Voidaanko kaikki lopettaa noihin incel-aloituksiin vastaaminen?
Paras keino vähentää ko. aloituksia jos niihin ei saa mitään reaktiota
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on incel ja mikä incel-aloitus??? Voidaanko kaikki jutella ihan tavallista suomenkieltä?
incel = INvoluntary CELibacy eli ei-vapaaehtoisesti vailla seksiä jäänyt nuori vihainen mies joka purkaa vihaansa palstalla naisiin.
Hyvä, nyt minullekin selvisi mikä tuo incelli oikein tarkoittaa ja voin asian tuntijana jatkaa kommentointiani!
Vierailija kirjoitti:
Ihan vastaan mihin haluan. Noi itkut on viihdettä.
Niin on, kun paska mies saa just sen minkä ansaitseekin, se on oikein ja varsin hauskaa.
Mites sitten femcel-aloitukset? Mitä niille pitäisi tehdä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on incel ja mikä incel-aloitus??? Voidaanko kaikki jutella ihan tavallista suomenkieltä?
incel = INvoluntary CELibacy eli ei-vapaaehtoisesti vailla seksiä jäänyt nuori vihainen mies joka purkaa vihaansa palstalla naisiin.
Huoh, Alanas Involuntary Celibacy Project
Eli tämänKIN uhripuheen aloitti nainen.
Olen aivan samaa mieltä ,että taso edes vähän kohtuu laadukkaana pysyisi. Ise en mitenkään noteeraa henkilöa joka vasun ja papan kans riehuu ja nyt häneltä jo tulee ala-arvoisia ja saastaisia aloituksi. Miksi ei mene ylilaudalle. Muutamia muitakin etevia aloituksia on mutta suuri osa aivan kiinnostavia , mutta kuka niitä fiksuja lakkauttaminen. Ohitan jokaisen lukematta kun tuntuu että aiotaan passaa syöttää. Lopettavat Jun eivät saa vastakaikua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tätä tarkoitin älyllisellä laiskuudella. Puhutaan Amerikasta pöllityillä termeillä, joita ei itsekään ymmärretä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kertookaan ihmisestä, että pitää viihteenä mielenterveysongelmaisten kanssa tappelemista?
Se kertoo siitä että keskustelet trollin itsensä kanssa. Niitä tietenkin kismittää se että joku ehdottelee trolleille vastailun rajoittamista. Se kun veisi niiltä ainoan elämänsisällön.
Kun tuollaisia kommentteja alkaa tulla vastaan niin tiedät että ehdotuksesi osui arkaan paikkaan. Seuraavana yleensä tapahtuu keskustelun poistattaminen jotta se ei saisi liikaa näkyvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mites sitten femcel-aloitukset? Mitä niille pitäisi tehdä? :D
Mikäs tämä termi on suomeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tätä tarkoitin älyllisellä laiskuudella. Puhutaan Amerikasta pöllityillä termeillä, joita ei itsekään ymmärretä.
Nii-i, pikaisella googlauksella saa eteensä yksipuolisen vakuuttavasti artikuloidun ja perustellun määritelmän ja oppii hetkessä poimimaan läpirullatuista artikkeleista pari terävää yksityiskohtaa. Ja siitä kun ei enää osaakaan jatkaa mennään ohi aiheen henkilökohtaisuuksiin ja aletaan käyttämään erilaisia haukkumasanoja.
- persuinceligormies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla nuori, eikä myöskään mies. 50-vuotias nainenkin voi olla incel, jos on vastentahtoisessa selibaatissa.
Totta. Mutta toisin kuin nuo (ylilaudalta tulleet jonnet) nuoret miehet eivät viiskymppiset selibaatissa vastoin tahtoaan elävät naiset tehtaile palstalle aloituksia.
Sinänsä ei väliä onko aloitus mies- vai naisvihaa. Jos se on asiaton niin älkää lähtekö vastailemaan siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kertookaan ihmisestä, että pitää viihteenä mielenterveysongelmaisten kanssa tappelemista?
Se kertoo siitä että keskustelet trollin itsensä kanssa. Niitä tietenkin kismittää se että joku ehdottelee trolleille vastailun rajoittamista. Se kun veisi niiltä ainoan elämänsisällön.
Kun tuollaisia kommentteja alkaa tulla vastaan niin tiedät että ehdotuksesi osui arkaan paikkaan. Seuraavana yleensä tapahtuu keskustelun poistattaminen jotta se ei saisi liikaa näkyvyyttä.
No näinhän se on. Jos hakeutuu tarkoituksella vääntämään trollien kanssa, on itsekin trolli ja trollaus on taas oire omasta pahasta olosta ihan tutkitustikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo olisi joku incelyoanmathraagwoinfo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näinhän se on. Jos hakeutuu tarkoituksella vääntämään trollien kanssa, on itsekin trolli ja trollaus on taas oire omasta pahasta olosta ihan tutkitustikin.
Totta. Olen harrastanut trollausta vuodesta 2016 ja minulla on useampi persoonallisuushäiriö, joiden takia olen työkyvyttömyyseläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Mahdotonta 😅 Aina löytyy joku latvalaho trollinruokkija. Ovat oikeastaan yhtä kipeitä päästään kuin varsinaiset provoajat, vähän eri tavalla vaan
Palstan trollilla kun menee tunteisiin, on tosissaan. Mammat vaan provoaa, mutta trolli käy kuumana. Ei siis toimi toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näinhän se on. Jos hakeutuu tarkoituksella vääntämään trollien kanssa, on itsekin trolli ja trollaus on taas oire omasta pahasta olosta ihan tutkitu
Totta. Olen harrastanut trollausta vuodesta 2016 ja minulla on useampi persoonallisuushäiriö, joiden takia olen työkyvyttömyyseläkkeellä.
Nämä naiset täällä kuvittelevat olevansa empaattisia, jne , mutta käyttävät päivänsä täällä mielenterveysongelmaisten haukkumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näinhän se on. Jos hakeutuu tarkoituksella vääntämään trollien kanssa, on itsekin trolli ja trollaus on taas oire omasta pahasta olosta ihan tutkitu
Jep, kyllä minä sen tiedän itsekin. Kun olen oikein stressaantunut ja ahdistunut, trollailen täällä, vaikka normaalisti skippaan kaikki trolliviestit ja -aloitukset.
Hahaa, vastasin tähänkin...