Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi kiva pitää olkapäät paljastavia paitoja ja mekkoja, mutta en halua rintaliivien olkaimien näkyvän

Vierailija
10.07.2024 |

Isot rinnat joten en todellakaan ole ilman liivejä enkä ole vielä löytänyt niin tukevia olkaimettomia liivejä, että ne mun raskaita rintoja tukisi. Näyttää rumalta jos rintaliivien olkaimet näkyy.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Vierailija
2/44 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ratkaissut saman ongelman liiveillä, joissa on nätit olkaimet. Ei haittaa, että näkyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ratkaissut saman ongelman liiveillä, joissa on nätit olkaimet. Ei haittaa, että näkyy.

Samoin ja olen myös ostanut muutamia bikinien yläosia, niissä on usein koristeellisia/nättejä olkaimia ja useita värivaihtoehtoa niin mätsäävät mekon/paidan värin kanssa. 

Vierailija
4/44 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on myös sellaisia rintaliivejä, joissa nauhat voi säätää niin että ne ei mäy, mutta minäkin vain ostan nykyään liivejä, joiden nauhat saa näkyä.

Vierailija
5/44 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole aina valinnan varaa eikä mulla ole varaa ostaa monia erilaisia kalliita liivejä. 

Ap

Vierailija
6/44 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista Ap, että vain naiset arvostelevat valintaasi olla ilman rintaliivejä.

Yksikään mies ei ole tarinassa pahis.

Vierailija
7/44 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat liivit joista saa olkaimet irti ja ostat läpinäkyvät (silikoniset?) olkaimet vakioiden tilalle.

Vierailija
8/44 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliilla Primadonnalla on hienoja ja laadukkaita olkaimettomia rintaliivejä isojakin kokoja.

Vierailija
9/44 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. Mä en todellakaan halua olla ilman liivejä! Se on epämiellyttävää fyysisesti ku isot rinnat heiluu. Vaatteet ei näytä hyvältä kun ei ole liivejä. Enkä halua ihmisten tuijottavan. 

Mua suoraan sanottuna vi tuttaa sun kaltaiset ällötykset jotka ei tajua mitään siitä mitä on elää isojen rintojen kanssa ja sairassa mielessänne kuvittelette olevan jotenkin nautinnollista kun on isot rinnat. Painu oikeasti hel vettiin pervo!

Ap

Vierailija
10/44 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkainten ympäri voi kieputtaa esim mekkoon sopivan nauhan. 

Joissain liiveissä voi olkaimia vaihtaa. Kannattaa hankkia läpinäkyvät niin sopivat moneen.

Vierailija
11/44 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos antaa olkainten näkyä, niin eikö se ole sitten sama ostaa toppeja tai mekkoja joissa on olkaimet? Sehän vie noista olkapäät paljastavista vaatteista muuten idean. 

Vierailija
12/44 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä rintaliivien sijaan ilmastointiteippiä!

Vierailija
13/44 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkainten ympäri voi kieputtaa esim mekkoon sopivan nauhan. 

Joissain liiveissä voi olkaimia vaihtaa. Kannattaa hankkia läpinäkyvät niin sopivat moneen.

Läpinäkyvät olkaimet on noloja.

M57

Vierailija
14/44 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. Mä en todellakaan halua olla ilman liivejä! Se on epämiellyttävää fyysisesti ku isot rinnat heiluu. Vaatteet ei näytä hyvältä kun ei ole liivejä. Enkä halua ihmisten tuijottavan. 

Mua suoraan sanottuna vi tuttaa sun kaltaiset ällötykset jotka ei tajua mitään siitä mitä on elää isojen rintojen kanssa ja sairassa mielessänne kuvittelette olevan jotenkin nautinnollista kun on isot rinnat. Painu oikeasti hel vettiin pervo!

Ap

Juuri mikään ei ole miehelle luonnollisempaa kuin pitää isoista rinnoista. Siinä ei ole kirjaimellisesti mitään perverssiä.

Vierailija
15/44 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki olkaimettomat rintaliivit.  Sellaiset itselläni oli, omissa häissäni.

Vierailija
16/44 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hankkia vaatteita, joilla rinnat tehokkaasti voi peittää.  Niitä kyllä löytyy. Paljonkin.

Vierailija
17/44 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole aina valinnan varaa eikä mulla ole varaa ostaa monia erilaisia kalliita liivejä. 

Ap

No ei yksi joku bikinin yläosa niin paljon maksa.

Vierailija
18/44 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vältä esiintymistä kesäisin jätti rintojesi kanssa. Ne rinnat voi tehokkaasti litistää.  Ja pukeutua niin, etteivät rinnat ole pääosadsa sun olemuksessa.

Käy laadukkaassa liiviliikeessä. Niissä on todella odaavia ja ammattitaitoisia myyjiä, kaikkiin mahdollosoon tilanteisiin.

Myös hyvin pieni rintaisille naisille, jotka joissain juhlissa, haluaisivat näyttää siltä, että heilläkin on rinnat. Vaikka ne todellisuudessa, ne ovat pienet näppylät.  Mutta jo tietyt mekot ja puserot / paidat vaatii sen, että naisella on rinnat.

Edes keinotekoisesti, liiveillä.

Vierailija
19/44 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rumaa olkaimissa on?

Vierailija
20/44 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä rumaa olkaimissa on?

Kaikki saumat näyttää epäesteettisiltä. Ihoon pureutuvat olkaimet erityisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan