Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni mielestä olen ruma.

Vierailija
10.07.2024 |

Riidan yhteydessä mies pamautti, että huonon luonteeni lisäksi olen vielä ruma ihminen -ilmeisesti ulkoisesti. Tietenkin pyyteli anteeksi ja yritti selittää, että ei tarkoittanut ja halusi vain loukata. Itsekin olen riidellessä rumasti sanonut, mutta en koskaan haukkunut toisen ulkonäköä tai mennyt henkilökohtaisuuksiin. Ollaan 7v oltu yhdessä. 

Tämä ei tosin tullut lainkaan yllätyksenä, kun vertaa vaikka mieheni exiin. Mies tykkää täysin erityylisistä naisista, kuin mitä minä olen. Hän tykkää sellaisesta nahkatakki/lävistyksiä/mustaksi värjätyt hiukset ja kajalia -tyylistä, itse pukeudun normaalin siististi, meikkaan joka aina arkisin jne. Nyt olen laittanut hiuksetkin niin, mistä mies joskus kehui. Painan saman verran kuin suhteen alussa jne, jos joku miettii olenko lihonut tms.

Tänään tuli jälleen esimerkki. Sain nukutettua kaksi lastamme ajoissa, ja siivosin koko keittiön ja alakerran että miehen olisi kiva tulla kotiin. Olin alasti odottamassa miestä meikit päällä ja hiukset hyvin. Mies ei antanut halia eikä suukkoa, vaan sanoi menevänsä saunaan ja sitten menee nukkumaan.

Itse jumaloin miestäni sekä ulkoisesti että sisäisesti ja olen aina halunnut läheisyyttä ja seksiä paljon. Ainakin ennen, sillä mies ei enää itse tee aloitteita ja välttelee suorastaan minua. Riidan jälkeen mieheni sanat eivät juuri merkkaa minulle, ja tekoja ei ole

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nakuilu tässä onkin sivuseikka, tuo mieheni minulle suoma kohtelu ylipäätään on se ongelma. 

On kyllä muuten auttavainen, lämminsydäminen ja haluaa, että minulla on hyvä olla ja kehuu kyllä minua. Uskon, että jotenkin silti katuu että nyt on lapset ja elämä tässä kanssani. 

t. Ap

Vierailija
22/30 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläsi on toinen nainen, tällä haukkumisella yrittää saada riidan aikaan. Etsii liitosta ulospääsyä.

Tämä kyllä selittäisi, miksi mies on kireä ja hapan. Ei kyllä mielestäni vaikuta pettäjältä eikä naisen vaisto sano mitään sellaista, olen luottanut mieheeni kuin kallioon. Mutta ulospääsyn etsiminen voi toki olla henkistäkin pettämisen lisäksi/sijaan

t. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on toinen, ainakin mielessä. Ei enää kunnioita ja arvosta sinua.

Vierailija
24/30 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ennen tykkäs rokkimimmeistä ja nyt käy itseään epätoivoivoisesti huåraava lukta.

Vierailija
25/30 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo nakkena hengailu ei ole miehesi mieleen ja kieltämättä se tuntuu liian provosoivalta ja omituiselta minunkin mielestäni.

Vierailija
26/30 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit alasti odottamassa. Et ollut. Provo.

Tää tuli mullakin mieleen. Kukaan ei tekisi noin, varsinkaan jos on lapsia talossa. 

Ja jos tekisi, lähinnä mietityttäisi, että mikä mättää. Mitä jos joku mies ottaisi töistä vastaan nakkena muna pystyssä. Yök. 

Minua ainakin mies odottaa välillä alasti ja muna pystyssä, kun tulen iltavuorosta. Aina innostun siitä ;)

Vierailija
27/30 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti kaunis ja miestä huomioit. Täällä kommentit on ihan sairaita välillä.

Oleellista mun mielestä on osoittaako mies sinulle kunnioitusta, kiitollisuutta, ihailua koskaan mistään? 

Ei arki toki mitään suitsutusta ole yleensä, pienemmätkin arvostuksen teot riittävät, mutta jos toinen päinvastoin haukkuu ja lannistaa, mitätöi tahallaan, kyse on väkivallasta.

Vierailija
28/30 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te löydätte näitä "miehiä"?

Vierailija
29/30 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mieheni sanoisi minua rumaksi, avasi oven ja kertoisin, että hän voi vapaasti kävellä ulos etsimään kauniimpaa. Ei tämä avioliitto sentään mikään vankila ole. 

Jos minä olisin miehesi, menisin hetkeksi ulos, miettisin hetken, palaisin takaisin sisälle ja ehdottaisin, että nyt ero vireille ja omaisuus puoliksi, talo myyntiin, mä lähden etsimään oikeaa naista Aasiasta.

Vierailija
30/30 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelläsi on toinen nainen, tällä haukkumisella yrittää saada riidan aikaan. Etsii liitosta ulospääsyä.

Tämä kyllä selittäisi, miksi mies on kireä ja hapan. Ei kyllä mielestäni vaikuta pettäjältä eikä naisen vaisto sano mitään sellaista, olen luottanut mieheeni kuin kallioon. Mutta ulospääsyn etsiminen voi toki olla henkistäkin pettämisen lisäksi/sijaan

t. Ap

Ei munkaan vaisto varoittanut ex:n kohdalla. Uusi tyttöystävä, vieläpä alaikäinen, oli hommattu jossain vaiheessa. 

Ja kaikille uliulimiehille tiedoksi, ettei ollut mikään jännämies kyseessä. Oikein kiltti äidin poika, jonka ilkeä (minä) miniä julmasti hylkäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi