Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset on suhteissa joissa eivät ole onnellisia tai rakasta?

Vierailija
10.07.2024 |

Kertokaa kyt ihmeessä miksi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla enää rakastua, joten voin seurustella pelkästään ihastuneena.

Vierailija
22/27 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivo tilanteen paranemisesta.. ehkä. Ei halua rikkoa perhettä minkä eteen tehnyt töitä vuosia. Vaikeaahan se on. 😔

Oon aina miettiny, että miksi ihminen luulee ettei olisi jo rikkonut perhettä. Lapset ym. aistii kireän tunnelman eli se perheidylli on jo rikki.

Perheidylli voi olla hetkellisesti vaurioitunut, mutta tuskin aina rikki. Kyllä sen saa  korjattua hyvin helpoilla työkaluilla, kunhan vaan halua on. Eikä mitään isoja juttuja taustalla. Pettämistä, eikä väkivaltaa tarvitse hysäkvyä missään muodoissaan. Kaiken muun saa korjattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmiset suhteessa kymmeniä vuosia niin kait niiden tarttee olla jotenkin onnellisia vai kuinka sairaita voivat ihmiset olla.

Vierailija
24/27 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivo tilanteen paranemisesta.. ehkä. Ei halua rikkoa perhettä minkä eteen tehnyt töitä vuosia. Vaikeaahan se on. 😔

Oon aina miettiny, että miksi ihminen luulee ettei olisi jo rikkonut perhettä. Lapset ym. aistii kireän tunnelman eli se perheidylli on jo rikki.

Olen itse eroperheen lapsi ja kahden kodin väliä ramppaaminen on moninkertaisesti tympeämpää kuin vanhempien jäisen asialliset välit.

Lapsiani en tuohon ralliin laita ihan vaan siksi että aikuisten tunteet ovat kuolleet. Ei meillä kuitenkaan riidellä tms.

Vierailija
25/27 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse eroperheen lapsi ja kahden kodin väliä ramppaaminen on moninkertaisesti tympeämpää kuin vanhempien jäisen asialliset välit.

Lapsiani en tuohon ralliin laita ihan vaan siksi että aikuisten tunteet ovat kuolleet. Ei meillä kuitenkaan riidellä tms.

Maailma on täynnä riidattomia sopimusliittoja. Järkeviä lapsia niissä kasvaa. Eihän se elämä mitään romantiikan suitsuketta ole, jos arvostaa kumppaniaan ja hommat saa hoitumaan ongelmitta, niin miksikäs ei sitten olisi yhdessä. Kyllä lapset siitä enemmän nauttii kuin kodittomasta  matkalaukkuelämästä.

Itse olen myös viikko-viikko uhri. Sille en lapsiani ikinä altistaisi.

Vierailija
26/27 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tottuu jo kotona epäterveisiin suhteisiin, eikä ymmärrä, että niin ei pitäisi oikeasti elää. Samaa kaavaa sitten vain jatketaan.

Vierailija
27/27 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on hyviä liittoja jotka kestää vuosikymmeniä,sitten on  minimissään tunnin liittoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan