Voidaanko kaikki lopettaa noihin incel-aloituksiin vastaaminen?
Paras keino vähentää ko. aloituksia jos niihin ei saa mitään reaktiota
Kommentit (54)
Ei. Mä vastaan mihin viesteihin mä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vastaan mihin haluan. Noi itkut on viihdettä.
Mitä kertookaan ihmisestä, että pitää viihteenä mielenterveysongelmaisten kanssa tappelemista?
Se kertoo siitä että keskustelet trollin itsensä kanssa. Niitä tietenkin kismittää se että joku ehdottelee trolleille vastailun rajoittamista. Se kun veisi niiltä ainoan elämänsisällön.
Kun tuollaisia kommentteja alkaa tulla vastaan niin tiedät että ehdotuksesi osui arkaan paikkaan. Seuraavana yleensä tapahtuu keskustelun poistattaminen jotta se ei saisi liikaa näkyvyyttä.
No näinhän se on. Jos hakeutuu tarkoituksella vääntämään trollien kanssa, on itsekin trolli ja trol
Nämä naiset täällä kuvittelevat olevansa empaattisia, jne , mutta käyttävät päivänsä täällä mielenterveysongelmaisten haukkumiseen.
Sulla meni pointti ohi. Noi inkkeleiden fanitytöt, jotka heidän kanssa vääntävät, ovat ihan yhtä mt-ongelmaisia kuin inkkelit itse. Ei tavalliset, tasapainoiset ihmiset trollaile. Välillä joissain ketjuissa voi tulla sanaharkkaa, mutta se on eri asia kuin tarkotuksellinen trolliketjuissa piehtarointi.
Inceleitä on täällä monta ja ne kyllä pitävät omat ketjunsa hengissä ilman tolkun ihmistenkin panosta.
Onkohan tällä incel-sanan viljelemisellä oikeasti mitään fakta-pohjaa, vai käytetäänkö sitä vain kaivonmyrkyttämiseen? Missä vaiheessa nämä incel-sanan viljelijät oppivat argumentoimaan faktoilla faktoja vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tällä incel-sanan viljelemisellä oikeasti mitään fakta-pohjaa, vai käytetäänkö sitä vain kaivonmyrkyttämiseen? Missä vaiheessa nämä incel-sanan viljelijät oppivat argumentoimaan faktoilla faktoja vastaan?
Aikuisillakin on eri kehitystasoja. Suurin osa meistä ei koskaan saavuta niitä korkeimpia.
- se persoonallisuushäiriöinen
Ihan sama mikä troIIaus aloituksessa tai keskusteluun tulleessa viestissä on. Jos ruokitte sitä huomiolla niin samaa lajia tulee lisää.
Toimii ihan samoin oman itsensä luonteenpiirteiden suhteen. Jos ruokkii itsessään negatiivisia ominaisuuksia ja vahvistaa niitä niin ne lisääntyvät ja voimistuvat. Negatiivisuutta ei pidä lähteä ehdoin tahdoin vahvistamaan.
Myrkyllisistä ihmisistä kannattaa muutenkin pysytellä loitolla niin oikeassa elämässä kuin netissäkin. Siksi trolliketjujen seuraaminen ei ole terveellistä.
"Valitse seurasi tarkoin myrkyllisen ihmisen lähipiiristä kannattaa paeta
Negatiivisuudella voi olla yllättävän suuri vaikutus läheiseen ihmiseen. Jos lähipiirissä kytee "myrkyllinen ihminen", psykologi kehottaa toimimaan nopeasti.
Ai nuo, joissa joku naikkonen toistuvasti esittää miekkosta vauva-palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdotonta 😅 Aina löytyy joku latvalaho trollinruokkija. Ovat oikeastaan yhtä kipeitä päästään kuin varsinaiset provoajat, vähän eri tavalla vaan
Palstan trollilla kun menee tunteisiin, on tosissaan. Mammat vaan provoaa, mutta trolli käy kuumana. Ei siis toimi toisin päin.
Palstan mamma luulee, että trollilla menee tunteisiin ja trolli luulee, että palstan mammalla menee tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Saako tähän vastata?
Hyvä pointi. Pitää muistaa jatkossa kysyä lupa ennrn kuin vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdotonta 😅 Aina löytyy joku latvalaho trollinruokkija. Ovat oikeastaan yhtä kipeitä päästään kuin varsinaiset provoajat, vähän eri tavalla vaan
Palstan trollilla kun menee tunteisiin, on tosissaan. Mammat vaan provoaa, mutta trolli käy kuumana. Ei siis toimi toisin päin.
Palstan mamma luulee, että trollilla menee tunteisiin ja trolli luulee, että palstan mammalla menee tunteisiin.
Pitää oppia ohittamaan troIIiviestit niihin vastailematta vaikka mieli tekisikin. Itse olen monasti jo kirjoittanut vastauksenkin mutta sitten ollut sitä lähettämättä kun en halunnut palkita tarkoituksellisesti häiriköivää tai loukkaavaa sosiopaattisesta käytöksestä.
TroIIit toki vastailevat itselleen saadakseen muut mukaan. Osa niistä jopa riitelee palstalla itsensä kanssa. Se että joku näyttää troIIille vastaavan ei tietenkään ole hyvä syy lähteä itse mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan samaa mieltä ,että taso edes vähän kohtuu laadukkaana pysyisi. Ise en mitenkään noteeraa henkilöa joka vasun ja papan kans riehuu ja nyt häneltä jo tulee ala-arvoisia ja saastaisia aloituksi. Miksi ei mene ylilaudalle. Muutamia muitakin etevia aloituksia on mutta suuri osa aivan kiinnostavia , mutta kuka niitä fiksuja lakkauttaminen. Ohitan jokaisen lukematta kun tuntuu että aiotaan passaa syöttää. Lopettavat Jun eivät saa vastakaikua.
Mä meen kyllä bilettämään enkä ylilaudalle. Mutta mädäntykää palstalle hyvät ihmiset. Toi trolli vastailee itselleen, älkää luulko niitä eri tyypeiksi. Eihän trollille aina vastaa kukaan muu kuin trolli itse tusinalla eri vastauksella.
Sama juttu työttömyystrollin aloitusten suhteen. Ilmoittakaa asiattomiksi älkää vastailko ketjuihin.
Ei oikeastaan selvinnyt, koska vain alku oli oikein. Tuo vihaosio on vain tämän sadistin tapa lyödä huono-osaista.