi kontolleen sinun elämäsi ja kuolemasi
Eikä ole.
tai jos on, niin läsnäolo on tärkeä. Ri tarvi pölöttää koko aikaa.
Ottaa toinen huomioon- se on tärkeää.
-edetä yhdessä.
Se Ole oma ittes- sanonta merkitsee minulle, että olet hyvä juuri omana itsenäsi. Saa jännittää ja saa onnistua ja saa mokata. Ja se oma itse voi kehittyä, mutta ettei tarvitse olla jotakin, vaan SAA olla.
Tavoitteesi on hieno. Joku ehdotti sinulle niitä tukiryhmiä. Se voisi olla hyvä ideaa. Ole utelias myös itsesi suhteen, koska olet just hyvä omana ittenäs.
Toivon sinulle hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman kyllä mietityttää tuollainen asenne, että et kykene nauttimaan elämästä ilman seksiä. Itsellä nyt aika helvetin pitkä kuiva kausi menossa kun viimeisin noita osui aika pahasti siipeen ja hankalaa ollut palata kehään. Silti nautin elämästä, vaikka yksinäistä onkin. Naiset ovat itseasiassa seksuaalisempia kuin miehet, mutta se yhteiskunnallinen väkivaltahistoria mikä heillä on tekee omat erikoisuutensa. Jos et kykene avautumaan naiselle tekevänä ja ajattelevana ihmisenä jolla on sisältöä, niin korkeintaan saat pillua etkä parisuhdetta. Jos mielessäsi pyörii lähinnä seksin, niin aika hankalaa sun luodaan itsestäsi turv
Faksit oli kivoja 😊
t. entinen sihteeri
Alle puoli vuotta aikaa. ap