Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaako olla ihan vain Suomessa kesälomalla?

Vierailija
10.07.2024 |

Te joilla ei ole mitään matkoja varattuna, harmittaako olla ihan vain Suomessa? Mitä kerrotte tutuille kun kysyvät että miten loma meni?

Kommentit (148)

Vierailija
61/148 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako ap asua kerrostalossa? No sinunlaisillehan ne lomamatkat on tarkoitettukin. Pääsee ankeita kotioloja edes hetkeksi pakoon.

Aika mustavalkoinen mielipide.

Vierailija
62/148 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron tutuille että oli ihana kesä Suomessa. Rauhallista, kaunista ja ei liian kuumaa. Syksyllä palataan kotiin Italiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olisi mulle painajainen! 

Siitäkin huolimatta että fasiliteetit on kunnossa (kaunis okt meren ja järvien lähellää) en kestä Suomen kesää!

Haluan sinisen taivaan ja takuulämmön, nähtävää ja koettavaa kauniissa ympätistössä. 

Samaa mieltä. Suomessa on oikeasti riskinä, ettei kesää tule ollenkaan, joten tarvitsen sen viikon takuulämmön, auringon ja uima-altaan.

Joka vuosi on Suomessa takuuvarmasti viikko lämmintä ja aurinkoa, ja enemmänkin kuin yhden viikon. Jopa sateisina ja kylminä kesinä löytyy joku lämmin jakso. Vain se allas voi puuttua.

Vierailija
64/148 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tarkoituksella siellä missä on keskimäärin sopivan vilpoisaa. En siis menisi etelään edes ilmaiseksi. Kun ilmastonmuutos tästä kiihtyy niin 2035 voi mennä kuukaudeksi Islantiin.

Vierailija
65/148 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei harmita, missään ei ole niin kaunista kuin Suomessa kesällä. Enkä tajua noita, jotka menee etelään vaikka siellä 40c lämpötiloja, yrittävät ehkä eutanasiaa? 

Kohta 10 vkoa tulee täyteen ja tänään tähän mennessä korkein lämpötila 34 astetta. Pehmeää lämpöä kuin pumpuli eikä sellaista pistävää ja häikäisevää kuin Suomessa. 40 tuskin ylittyy tänäkään vuonna

Lämpöön tottuu 2 päivässä, kylmään ei koskaan. 

Harmaus, tuuli ja sade ei ole mun mielestä kaunista. Sori siitä!

Harmaus, tuuli ja sade kuulostaa lokakuulta? Vehreys, puhtaus, sininen taivas, valo, puiden humina, luonto on elossa aivan eri tavalla kuin paahteisessa etelässä. Paratiisi.

Vierailija
66/148 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunniteltiin, että tämä kesä vietetään Suomessa. Meillä on oma piha ja mökki. Tämän kuun alussa huomattiin, että koko loma oli täytetty töillä piha/mökki, lisäksi heinäkuun alku oli tosi viileä. Ei kestetty, varattiin aurinkomatkat. Täydellinen irtiotto kaikesta, hyvä hotelli jne. Ei veneillä eikä ole huvilaa, mökki myydään pois. Kaivattiin eri makuja  ääniä, kieliä, tuoksuja, uimista lämpöisessä välimeressä.  Olisi harmittanut tosi paljon kun elokuussa Suomessa jo siirrytään syksyyn ja kesä meni, korjattiin tilanne.

Vierailija
67/148 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti keskustelijat ovat nyt ulkona, vaikka palstalla ovatkin. Kaunis aurinkoinen päivä .

Vierailija
68/148 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En matkustele muutenkaan yleensä kesällä. Liian kuuma kaikkialla.

Vierailija
69/148 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on maailman paras sää kesällä ja ihan kiva luonto ja vesistö, joten ei harmita.

Vierailija
70/148 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta tulee turistirysä tulevaisuudessa kun ihmiset ei kestä enää noita etelän lämpöjä. Kaikkia jotka pystyy lähtee viileämpään lomailemaan. Tulevat ja valtaavat meidän rannat, onneksi tuota vesistöä riittää.

Vierailija
71/148 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläisen parasta aikaa säiden suhteen on kesä Suomessa, syksyllä ja talvella virkistää käydä katsomassa kuinka palmut huojuu.

Vierailija
72/148 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron tutuille että oli ihana kesä Suomessa. Rauhallista, kaunista ja ei liian kuumaa. Syksyllä palataan kotiin Italiaan.

Olen tulossa Italiasta lomalle Suomeen ja pelottaa jo etukäteen jos vaan sataa ja on kylmää. 7 vkoa pitäisi kestää sitä lystiä:(

Vierailija
73/148 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olisi mulle painajainen! 

Siitäkin huolimatta että fasiliteetit on kunnossa (kaunis okt meren ja järvien lähellää) en kestä Suomen kesää!

Haluan sinisen taivaan ja takuulämmön, nähtävää ja koettavaa kauniissa ympätistössä. 

Samaa mieltä. Suomessa on oikeasti riskinä, ettei kesää tule ollenkaan, joten tarvitsen sen viikon takuulämmön, auringon ja uima-altaan.

Joka vuosi on Suomessa takuuvarmasti viikko lämmintä ja aurinkoa, ja enemmänkin kuin yhden viikon. Jopa sateisina ja kylminä kesinä löytyy joku lämmin jakso. Vain se allas voi puuttua.

1/52 on jo todella paska kesä!!

Vierailija
74/148 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on taas läkähdyttävän kuuma, en tosiaan halua mihinkään kuumempaan paikkaan. Toisekseen ihan tämä on oma valinta.

Tutut kyselee ja vastaan että mulla on 2kk ilman mitään suunnitelmia, mihin nenä aamulla osoittaa, nin sinne voi mennä, tai kääntää nenän suuntaa tai pitää vaikka pyjamapäivän kotona.

Vierailija
75/148 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei harmita, missään ei ole niin kaunista kuin Suomessa kesällä. Enkä tajua noita, jotka menee etelään vaikka siellä 40c lämpötiloja, yrittävät ehkä eutanasiaa? 

Kohta 10 vkoa tulee täyteen ja tänään tähän mennessä korkein lämpötila 34 astetta. Pehmeää lämpöä kuin pumpuli eikä sellaista pistävää ja häikäisevää kuin Suomessa. 40 tuskin ylittyy tänäkään vuonna

Harmaus, tuuli ja sade kuulostaa lokakuulta? Vehreys, puhtaus, sininen taivas, valo, puiden humina, luonto on elossa aivan eri tavalla kuin paahteisessa etelässä. Paratiisi.

En tiedä missä olet lomaillut mutta kaikki tuo on tässä mun ympärilläni Italiassa juuri nyt! 

Suomessa on vain vihreää, täällä tuhansia kukkivia pensaita, ruusuja, laventeleita (juuri nyt) - väriä, tuoksuja, makuja ja kauneutta joita ei ikinä saavuta Suomessa. Ruoho on vihreää, puut samoin - ihan kuten Suomessa. Jopa koivut selviävät paremmin kuin Suomessa

Aurinko siivilöityy siniseltä taivaalta puun lehvien läpi tähän missä olen, kevyt ilmavirta hellii. Upea valo ja pehmeät pimeät ja ah, lämpimät yöt! 

Kotipaikallani Suomessa pks meren rannassa ei yhtään hellepäivää heinäkuussa (hädintuskin 20!?) ja kun olen viestitellyt kotiin niin lähes joka päivä pilvistä ja sateista!? Heinäkuussa ei lokakuussa. Kaukana paratiisista!

Vierailija
76/148 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Vois vähempää kiinnostaa tunkea johinkin massaturismi paikkaan hikoilemaan. Pelkkä ajatus jostain matkanjärjestelystä hyi. Minulle loma on sitä että saa makoilla kotona tekemättä mitään muuta kuin mitä itse just milläkin hetkellä haluaa. Ei tarvitse ajatella mitään tehdä mitään. Ei tarvitse nähdä ihmisiä. Inhoan hellettä aurinkoa muutenkin. Eikai sinne lomille mennä siksi että saa retostella muille.

Vierailija
77/148 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole vieläkään vastannut, idiootti urkkii vain muilta.

Vierailija
78/148 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Unohdit muuten mainita ihanan vilpoisan tuulen. Suomessa tuulenvire viilentää ihoa kesäisinkin toisin kuin etelässä, jossa tuuli on kuumaa ja erittäin epämiellyttävää.

Vierailija
79/148 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti

Vierailija
80/148 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ajatusmaailma on jotenkin rajoittunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan