Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittiapit tuhoaa itsetuntoni.

Vierailija
10.07.2024 |

Latasin siis taas deittiapit parin vuoden tauon jälkeen, siellä matchejä tulee lähinnä sellaisilta naisilta jotka on rumia. Jos tykkään vain niistä naisista siellä ketä pidän kauniina niin matchejä tulee tasan nolla. Poistanko taas deittiapit ja jatkan ikisinkkuna elämistä?

M32

Kommentit (237)

Vierailija
21/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittiappien tarkoitus ei ole tehdä sinua onnelliseksi vaan deittiapin tarkoitus on tuottaa voittoa omistajilleen kustannuksellasi.

Vierailija
22/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit naiset tuntevat arvonsa. Heille ei enää kelpaa mikään "hauskanpito" ja "miksei jotain vakavampaakin jos ilmaisseksit miellyttävät" xD

Laita ehdot suoraan tiskiin niinkuin työhakemuksissa, mitä haet ja millä palkalla. Jos hinta-laatusuhde on pielessä, et saa mätsejä. Korjaa tätä tai ulos markkinoilta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniit naiset tuntevat arvonsa. Heille ei enää kelpaa mikään "hauskanpito" ja "miksei jotain vakavampaakin jos ilmaisseksit miellyttävät" xD

Laita ehdot suoraan tiskiin niinkuin työhakemuksissa, mitä haet ja millä palkalla. Jos hinta-laatusuhde on pielessä, et saa mätsejä. Korjaa tätä tai ulos markkinoilta

Siis rahaako pitää tarjota vai??

Vierailija
24/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laske rimaa koska ehkä yliarvioit oman tasosi?

En yliarvioi omaa tasoani. Olen keskitasoa koska olen tavallisen näköinen ja korkeakoulutettu. Minulle kelpaisi kaunis ja normaalipainoinen nainen.

M32

Kelpaisi mihin? Korkeakoulutetulle, kauniille ja normaalipainoiselle naiselle tuollainen mies ei kelpaa edes treffiseuraksi, jos mies ei maksa. Mistään sekseistä tai avoliitoista puhumattakaan. Jos tarjoat kotivaimo-diiliä (lain puitteissa, ei r*iskauksia aviossakaan), saatat ehkä juuri ja juuri saada kauniin naisen, jos olet luonteeltasi hyväkäytöksinen (vrt. hyvin koulutettu koira). Jos etsit "seurustelua" eli käytännössä ilmaiss*ksiä, joudut tyytymään niihin isokokoisiin, keskinkertaisiin "harjoittelijoihin"

Vierailija
25/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittiappien tarkoitus ei ole tehdä sinua onnelliseksi vaan deittiapin tarkoitus on tuottaa voittoa omistajilleen kustannuksellasi.

Minun kustannuksellani ei ainakaan deittiapit ole tuottaneet mitään. Olen tavannut joitain naisia sieltä ilmaiseksi. Mitään mainoksia en ole nähnyt, enkä reagoi appin ilmoituksiin mitenkään. Käytän sitä täysin itsekkäästi omiin tarkoituksiini, eikä app saa minusta mitään tuottoa.

Vierailija
26/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää sama jankkaus. Eikö jo kyllästytä? Mitä sä saat tästä oikeasti?

Vierailija
27/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. Taas alkoi vastennmielisen jälkeenjääneen peräkammarinpoika - inkelin ulina siitä, miksi Tinderistä ei saa tilattua fitness megabeibiä.

Tämän on pakko olla provo. Onhan 

Vierailija
28/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis rahaako pitää tarjota vai??

Totta kai. Siitähän miesten ja naisten pariutumisessa on aina ollut kyse. Nainen synnyttää ja pitää yllä perhettä ja kotia, jos mies tuo rahan pöytään. Jos nainen tekee itse oman rahansa, hän todennäköisesti tilaa Tanskasta siemenen eikä ota riesakseen mitään perunanenää seksinvonkaajaa

Vierailija
29/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yliarvioi omaa tasoani. Olen keskitasoa koska olen tavallisen näköinen ja korkeakoulutettu. Minulle kelpaisi kaunis ja normaalipainoinen nainen.

M32

Jos olet itse tavallisen näköinen, niin sitten ei tarvitse haikailla kauniita naisia. Otat sen tavallisen näköisen.

Vierailija
30/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tavismies kaunotarta saa, vaikka he siellä apeissa olisivatkin niin helposti tykättävissä. Ymmärrä ja hyväksy oma tasosi ja etsi vastaavaa naista, vaikka he olisivatkin sitten niitä, joilla ei ole miljoonaa kuolaajaa perässään. Todellisuudessa elämällä olet onnellisempi.

Parempi tavisnainen kainalossa kuin kymmenen instabeibeä netissä!

M50

Ei näin. Toivottavasti ap ei laske tasoaan, koska kukaan nainen ei halua suhteeseen jossa mies ei oikeasti ole 100% kiinnostunut juuri hänestä.

Vierailija
31/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskimääräinen ei voi vaatia kaunista. 

Usko pois, yhdenkään kauniin naisen ei tarvitse vilkaistakaan "tavallisen" näköistä miestä päin. 

Aivan eli minä keskitasoinen mies en voi saada naista joka on kaunis? Ne kauniit naiset etsii niitä tasokkaita miehiä eli hyvätuloisia komistuksia? Itsetuntoni kärsii koska minulle tulee riittämättömyyden tunne parisuhdemarkkinoilla.

M32

yhyy, byäähh

Vierailija
32/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Kelpaisi mihin? Korkeakoulutetulle, kauniille ja normaalipainoiselle naiselle tuollainen mies ei kelpaa edes treffiseuraksi, jos mies ei maksa. Mistään sekseistä tai avoliitoista puhumattakaan. Jos tarjoat kotivaimo-diiliä (lain puitteissa, ei r*iskauksia aviossakaan), saatat ehkä juuri ja juuri saada kauniin naisen, jos olet luonteeltasi hyväkäytöksinen (vrt. hyvin koulutettu koira). Jos etsit "seurustelua" eli käytännössä ilmaiss*ksiä, joudut tyytymään niihin isokokoisiin, keskinkertaisiin "harjoittelijoihin"

APn kaltaista inisijää ei huoli kukaan edes yksille treffeille edes maksusta. Kuka jaksaisi kuunnella pullakahvit hinnalla tuommoista kitinaa ja ulinaa? 

Vierailija
33/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha. Taas alkoi vastennmielisen jälkeenjääneen peräkammarinpoika - inkelin ulina siitä, miksi Tinderistä ei saa tilattua fitness megabeibiä.

Tämän on pakko olla provo. Onhan 

Realiteetit iskevät monille vasten kasvoja, kun peli ikääntyessä kovenee, ja vellihousut tulevat ulos koloistaan 20 vuotta siten vanhentuneella ohjelmistolla

Vierailija
34/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytät saappaat sementillä, työnnät sinne jalat ja odottelet kunnes on kuivaa. Sit lähdet laiturin nokasta sukeltelemaan.

Tämä. Eipä tarvitsisi tätä samaa jaskaa lukea joka. ikinen. päivä.

Vierailija
35/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

APn kaltaista inisijä

Ei kukaan jaksakaan. Ainoa oikea tapa on pullakahvit ja viihde, dinneri ja viihde, tapahtuma tai reissu ja viihde. Eli deittailua. Mies maksaa, nainen on "pelkääjän paikalla". Jos mies vänisee jo tässä vaiheessa niin mitä se sitten on, kun vauva tulee? Mies vänisee vauvan kanssa tissillä? Hohhoijaa

Vierailija
36/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiin ei pidä suhtautua totuutena omasta itsestä. Sinne pitäisi mennä vain sellaisten miesten, jotka ovat lähes immuuneja naisten mielipiteille tai valmiita opettelemaan sellaiseksi. Siellähän on esim. neljä miestä jokaista naistan kohden. Ja lisäksi sarjahurmaajat, jotka on jotain ulkonäkönarsisteja ja aina etsii seuraavaa naista lyhytaikaiseksi panoksi nostattamaan egoaan tai seksiaddiktion ylläpitoon. Siellä on myös paljon ikitinder-naisia, jotka eivät voi lähteä sieltä pois, koska tulisi vieroitusoireet, kun ei saa enää sadalta mieheltä huomiota joka päivä.

Tinder on myös täynnä naisia, jotka ei koskaan tunne kipinää niitä miehiä kohtaan joihin heillä olisi realistinen mahdollisuus ja ne muut miehet käyttää heitä vain hetken hurmaan. Siellä nämä naiset roikkuvat ja masentuvat vähitellen.

Kannattaa muistaa se tosiasia, että vaikka naiset usein tykkää siellä vain 10 % miehistä, niin ei näitä miehiä riitä sille 90 % naisia ja nämä naiset kärsii siitä että tulevat jatkuvasti hylätyksi tai saavat vain murusia näiden miesten huomiosta eikä todellakaan sitä suhdetta mitä haluavat. Joten heillä on myös isoja parisuhdeongelmia tinderissä, ne ovat vain eri muotoa.

Vierailija
37/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa..aa. Naisille kun noin sanoo heidän valittaessaan, etteivät löydä miestä, niin saa vaan paskamyrskyn niskaan. Kotkotetaan niinku kiihtyneet kanat ettei pidä laskea rimaa ja tyytyä vähempään mitä haluaa.

Vierailija
38/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä haluat naisia, jotka eivät halua sinua... Laita deittiapit paussille ja käänny instagramin tai tiktokin puoleen. Osallistu keskusteluihin ryhmissä/ aiheissa/ ihmisten sivuilla ja sit kun vastaan tulee kiva ja normaalipainoinen nainen laitat hänelle yksityis viestiä.

Vierailija
39/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne naiset siinä vaiheessa  enää kauniita ole, kun pesevät meikit naamasta. Sehän tässä absurdia onkin. Tavallisen näköisen miehen pitää ottaa nainen, joka on meikattunakin ruma, koska naisten ulkonäkö arvioidaan meikit naamalla, ei luomuna. Ne kuvissa kauniit naiset ovat luomunaamalla yhtä taviksia kuin tavalliset "seiskan miehet".

Vierailija
40/237 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ei niitä matcheja tule ellet myös sinä laita heille tykkäyksiä. Pistä profiilisi kuntoon, kunnolliset kuvat ja profiilitekstiin muutakin kuin tämmöinen äijänkäppyrä täällä, haluan hoikan naisen. Miksi laitat rumalle naiselle tykkäyksen?