Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Idols-Mialla oli HIV-POSITIIVINEN-paita päällä?

Vierailija
02.02.2007 |

Oliko kyseessä joku vitsi/kannatus, jota en tajunnut vai halusiko oikeasti julistaa kaikille olevansa HIV-positiivinen vai mistäköhän oli kyse?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet adidas taikka onko se jokin vitsi vai kannanotto???

ÄÄÄk, miten voi olla ihmiset idiootteja!!!!

Vierailija
2/9 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on Mian itsensä etu, jos ei pääse jatkoon. Pää ei tule kestämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan tajua. en pidä.

Vierailija
4/9 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikutat itse aika idiootilta jos mielestä HIV ja vaatemerkki on ihan sama asia...

Vierailija
5/9 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyseisillä paidoilla kampanjoidaan! Muistutetaan, että kenellä tahasa voi olla HIV.

Vierailija
6/9 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että kyseisillä paidoilla kampanjoidaan! Muistutetaan, että kenellä tahasa voi olla HIV.

Vierailija
7/9 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

linen ihminen ja että HIV-positiivisuus ei tee ihmisestä sen pelottavampaa kuin joku muukaan sairaus.

Väännetään vaikka rautalangasta paidan viesti: vaikka paidassa lukee HIV-positiivinen emmekä tiedä, onko paidan kantaja HIV-positiinen vai ei, ei meillä ole syytä ennakkoluuloiseen pelkoon, koska sairaus ei kuitenkaan tee ko. ihmisestä sen kummempaa, olipa hänellä ko. sairaus tai ei.

Se on paidan viesti, ja täällä olleista vastauksista päätellen asennekasvatuksen aikakin on juuri sopiva.

Vierailija
8/9 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä narkkareiden ja homojen tautina, itse vaan en ole tälläisiä kampanja-paitoja nähnyt kellään ja siksi kysyinkin mistä mahtoi olla kyse. Mutta sehän on vakio, että täällä saa vaan paskaa niskaan kun kaikki ovat niin sivistynyttä väkeä. Olisihan mun pitänyt tietää, muuten olen porvoolainen, av-mamma, alikoulutettu- ja palkattu ja mitä vielä.

ap

Vierailija
9/9 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuussa käynnistyi Hiv-säätiön ja Aids-tukikeskuksen nuorille suunnattu kampanja Mistä sitä tietää... .

Paidassa lukee edessä " HIV-positiivinen" ja takana " Mistä sitä tietää"

Kaikki menitte lankaan! T-paidalla halutaan tuoda esiin juuri sitä, ettei HIV-positiivisuus välttämättä näy naamasta. Ja ehkäistä sitä ajattelumallia, että " ei nyt ainakaan kellään MINUN tutulla..."

mistasitatietaa fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi